אנונימית מסוממת!
אני יודעת שלא הפעלתי הרבה זמן ואני מצטערת המשכתי את הסיפור מקווה לתגובות ואני משיכה........

אהבה לא בוחרים פרק 4

אני יודעת שלא הפעלתי הרבה זמן ואני מצטערת המשכתי את הסיפור מקווה לתגובות ואני משיכה........

הלכנו לכיון הבית של נעה ו…..

ונכנסו הביתה אכלנו ועלינו למעלה לחדר של נעה. "מה שמעתי? את ונדב….." אמרה או יותר נכון שאלה. "סתם….. אנחנו ביחד!!" צרחתי מאושר. פתאום נעה דפקה את הצרחה של החיים!! "מה את רצינית? ממתי? איך אני לא ידעתי? עידן יודע? מה הוא אמר? איך נדב?" התחילה להפציץ אותי בשאלות…. "כן אי רצינית, מהיום בהפסקה הראשונה, רציתי להגיד לך אבל לא ראיתי אותך, עידן יודע אבל הוא ממש התעצבן עלי….. ונדב הוא פשוט מושלם הוא כול הזמן אומר לי שהוא אוהב אותי!" אמרתי לנעה בהתלהבות.

נקודת המבט של נעה:
ששי אמרה לי שהם ביחד מה זה התאכזבתי אבל לא רציתי להראות לה את זה כדי שלא תעלב. אני מאוהבת בנדב מגיל קטן אנחנו חברים דיי טובים אני והוא מכירים מגיל 10. וחשבתי שגם הוא מרגיש אליי משהו כי זה מה שהוא הראה לי אבל לא משנה…. אני שמחה שהוא ושי ביחד מאושרים. אולי אני יצא מגעילה שאני יגיד שאני ממש שונאת את שי עכשיו אבל זה לא אשמתה אני לא רציתי להגיד לה כי פחדתי שהיא תתעצבן עלי……

נקודת המבט של שי:
עברו שלוש שעות ואני עדיין אצל נעה הרגשתי כר ממש מתנחלת אז החלטתי ללכת הביתה, נפרדנו לשלום והלכתי לכיון הבית פתאום קבלתי טלפון מעידן, 'היי דוני מה מצב?' שאלתי ' בסדר אחותי אני חושב שאנחנו צריכים לדבר' השיב 'או-קי בוא ניפגש בגבעה עוד חצי שעה?' 'סבבה' אמר וניתק. אוקי זה וזר הוא נשמה רציני הפעם מנין מה עשיתי לו?

********

הגעתי לגבעה והוא ישב שם על הספסל, התקרבתי אליו….. "היי עידן רצית לדבר?" שאלתי "כן, אני צריך להראות לך משהו" אמר והראה לי מהאייפון שלו תמונה של…….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך