אנונימית מסוממת!
סורי שהפרק קצר.....

אהבה לא בוחרים פרק 2

סורי שהפרק קצר.....

נ.ב.
אני משנה את הגילאים של ההורים שלה, אמא-37 אבא- 40

הצלצול נשמע והלכתי ללוקר שלי להוציא את הספר והמחברת והפעם מישהו נתקע בי זה הייה……

זה הייה נדב:) "סליחה.." אמר לי בחיוך "זה בסדר" אמרתי "את באה לכיתה?" שאל "כן" אמרתי "טוב אז יאללה בואי שלא נאחר" אמר והחזיק לי את היד ומשך אותי איתו….. אמאאאא הוא כזה חלומי. נכנסנו לכיתה באיחור של חמש דקות והמורה התעצבנה עלינו כאילו רצחנו מישהו! "גברת אלמליח ואדון שפירא מה הסיבה לאיחור שלכם?" שאלה בקול עצבני.. " סליחה המורה זה לא יחזור על זה שוב" אמרנו ביחד… "בסדר יאללה שבו" אני ונדב התיישבנו בשולחן שלנו מאחורה והמורה התחילה לחפור על מתמטיקה….. נדב שלח לי פתק פתחתי אותו והיה כתוב 'בהפסקה בואי ל"עץ הגדול" לבד אני צריך לדבר איתך על משהו……' אחרי שקראתי החזרתי לו 'אוקי…' נתתי לו את הפתק וחשבתי מה כול כך חשוב לו? מה הוא רוצה להגיד לי? הקיצר הייתי במחשבות כול השיעור נגמר השיעור והיה צילצול יצאתי החוצה לכיוון הלוקר שלי ועידן הגיעה עליי "מה זה היה הקטע שלך ושל נדב? למה אחרתם? ועוד ביחד? את רוצה להגיד לי מה קורה כאן?" שאל אוייי איזה חופר "תקשיב נסיך שלי לא קרה כלום ביני לבינו ואני צריכה ללכת ניפגש אחר כך" אמרתי לו ונתיתי לו נשיקה. אחרי כול השיעור יש לנו הפסקה של חמש דקות אזה נישרה לי עוד שתי דקות לסוף ההפסקה ועוד ללכת למעבדה אז הלכתי ל"עץ הגדול" ונדב היה שם התקרבתי אליו "היי שי תקשיבי אני צריך להגיד לך משהו משהו שכבר הרבה זמן אני רוצה להגיד לך אבל אני לא יודע איך להגיד לך אז…….."


תגובות (2)

יעאעאעאעאעא מהמם תמיכי

14/12/2013 09:09

אני ימשיך אם היו עוד תגובות

14/12/2013 09:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך