אהבה חדשה – פרק 1
"דניייייאל , קומי כבר ! את תאחרי לבית ספר !" שמעתי את אמא שלי צועקת לי מלטה
"אני קמה" צעקתי לה בחזרה .
קמתי בלי חשק לקום . הייתי ממש ממש ממש עייפה . ועוד לשמוע את המורות על הבוקר ? אני יירדם על השולחן .
אחרי ארבעים דקות של התארגנות ירדתי למטה . אמא שלי חיכתה לי והיא הייתה עצבנית .
"עכשיו סיימת להתארגן ? את כבר מאחרת" היא אמרה לי
גילגלתי לה עיניים , ידעתי שזה ממש מטריף אותה שאני עושה את זה . היא התאפקה לא לצעוק עליי .
אז ככה .. היכרות קצרה :
אני דניאל , בת 16 .. כיתה י' . יש לי אח שגדול ממני בשנה – קוראים לו אסף . יש לי עיניים כחולות , שיער שטני , אני די רזה לגיל שלי …
ההורים שלי ברוך השם לא גרושים או משהו .. הרבה ריבים ביניהם יש . קוראים להם איריס ומשה .
איריס – בת 46 , מטר 65 , עיניים חומות ושיער שטני . בקשר לשיער יצאתי כמוהה .
משה – בן 48 , מטר 75 , שיער שחור ועיניים כחולות . על העיניים יצאתי כמו אבא שלי (:
ואסף – בן 17 , כיתה יא' , שיער שחור , עיניים ירוקות , מטר 67 .
חברה טובה … אין לי ממש . יש לי הרבה חברות אבל על אף אחת מהן אני לא יכולה לקרוא 'חברה טובה'
חבר … חבר אני לא מחפשת . שזה יגיע זה יגיע . בינתיים אני לא מאוהבת באף אחד .
ידידות .. גם אותו דבר . לא ממש ידידות . יותר מכרות כאלה .
ידיד דווקא יש לי . קוראים לו ברק . אנחנו ידידים הכי טובים עוד מכיתה א' . אנחנו ביחד כל הזמן , נפגשים אחרי הצהריים , מספרים אחד לשני הכל .. למה אנחנו לא ביחד ?! בכיתה ח' הוא גילה שהוא נמשך לבנים . הומו .. אבל זה לא ממש מפריע לי .
אז כן .. זאת פתיחת שנת הלימודים . אני ממש מתרגשת ת'אמת . אני בתיכון .. אני וברק תכננו ללכת ביחד , אז שיצאתי מהבית הלכנו לברק . שייסע איתנו . הגענו לבית ספר . ראיתי שם ילדים מוכרים , ילדים שלא הכרתי בכלל . היה שם איזה אחד שממש בלט לי לעין . הוא היה חתיך . ילד עם עיניים חומות , גבוהה .. יש לו הרבה שרירים . הוא אחד מקובל כזה אני חושבת .. בטח היה עם מלא ילדות . סטוציונר .. אני עדיין לא יודעת איך קוראים לו .. אבל בטח אני יידע כבר .
היה צלצול .. כל אחד נכנס לכיתה שלו . אני וברק היינו באותה כיתה . ישבנו ביחד . שנכנסתי לכיתה ראיתי כמה ילדים שהיו איתי באותה כיתה בחטיבה .. אפילו יש כאלה שהיו איתי ביסודי וניתקתי איתם את הקשר … ראיתי את הילדים נכנסים , ושהתסכלתי בהם נכנסים פתאום אני קולטת את הילד ההוא ממקודם שבלט לי לעין . כנראה הוא לא ראה אותי מקודם , והפעם הוא ראה אותי . הוא הסתכל עליי . בחן אותי מכף רגל ועד ראש . הוא עשה חיוך והלך לתפוס מקום .
הוא התיישב לידי בצד . לא כל כך הרגשתי בנוח .. אבל לא נתתי לזה להפריע לי . הרגשתי כל הזמן שהוא מתסכל עליי , הסתכלתי עליו כדיי לוודא שהוא באמת מסתכל עליי וזאת לא סתם תחושה . כן הוא הסתכל עליי . עשיתי לו חיוך וסובבתי את הראש . המורה המשיכה לדבר . והיא דיברה ודיברה ודיברה .. לא הפסיקה לרגע .
"מתי השיעור הזה נגמר" שאלתי את ברק
"לא יודע" הוא ענה לי
לא עברה דקה והיה צלצול . סוף סוף השיעור הזה נגמר .. אני וברק באנו לצאת מהבית ספר . קבענו ללכת אליי . פתאום מישהו נגע בי . זה היה הילד הזה שבהה בי כל השיעור . הייתי קצת בהלם , לא הבנתי מאיפה הוא בא אליי .
"צריך משהו ?" שאלתי אותו
"רק את המספר טלפון שלך .. זה הכל" הוא ענה לי
הייתי בשוק . לא הבנתי מאיפה הוא בא עליי . הוא בכלל יודע איך קוראים לי שהוא פונה אליי ביציאה הזאת ?
"דרך אגב .. אני עומר" הוא אמר לי . אז ככה קוראים לו .. עומר .
"אני דניאל" אמרתי לו . הוא שוב פעם חייך אליי . יש לו חיוך די יפה האמת .
"אז מה אמרנו לגבי המספר טלפון שלך" הוא אמר לי אחרי שתיקה של כמה דקות
"לא אמרנו כלום" אמרתי לו והמשכנו אני וברק ללכת
אחרי שהתקדמתי כמה צעדים הוא תפס אותי . מה הוא רוצה ממני ? לא מכירה אותו , לא נותנת לו את הטלפון שלי … חוץ מזה , הוא איתי באותה כיתה . כל יום הוא רואה אותי . מה הוא צריך ת'טלפון שלי ?
"מנסה לשחק אותה קשה להשגה , הא?" הוא אמר לי
העפתי את היד שלו ממני ושהמשכתי ללכת שמעתי אותו צועק לי "אני כבר ישיג את המספר טלפון שלך"
הסתובבתי אליו , עשיתי לו חיוך מלגלג והמשכתי ללכת
תגובות (4)
את מתלבטת אם להמשיך???????????? שאני אבין!!!!!!!!!!!
איך אפשר לא להמשיך????????????????? (עם דגש על הלא)
תמשיכיייייייייייייייייייייי
המממשךךךךךךךךךךך עכשיו מידדדדדד הרגעעעעעעע השניהההההה הדקההההההה ממני אנוכי בכבודי ובעצמי. המשך. עכשיו.
סיפור מדהים , תמשיכי לכתוב יש לך את זה <3