אהבה זה מסובך מאוד
היושים אני שני אני בת 14 אני ממש גמישה אני טמבלאר בלונדינית יש לי חבר שקוראים לו אריאל הוא בן 14 וחצי והוא גם טמבלאר בלונדיני ההורים שלי ושלו בהייטק בחו'ל ואני מספיק גדולה כדי להישאר לבד שנה עם חבר שלי שתינו באותו בית בגלל שההורים של אריאל לא מסכימים לו להישאר לבד ואני לא יודע למה…
פרק 1
———-
(טוק טוק טוק) קמתי משינה ארוכה. "כן" קראתי תוך כדי פיהוק נפתחה הדלת ואריאל נכנס לבוש במכנס ג'ינס וחולצה של בארסה ואם נעליים לבנות של נייק עם מגש כסף שעליו היה כוס זוגית של מיץ תפוזים סחוט חביתה ושעון. "אריאל(?)" "אריאל מה קשור שעון "רציתי שתיראי מה השעה ישנונית" אמר תוך כדי שהתקרב אלי. הוא הניח את המגש על השולחן הקטן ואמרתי "טוב נו חכה אני יתלבש ליציאה שלנו" (זה היה יום שבת בבוקרהראשון של החופש הגדול) לבשתי חולצה אדומה בלי שרוולים וג'ינס לבן משופשפ סירקתי את שערי החלק ולבשתי נעלי עקב אדומות ויצאתי. "היי מהממת" מגלגלת עניים "מה! אסור לי להחמיא לחברה שלי" "לא שאתה אומר לי את זה כול יום!" "מה זה " "תתחיל להרגיע" לא רוצה " "טוב די לריב" צעקתי "טוב טוב" עבר ונתן לי נשיקה בלחי ירדנו ביחד ואז הגענו לאוטו שלנו מכונית ספורט אדומה נכנסתי למושב שליד הנהג בעוד שאריאל עקף את המכונית ונכנס למושב ההגה יצאנו ושאלתי את אריאל "לאן אנחנו הולכים?" "לא אומר תגלי לבד" "יואו איזה מעצבן" מילמלתי "טוב הגענו" הכריז היינו בקרחת יער יפה ובאמצע שלה היה מונח מפה יפה ועליה כדי פרחים והאוכל האהוב עלינו סושי והשתייה האהובה עלינו קולה אריאל החנה את האוטו ויצא במהירות לכיוון המפה יצאתי גם לכיוון המפה אך משהו ממש חזק החזיק אותי במקום ולא יכולתי לזוז שהרמתי טיפה את ראשי ראיתי את עיניו המודאגות והמפוחדות של אריאל…..
תגובות (4)
וואו יפה תמשיכי :)
וברוכה הבאה לאתר
שאלה, איך הוא נוהג בגיל 13 וחצי?, למה הוא קטן ממנה?? כל השאר ממש יפה!
זה קצת לא הגיוני ששני ילדים בני 14 יהיו לבד שנה.
או שהם ינהגו במכונית :/
אבל מעניין
אוקיי התבלבלתי הבן בן 14 וחצי
סורוש
להמשיך רק תגידו