אהבה זה מסובך מאוד 2
הרמתי עוד קצת את ראשי ואז ראיתי משהו קצת (קצת הרבה) מפחיד זה היא משהו נראה לי בן 20-30 היה 2 מטר (השם שלו זה:בר) נסיתי להתקדם אבל הוא לא הרפה להפיך הוא ניסה להכאיב כמה שיותר אז עזבתי אריאל ראה שאני מנסה להשתחרר מאחיזתו והוא קם והתחיל לרוץ אבל אחרי כמה דקות עוד שני בנים כאלה (רן ורז) תפסו אותו בזרועותין והובילו אותו לג'יפ שחור ושחוק. ניסיתי בכל כוחי להשתחרר (בכול זאת הוא חבר שלי)ואז הוא בעט בי במקל עץ מוזר והתעלפתי…
"שנייי" "שנייי" "מה?" אמרתי מהוססת וחלושה ראיתי את פניו המודאגות אך מחויכות של אריאל שאמר "אנחנו בדרך למבוא של בר רז ורן "מה? מי אלה?" הבחור המפחיד יותר זה שנוהג הוא בר וזה שמימין הוא רז ומשמאלו זה רן "האא אוקיי הבנתי" אבל למה הם לוקחים אותנו?" (בלימה של המכונית) "OMG" אמרתי "הגענו" ראיתי בית כזה מוזר ונטוש(?) פתאום נפתחו הדלתות ושלושת המפחידים יצאו אותי לקח בר ואת אריעל רן ורז אותי ואותו הם גררו בגלל שלא רצינו להיכנס אחר כך אותי שמו קשורה אל כיסא ואז קשרו אותי עליו ואת אריאל החזיקו באוויר רן ורזשהוא קשור בידיים וברגליים ואז בר אמר "נו תתני לי" את מה?" "את הטבעת!" צעק בר "איזו?" "אריאל אריאל לא סיפרת לה אני מבין" "מבין מה?" שאלתי מבולבלת "הטבעת שנתתי לך לכבוד יום שנה שלנו" אמר אריאל והרכין את ראשו "כן נו מה איתה?" אמרתי "יש בה כוחות של בראיות שפע והצלחה" אמר ומילימל "מה למה לא אמרת לי הייתי נזהרת" "אני יודע פשוט חשבתי שכאדי שאני לא יספר"
"טוב זה לא חשוב עכשיו תני לי אותה!!!!!!" "לעולם לא!!!!!" צעק אריאל מאחור "היא לא תיתן לך אותה
בר סובב את ראשו והכין את אגרופיו שהיא מוכנות ומזומנות לתקיפה…..
תגובות (0)