אהבה לא בוחרים הקדמה+פרק 1 {ניסיון}

"שי קומי כבר רבע לשמונה!!!!!!!!!" צרחה עליי אמא.
"מה????? רבע לשמונה פאקקק….." מלמלתי לעצמי.
"אני קמה…" אמרתי בחצי פיהוק. נכנסתי להתקלח מי היה מאמין שאני יתקלח רק 5 דקת?! הקיצר לבשתי ג'ינס בויפרנד עם קרעים בצבע כחול כהה וחולצת בצפר לבנה עשיתי מחליק התאפרתי בקטנה וירדתי למטה.
~ סטופ ~
היי אני שי כמו שאתם מבינים אני בת 17 בכיתה י'א יש לי שער שטני עם קצות ורודים צבע העניים שלי הם כחול תכלת כזה אני שחומה הקיצר אני אוהבת את עצמי!!! יש לי אח גדול ממני בשנה קוראים לו דן והוא בן 18 אני מאוהבת בו הוא דואג לי והכול, יש לו שיער קצר יפה בצבע חום בהיר עניים בצבע תכלת ויש לו שרירים וקוביות…….
לאמא שלי קוראים אורנה בת 28 כן צעירה…….. לאבא שלי קוראים רן בן 30 גם צעירה……… לחברה הכי טובה שלי קוראים נועה היא נסיכה יש לה שיער שחור חלק וארוך עניים חומות דבש מושלמת רצח!!! לידיד הכי טוב שלי קוראים עידן מאוהבת בו שיער בצבע חום בהיר עניים בצבע כחול חתיך רצח עם קוביות……
~ חזרה ~
שלחתי לנועה SMS 'אני בחוץ' ואחרי שתי שנות היא יצא החוצה עם 2 שקיות שוקו לי ולה בדרך פגשנו את עידן והלכנו לתחנת אוטובוס עלינו לאוטובוס וישבנו אני ונועה ועידן מאחורינו………… הגענו לבצפר נכנסתי בשער ובטעות נתקעתי במישהו זה היה נדב….
~ סטופ ~
נדב- לומד בכיתה שלי יושב לידי….. חלומי שיער בצבע חום עניים צבע ירוק קוביות שרירין עגיל בגבה עגיל באוזן פשוט מושלם רצחחחח!!!!!!
~ חזרה ~
"ואייי סליחה.." אמרתי וניראה לי שקצת הסמקתי, "זה בסדר" אמר לי עם החיוך הכובש שלו אני פשוט נמסתי ובהייתי בו במשך חצי דקה ואז נועה באה להציל אותי מהפדיחה, "את רצינית מה את בוהה בו ככה?" אמר לי "לא בהייתי בו מה את מבלבלת לי בכל!!" אמרתי עצבנית… הצלצול נשמה והלכת ללוקר שלי להוציא את ספר והמחברת והפעם מישהו נתקע בי והפיל אותי ואת הדברים שלי… זה הייה…….


תגובות (5)

יפה אבל הגילים לא מסתדרים כל כך עשית שהמרווח בית ההורים לידים הוא מרווח של 10-12 שנה
לא ניראלי שהתכוונת שהאמא התחתנה בגיל 10 והאבא 12 אבל חוץ מזה הסיפור ממש יפה
תמשיכי

14/12/2013 08:05

יפה אבל הגילים לא מסתדרים כל כך עשית שהמרווח בית ההורים לידים הוא מרווח של 10-12 שנה
לא ניראלי שהתכוונת שהאמא התחתנה בגיל 10 והאבא 12 אבל חוץ מזה הסיפור ממש יפה
תמשיכי

14/12/2013 08:05

בין*

14/12/2013 08:06

טוב שהערת לי אני ישנה את הגיל של ההורים ואני ימשיך עוד מעט

14/12/2013 08:24

תמשיכייייי

14/12/2013 08:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך