אהבה מיוחדת – פרק 99 :
.יום החתונה הגיע ,שירן הייתה יפיפייה כמו תמיד , וכנ"ל אוהד היה הורס .
הרבה אנשים דיברו על האירוע הזה,כמו שאומרים = זאת תהייה חתונת השנה.
אוהד דניאל וליבי (בת דודה של שירן ) היו בתוך הלימוזינה והלכו לאסוף את שירן .
-השעה הייתה 10 בבוקר , התסרוקת האיפור והשמלה היו כבר על שירן .
נקודת המבט של שירן : אני מתרגשת , ואני כל כך לחוצה ,אני מרגישה שזה יהיה היום הכי מדהים שיש , עוד כמה דקות הוא יגיע,האהוב שלי ..מעניין מה הוא יגיד עלי , אני מקווה שהוא יאהב את מה שהוא יראה ,אני כל כך שמחה שהחברות שלי והאחיות שלי כאן איתי ,אני כל כך מאושרת .
אחרי כמה דקות,נקודת המבט של אוהד כשהוא נכנס למקום בו שהתה שירן:
וואי איזה מדהימה היא,אני המום היא כל כך יפה ומושכת . וואו אני מאושר שזכיתי בה ,אני לא רואה את חיי בלעדייה ,אני כל כך מחכה שהטבעת תהיה על ידה .
בחזרה למציאות.
אוהד:"וואו את נראית מדהים "
אוהד התקרב אלייה ונשק לה .
שירן :"אתה נראה מדהים "
כל החבר'ה התקרבו והתחבקו ביחד .
נטלי:"אז מה סדר היום ?"
אוהד:"חח תשאלי את דניאל "
דניאל :"אמ הם הולכים לצילום לבוק , סרט חתונה עשינו איתם אז יש להם שעתיים צילומים ואז שוב יסדרו את שירן ואוהד ואני יבוא לאסוף את שירן מכאן שוב בשש ,אתם תהיו באולם "
רם:"נשמע מעולה ,אוהד?מזל טוב אחי ..וגם לך שירן "
שירן ואוהד חייכו ונעלמו בתוך נשיקה .
דניאל:"דרך אגב ליאן ,את מביאה את שמלת הכלה השנייה של שירן ,נכון ? שיהיה לה נוח בהמשך הערב .."
ליאן :"כן אני מביאה חייםשלי "
דניאל :"סבבה ,נתראה,תהיו יפים היום חבר'ה ותבואו יפים .. ליאן אני אוהב אותך !"
ליאן ניגשה ונישקה את דניאל ויצאה עם כולם .
תגובות (6)
מה שבראש שלך זה לא יפריע אבל ראש כחול בנשמה וואוווווווו חחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתם סתם תמשיכי
תעשי לפי איך לאת רוצה … ומושלם תמשיכי !
לי לא אכפת לכתוב ולפרט על כל הדברים האלה ,השאלה שלי אם זה יפריע לכם או משו?
מה בשאלך אבל אני אומרת שכן חחח
ותמשיכיכיכייכיי
אומיגדדדדדד זה פרק 99 חח
תעשי פרקים כחולים חחחחחחח סתם איך שאת רוצה