אהבה לא בוחרים פרק3

הלכתי ל"עץ הגדול" ונדב היה שם התקרבתי אליו, "היי שי תקשיבי אני צריך להגיד לך משהו, משהו חשוב שכבר הרבה זמן אני רוצה להגיד לך אבל אני לא יודע איך להגיד לך אז….."

ואז הוא פשוט נישק אותי ואני הרגשתי בשמיים ניראה לי שארי שהתנתקנו הסמקתי…..
"מה זה אומר עלינו?" שאלתי אותו "מה את רוצה שזה יגיד עלינו?" החזיר לי אין אין אני פשוט מאוהבת חשבתי לעצמי אבל יש מצב שאמרתי את זה בקול כי אחרי זה הוא נישק אותי ואמר "אני מאוהב בך…." חיבקתי אותו ואז נשמע הצילצול הלכנו למעבדה בדיוק שהמורה נכנס אני ונדב ישבנו ביחד וכול הזמן דיברנו אין אני פשוט מאוהבת!!!!!!!!!!!

-נקודת המבט של נדב-
אני מאוהב בילדה הזאות ואו זה ממש מוזר לי להגיד את זה אני לא אחד כזה…..
כול פעם שאני רואה אותה אני מחייך יש לי תחושה טובה לגבי המערכת יחסים הזאת….

-נקודת המבט של שי-
ניגמר השיעור המשעמם הזה ואני ונדב הלכנו לכיתה ואז עידן הגיע "שי בואי שניה…" אמר הלכתי עליו, "מה?" שאלתי "מה קורה בניך לבין נדב?" שאל "אנחנו ביחד" אמרתי מאושרת והסתקלתי על נדב…..
*********** (נגמר היום)
"סוף סוף היום הזה נגמר" אמרתי לנועה "כן ואייי היה משעמם תחת!!!!!!!!!!" אמרה עצבנית "את באה אליי נכון?" שאלה אותי "ברור" הגענו לבית שלה ו……..


תגובות (1)

תמשיכי!!
ותקראי את הסיפור שלי, ממש השקעתי ( ותגיבי )

14/02/2014 10:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך