אהבה ישנה ואחריה חדשה פרק 15

דורינה 17/07/2011 993 צפיות 6 תגובות

הייתי מבולבלת.
לא האמנתי שהוא עשה את זה.
אני מודה הנשיקה עשתה לי משהו בבטן אבל אז נזכרתי במה שהוא עשה לי אתמול והאדרנלין הציף אותי מכל עבר.
נרעדתי התנתקתי ממנו החטפתי לו סטירה ואמרתי:
"כמו שכבר כתבתי לך בפתק!!!
תבין, זה נגמר!
מבחינתי?אתה שווה רק שלוש אותיות.
ע-ב-ר! עבר!
אז כמו שכבר אמרתי לך אני לא יסלח לך בחיים לא משנה מה שתעשה! אתה מבין?!
אז תעזוב אותי כבר!!!"
וככה עזבתי אותו באמצע החצר המום פה. אבל באמת לא ידעתי מי המום יותר. אני תומר או כל הקהל שהיה סביבנו.
יצאתי לחפש את סיימון כי ראיתי שהוא עזב איך שתומר התחיל לנשק אותי ורצית י להסביר לו הכל.
אבל לא מצאתי אותו.
כשנכנסתי כשנגמרה ההספקה התיישבתי במקום וחיכיתי לסיימון שייכנס-כי בכל זאת הרי הוא ייצטרך להכנס בסוף-אבל הוא לא נכנס.
ביקשתי מהמורה לצאת לשירותים אחרי שהבנתי שהוא הבריז אז החלטתי לצאת לחפש אותו.
למזלי מצאתי אותו במהירות. ניגשתי אליו וככה הלכה השיחה בינינו,למרות שהיא הייתה די קרירה מצידו:
אני:"סיימון תקשיב אנחנו צריכים לדבר."
סיימון:"אין לנו על מה לדבר את אמרת שאת תנסי להתגבר עליו אבל לפי מה שאני יודע לנשק אותו לא עוזר לך להתגבר עליו."
אני:"סיימון,אני יודעת שזה נדוש אבל הוא נישק אותי לא אני אותו."
סיימון:"כן את צודקת זה באמת נדוש ולא אמין."
אני:"סיימון!!"הזדעקתי "אתה חייב להאמין לי!!!"
סיימון:"טוב אז אני לא!"
אני:"אבל למה אתה לא מאמין לי? אם היית נשאר עד הסוף היית רואה איך יצאתי עליו אחרי שהוא נישק אותי מול כולם! עכשיו אני הולכת למצוא לך עדים!"
סיימון:"את יודעת טוב מאוד למה הלכתי!"
אני:"לא אני לא יודעת!"
סיימון:"את באמת כל כך סתומה?! הלכתי כי אני אוהב אותך ולא יכולתי לסבול כשהתנשקת עם תומר!"
אני:"טוב יכול להיות שאני סתומה! ובהפסקה אנחנו הולכים למצוא אחד מהילדים שעמד לידי כשצעקתי על תומר!"
ואז למזלי היה צילצול.
משכתי בידו של סיימון ומשכתי אותו לילד הראשון שיצא מהבניין שלמזלי הוא היה שמה לידי ותומר.
ביקשתי ממנו להגיד לסיימון שזה מה שקרה.
הילד לא הבין מה אנחנו רוצים ממנו אז הוא הסכים איתי-כמובן-והלך.
ישר הסתובבתי אל סיימון בחיוך ניצחון. הוא עמד שמה בחיוך אמיתי וסוף סוף האמין לי.
הוא הקיף אותי בחיבוק רחב.
ואז ראיתי את תומר. אחרי שהוא אה את החיבוק שלי ושל סיימון הוא ניגש אל שירן ואני התנתקתי מסיימון כדי לראות מה הוא יעשה.
הוא נישק אותה. מול כולם.
משום מה זה לא הזיז לי אפילו קצת-טוב נווווו אולי קצת אבל…… נורא נורא קצת-וישר הסתובבתי לסיימון ואמרתי לו שנלך. הוא הסכים.
נפרדתי ממנו ואמרתי לו שאני הולכת לענבל ושני.
אחר כך הלכתי לחפש את ענבל ושני ואמרתי להן להגיע אליי ב-4 ושיש לי הרבה מה לספר להן.
אבל בדיוק אז ראיתי סיימון……


תגובות (6)

דורינה – ענק, מרגש ומביע את גיל הטפשעשרה ממש כמו שהוא במציאות אהבתי מאד
תודה בקי

17/07/2011 22:26

תמשיכיייייי ומהר דחוף בהול אני מתה פה נווווו

18/07/2011 00:56

היי D המתוקה את ממש בחורה צעירה מאד ויפהפייה נהנתי לצפות בתמונה שלך שהיא מהממת – שמחתי להכיר אותך מקרוב "טוב דרך התמונה" ולגילך הצעיר הכתיבה שלך לא מביישת גם כותב או כותבת מבוגרת ממך.

תמשיכ דורין "כי יש לך את זה"

בהצלחה בקי

18/07/2011 10:48

רק שאלה…. את מודעת שהתמונה היא לא שלי אלה של דמי לובאטו?

18/07/2011 11:42

חחחחח היא חשבה שזו את!?
פרק מדהים! תמשיכייייי ;)

19/07/2011 14:55

חחחחחחחחחח ממשיכה עוד מעט…. :)

19/07/2011 17:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך