אהבה וקסם מתפללים לחיים פרק 2
פרק 2 :
"אתם קשורים בקשר נצחי שלא ייתר לעולם! בחייכם ובמותכם!" חזר קול על המשפט הזה. "הנער אשר תצילי הוא הוא הנער שיינתן לו המפתח ללבך, ובתמורה ייתן לך את מפתח ליבו."
"הלב של מי?" צעקתי בתוך המים.
"הלב שלו!" אמר הקול, "הנער והנערה שניצחו את המוות!"
"מי הם?" צעקתי.
"תפקחי את עינייך!" ענה הקול, "הנער עם עיני המעמקים, סמל הים שהוטבע בו מאז אותו היום!"
"איזה יום?" שאלתי שוב וזה התחיל כבר להימאס עליי.
הקול התחיל לשיר ואני התעוררתי מהחלום, השעה הייתה חמש בבוקר. הייתי עייפה אבל לא יכולתי להירדם שוב, קמתי מהמיטה התארגנתי ויצאתי ולהרגיש את הזריחה על פני. השמש זרחה ואני זהרתי באור קרני השמש הראשונות. אחרי הזריחה ג'סיקה קראה לי מאחורי ויצאנו ליער לצוד לפני שפילץ' המעצבן הזה יתפוס אותנו – שוב – טיילנו ביער ביער בשקט עד שג'סיקה שאלה.
"מי זה החתיך הזה שדיברת איתו אתמול?"
"נכון הילד החדש שסיפרת לי עליו?" שאלתי.
"כן…" ענתה מהססת. "זה הוא?"
"כן!" עניתי, "והוא דווקא ממש נחמד."
"אווווווו" אמרה ג'סיקה מרימה את גבותיה למעלה ולמטה.
צחקתי, "תפסיקי יא מטרידה."
"עוד אני!" היא אמרה וקפצה על דוב שעבר לידנו והסתתר, (החיות ביער יודעות שבשעה הזאת הן לא בטוחות, הפנתרים ודובים הכי הרבה, אנחנו דואגות לא להרוג אותן כדי שהמלאי לא ייגמר יום אחד.) "מה רע לך?" היא שאלה. "הוא חתיך ואת אמרת בעצמך שהוא נחמד! מה הבעיה איתו?"
"הוא לא ג'יימס!" עניתי מיד.
"דיי כבר ג"יד!" היא הרצינה. "את כל הזמן חושבת עליו, אני בטוחה שגם הוא מסכים איתי ורוצה שתמשיכי הלאה!"
קפצתי על פנתר שחור שחשף שיניים וניסה להילחם. אני כמובן הייתי הרבה יותר חזקה אז ניצחתי בשניות. "אני לא יכולה להמשיך הלאה!"
"את כן!" היא ענתה.
"אני לא!" אמרתי ואני וג'סיקה הלכנו בשביל לכיוון הטירה."עברו כבר חמש שנים!"
"טוב בואי נחליף נושא." נמאס לי לדבר על זה. "את לא מבינה על מה חלמתי."
"חחח." היא צחקה "על מה?"
סיפרתי לה את החלום הכי מוזר בתולדות החלומות שלי (החלום שחלמתי בבוקר).
"ואו איזה חלום מוזר…" היא ענתה. "יש לך מושג למי הכוונה?"
"לא…." עניתי, "סתם חלום מפגר!"
"החלומות הם שער לתת מודע!" ציתתה את פרופסור טרילוני המשוגעת מהשיעור הראשון בגילוי עתידות לפני שנתיים.
אני צחקתי ואמרתי "אז יש לי תת מודע משועמם."
השעה הייתה רבע לשמונה ואנחנו הלכנו לשיעור היסטורית הקסם, – השיעור הכי משעמם בהיסטורית הקסם!- חשבתי לעצמי.
תגובות (5)
תמשיכי !
מ-ד-ה-י-ם !
אבל חבל שג'יימס מת…
חבל שג'יימס מת אבל מתגברים!!!
עכשיו היא צריכה להיות עם החדש…….
ונכון שבאמת יש לחלום הזו משמעות???????
אחרת לא היית כותבת אותו!
תמשיכי!!!!
תמשיכיייייי
תמשיכי כברררררררררררררר!