אהבה מיוחדת -פרק 86:
אמא של שירן קפצה על דניאל בחיבוק,ואמא של אוהד חיבקה את אוהד.
דניאל:"הוא לא ממש זוכר,אז לאט לאט חח "
אנסטסיה:"איפה שירן?"
דניאל:"היא עם ליאן ,אמ..אוהד רצה לדבר איתכם אז אמ ניקח אתכם לבית תנוחו קצת ובערב ניפגש?"
אנסטסיה:"קרה משהו?"
מרינה:"חמוד שלי ,מה קרה?"
אוהד:"לא קרה משהו מיוחד,תנוחו נדבר בערב "
מרינה:"אני חושבת שנחנו מספיק במהלך החופשה הזאת,נשים את המזוודות בבית ואז נלך,מה את אומרת אנסטסיה?"
אנסטסיה:"מעולה "
אוהד:"חח אוקיי "
מרינה:"רגע אבל איפה אנחנו הולכים לדבר?"
אוהד:"בית קפה,נשמע טוב ?עלי !"
אנסטסיה:"נשמע מעולה חח "
–
כל אחד הזמין את מה שרצה, וההורים חיכו שאוהד יתחיל לדבר.
אוהד:"אני יודע שזה ישמע מוזר,אבל אני מבטיח שאני יסביר הכל ואנירוצה שתחשבו טוב טוב לפני שאתם עונים "
מרינה:"אוהד מאמי,אתה בטוח שהכל בסדר?"
אוהד:"כן אמא !"
דניאל:"תתחיל .."
אוהד:"אני ושירן לא זוכרים כלום מעברנו כפי שדניאל הסביר לכם ,יהיה לנו קשה ואנחנו לא יודעים איך היינו ,יש לי שתי בקשות ממכם .. אחד זה שתהיו סבלניים ותיקחו את הסיכון שאנחנו לא נהיה מי שהיינו ושתיים אמ.."
אנסטסיה:"אוהד , חמוד שלי מה מציק לך?אני רואה את זה בעיניים שלך שאתה מפחד להגיד משהו"
אוהד:"אני אוהב את שירן ,ואני רוצה שתמיד נהיה יחד,אני רוצה לקום איתה בבוקר להקים משפחה ופשוט שתמיד נהיה יחד ."
מרינה:"מה אתה בא לומר לנו ?"
אוהד:"אני יודע שזה מוזר ולא צפוי,ואני לא רוצה להפיל את זה בבום ,אבל אני אמ ..רוצה להינשא לה ורציתי לבקש את בירכתכם."
אנסטסיה:"אתה לא חושב שזה מוקדם מידי ?"
אוהד:"אני רוצה חיי נצח איתה אני רוצה שכל דקה נהיה יחד !"
מרינה:"אתה באמת חושב שאתה בנוי למחויבות שכזאת בני ?"
אוהד:"כן !"
אנסטסיה:"אתה לא הכנסת אותה להריון ,נכון ?"
אוהד:"לא לא מה פתאום לא עשינו כלום!"
מרינה :"אז למה אתה כל כך פזיז לגבי זה ?"
אוהד:"אני אוהב אותה ורוצה שהחיים שלי יהיו איתה ולנצל איתה כל שנייה ושנייה"
אנסטסיה:"זה נראה לי מוקדם מידי"
אוהד:"אני יודע,אבל אני רוצה שתדעי שאני ידאג לה כל חיי ויכבד אותה ויאהב אותה ואתן לה כל מה שתבקש "
מרינה :"אתה אפילו לא זוכר משהו ,אז איך?"
אוהד:"אני זוכר את ההווה ,את מה שעכשיו ..וכל מה שאני יודע זה שאניאוהב אותה ורוצה אותה איתי תמיד"
מרינה:"השתכנעתי,בני יש לך את בירכתי..אנסטסיה ?"
אנסטסיה:"חסר לך שתפגע בבתי !!!"
אוהד חייך וחיבק את אנסטסיה .
מרינה :"שאלה אחרונה ,מתי אתה מציע לה נישואים ?"
אוהד:"עוד שבוע,דניאל יעדכן אתכם שעה והכל "
אנסטיסיה :"אוקיי "
דניאל:"אפשר לבקש משהו ?"
אנסטסיה :"ברור חמוד שלי "
דניאל:"שירן ודניאל יכולים להישאר אצלי עוד שבוע ?"
אנסטסיה :"מבחינתי זה בסדר"
מרינה :"גם מבחינתי "
דניאל:"חחחח תודה "
היי .אני רוצה לתת לכם את זכות הבחירה אתן רוצות ששירן ואוהד לא יתחתנו ויפרדו ,או לתת לה להכיר מישהו אחר ?
לסיפור יהיו עוד 30 פרקים בערך בין אם הם ביחד ובין אם לא ,וגם אחרי הסיפור הזה אני יעשה עוד סיפור,יכול להיות פנטזיה או משהו אני לא סגורה לגבי זה ככה שאל תדאגו :)
וסתם לדרך אגב אחרי 3 תגובות אני מעלה פרק,ואין לי בעיה לעלות אפילו 3 \4 פרקים תלוי בכן.
קריאה מהנה ,ואשמח לדעות שלכן :)
תגובות (3)
יתחתנו
לפי דעתי אם לבחור בין 2 האפשרויות האלה עדיף שהם יתחתנו …וגם מהמם תמשיכי !!!
מישהו אחר יגיע אבל היא תיתתן איתו