בקי
ילדיו המתוקים של ניר התאהבו במבט ראשון בלי והיא השיבה להם אהבה שנבעה מעמק ליבה.

אהבה בשחקים

בקי 27/07/2011 728 צפיות אין תגובות
ילדיו המתוקים של ניר התאהבו במבט ראשון בלי והיא השיבה להם אהבה שנבעה מעמק ליבה.

פרק ג'/1

פרק ג' 3

הלילה חלף כה מהר ועל זוג הנאהבים הצעירים שקרוב לודאי לא "עצמו עין" כמו השיר ששרים
הזאטוטים "לא רוצים לישון רוצים להשתגע" כך גם הדיילת והקברניט למה לישון כשאפשר להתענג , להנות, לחפש שוב ושוב את האחד והאחת במיטה הצרה והכה נוחה ומה שבוקע מהחדר האינטימי והמתוק זה "עוד ועוד ועוד ועוד"………………

לי הראשונה שהתנתקה מאהובה ורצה להתקלח (ותוך כדי זרם המים ששטף את גופה היא הצטערה כי את הניחוח של אהובה ביקשה לא לשטוף אותו לעולם. למקלחת הגיח פתאום מישהו מוכר וכה אהוב ובלי מלים חיבק את אהובתו ומה שקרה בהמשך ליל האהבה המרגש זאת רק השנים, השחקנים הראשיים, יוכלו להצפין בתוכם עד עולם…………

כמו כל דבר טוב גם מסתיים ובקושי הצליחו להתנתק זה מזו ויצאו לחדר שספג המון המון אהבה במהלכו של "הלילה הלבן" ליל אהבה, ערגה וכיסופים …………. התלבשו חבל? למה להסתיר את היופי שביופי???????? ……… הסתדרו ויצאו מחובקים מהדירה של לי לעבר הרחוב לעבר המציאות שאין לחמוק ממנה היא המכתיבה את ההתנהלות ולפיה כולם צועדים וכמובן גם הזוג החמוד שיצא לרחוב ובדעתו ל"אסוף" את שני הילדים של ניר ולעשות להם "יום כייף" והאם תהיה "כימיה בינם לבין לי ???????? נמתין ונראה.

ניר הגיע לבית גרושתו ולי כמובן המתינה לו בחוץ. לאחר כמה דקות יצא האב הגאה כשלצידו שני ילדים יפהפים עם חיוך רחב על שפתותיהם. הם התקרבו לעבר לי והיא הציגה את עצמה …….." אורי אמר אנו יודעים מי את "????….. באמת????? " -" את החברה של אבא , …….. נכון?"…….. "נכון וחצי" ענתה לו לי" ו"אני גם יודעת מי אתם"!!!! ??????? "באמת ?" "אתם הילדים החמודים של החבר שלי" ? ……. נכון? מאי הקטנה אמרה:" נכון וחצי" ו"אז לי חיבקה אותה בהמון אהבה וגם הילדה נצמדה אליה . אורי חייך גם הוא" ……….. "טבילת האש הראשונה עברה בשלום ,תודה לאל"……….

ארבעתם החלו את יום הכייף בארוחת בקר באחד מבתי הקפה ומשם לקחו את הילדים "לגן החיות בסאפרי שברמת גן לאחר מנוחה קצרה המשיכו לעבר גינה ענקית כשבתוכה פזורים המון המון מתקנים לילדים, ………. קרוסלות, נדנדות, מכוניות ועוד כהנה וכהנה מתקנים והילדים לא הפסיקו לצחוק ולהנות………….

………שעת הצהרים הגיע ולי הציעה שיסעדו במקדונלד"????????? ייששששששששששששש צהל אורי "אני מת על מקדונלד" ו"בפרט הוסיפה מאי על הקינוחים" ניר חיבק את לי ובפנטומימה הביע את אהבתו ותודתו" לי ניגשה אליו ונישקה לו על לחייו ומיד לאחר מכן נישקה לשני הילדים והם החזירו לה נשיקות וחיבוקים……….. וואו איזה כייף …….. "הילדים אוהבים אותי ואני אוהבת אותם ."…….

ארבעת המתוקים שלנו הגיע למקדונלד וכל אחד הזמין לפי רצונו, לי הייתה מאד מאד שבעה ולכן ויתרה אך החלה לנשנש מהצ'יפס של ניר"……." לי צחק ניר זה הצ'יפס שלי " אז מאי הקטנה והמתוקה הציע לה להתחלק בצ'יפס שלה………."

"מתוקה שלי אמרה לי – "איזו ילדה מהממת את לכן אני כה אוהבת אותך" ..

"הקינוחים הגיעו ולאחר "שזכר לא נשאר מהם"……בהנאה רבה ובטן מלאה מלאה יצאו לי ניר והילדים ממקדונלד לעבר "כפר השעשויים" ………. וכאן קיבלו שניהם מלוא החופן צעצועים , אורי התחדש בילקוט " חדש לבית הספר (הוא עולה לכתה ב') ומאי המתוקה גם היא קיבלה ילקוט על הגב מעוטר בברבריות יפהפייות" ועוד כהנה וכהנה צעצועים …….."טרם הגעתם לקופה שאל ניר את לי ? "את גם רוצה להתחדש עם ילקוט חדששששששש "ולא האמין למשמע אוזניו……. "מאד מאד וכבר בחרתי אותו והיא הצביעה לעבר ילקוט גב יפהפיה וביקשה אותו" ניר היה מבולבל "מה קרה לאיזו כיתה את עולה לי"……….. צועדת בצעדי ענק לעבר נישואי…….חחחחחחח". "הילדים שאלו מיד ???????? "לי יש לך חבר חוץ מאבא????????? "לא" "אז את תתחתני עם אבא" ???????? רק בתנאי שאתם מקבלים אותי למשפחה"………….. כן כן כן כן צהלה מאי בטח את תתחתני עם אבא וואו איזה כייף ואז הצחיקה את כולם "אבא תקנה את התיק ללי והיא מסכימה להתחתן איתך"""""""""" ……………..

לי שמחה את הילקוט החדש שלה לא פחות מהילדים שכה שמחו על המתנות שקיבלו מאבא ואז ניר קיבל צלצול טלפון ……."מדבר ענה ניר" !!!!!!!! "אוקיי כן כן בוודאי " והשיחה נסתיימה.

לי פנה ניר ללי מחר בבקר בשעה 06.00 אוספים אותנו לנתב"ג והיעד "עיר האורות" וואו וואו צהלה לי ………..מאי הקטנה שאלה מה זה עיר אורות" לי חיבקה את הילדה המתוקה ואמרה זו פריז הבירה של צרפת והיא כל היום וכל הלילה עם אורות נוצצים" ………אבא ביקש אורי "מתי תקח אותנו לעיר האורות" "בחופש הגדול ענתה לו לי " אני מבטיחה לכם חמודים שלי שפתאום האשרתם את חיי ולשלותכם אני רוצה לומר רק מלה קטנטנה "ת ו ד ה".

הפרק הבא הוא הפרק האחרון ל"אהבה בשחקים" הוא אשר "יסגור את הקצוות" וכמובן נתגעגע לכולם אך למה להקדים את המאוחר למוקדם??, עוד פרק אחד מחכה בפתח ומקווה שיערב לאזניכים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך