אהבה בשחקים
ג/2
המטוס נחת בשלום בנתב"ג ולי נפרדה מכל הנוסעים כשהיא זוכה "למיליון נשיקות מהם" ותודות על התנהגותה הנפלאה………….
………רועי וניר יצאו מתא הטייס ונפרדו בשלום. היית פרטנר מצוין הודה רועי לניר. תודה רועי נעמת לי מאד ונקווה שעוד ניפגש לי ד ההגאים וכל הצעצועים שדרכן מטיסים מטוסים חחחחחחחחחח.
ניר עלה למטוס ועזר ללי בסידורים האחרונים להשליט סדר במטבחון ולעבור בין המושבים של הנוסעים לוודא שהכל כשורה כי עליהם לכתוב בדו"ח הטיסה "נבדק ומאושר".
"לי חייכה לעבר ניר חיוך מלא אהבה ושניהם יחדיו פסעו בשמחה לעבר דירתה של לי ושם יבלו את הלילה אולי לא מהודר כמו המלון "ניו" אך עצם זה ששניהם הולכים יחדיו זה מה שעושה את הדבר לאינטימי ביותר."……………..
……."ניר חיבק את אהבתו עצר לשנייה ללטף אל לחייה הסמוקות ולאמצה אל ליבו ו"קינח" בנשיקה כה עדינה כה נפלאה עד כדי כך שדימעה כאגל טל באשמורת הבקר זלגה על חולצתו של הקברניט המקסים.
….הם הגיעו להסעות של אל- על ושניהם עלו להסעה שנוסעת לתל אביב. למזלם לא הכירו איש וחוץ מלומר ערב טוב לא היו צריכים לנהל שום שיחה כך שהם ישבו במושב האחרון והמשיכו להתלטף להתנשק ולהמתין להגיע הביתה לחדרה של לי הדיילת היפהפייה.
…..הטלפון של ניר צלצל ועל הקו היה בנו. היי אבא'לה התרגש ניר מה שלומך פשוש שלי? כן אני כבר לא במטוס ומחר אני אבוא לקחת אותך ואת מאי נטייל ואקנה לכם מלא מלא מלא צעצועים!!! טוב חמוד שלי? יופי אני שמח שצלצלת אלי מה שלום אמא? היא לא בבית ומי שומר עליכם? "בייבי סיטר!!!! טוב אורי תהיה ילד טוב מתוק שלי ומחר אני אבוא לקחת אותך ואת מאי לטיולים ול"שופינג" חייך ניר.!!!!!
….לי חשה שהשיחה עם אורי בנו של ניר השאיר אותו בסערת רגשות הן עצם זה שהוא צלצל אליו וגם זה שגרושתו "מתפרפרת" ומשאירה את הילדים ימים שלמים עם בייבי סיטר. לי ליטפה אותו ברוך ובאהבה והזכירה לו עד מחר מאמי שלי מחר נעשה להם "גוד טיים" הם יהנו מאד מאד……….
המיניבוס עשה את דרכו לתל אביב ולאחר כ-25 דקות הגיעה לדירתה של לי. תודה רבה וליל מנוחה אמר ניר ויצאו מההסעה.
….לי הוציאה את המפתח מתיקה ושמחה "כרגיל שהשותפה לא בבית" אנא מאמי תראה את חדרי הקטנטנן והכה אינטימי בוא אלי מתוק שלי. היא הצליחה להחזיר אליו את שלוות הנפש ולאט לאט גם הוא חש במיטבו. ניר אם בא לך להתקלח יש לי אמבט מהמם.!!!! זה רעיון מתוקה שלי ואני גם אתן לך טישרט שלי חדשה כדי שתלבש אחרי המקלחת.
ניר נכנס להתקלח וחיכה בקוצר סבלנות להתייחד עם אהובתו עם הגברת המהממת הצעירה החטובה שפשוט רוצה לטרוף אותה.
……..הוא יצא עם המגבת סביב מתניו והגב' לי המתינה לו באהבה ענקית והייתה כבר מוכנה להתקלח ? מוכנה ? כן בלבוש חוה חחחחחחחחחח. היא יצאה מהר מאד מהאמבט ומגבת "כאילו" מכסה טפח ומגלה מיליון טפחיים.
היא נכנסה למיטההמוכרת והאהובה כשהגבר הכי הכי הכי סקסי בעולם ממתין לה בעיני אהבה. לי כמה אני אוהב אותך כמה אני כמהה לחבקך ללטפך בואי אלי יפה שלי בואי ומבטיח לך לא תצטערי ………. אתה בטוח??????????……… בואי ננסה ותראי……………
הזוג היפהפה והמאוהב מעל לשד עצמותיו הגיע סוף סוף לרגע שחיכו לו זמן רב מאד ועכשיו הם עוסקים בשלהם הם אוהבים הם נאהבים הם צעירים וכל מה שיעשו מגיע להם העקר שהתנהנגו ויהיה להם כייף ……..ביי מתוקים שלי ומאחלת לשניכם תוציאו את כל הדבש את כל היופי הרוך והעדינות שיש בתוככם – להנאתכם.!!!!!!!!!!!!
המשך יבוא
תגובות (0)