בקי
איזו אהבה איזו ערגה איזו תאווה הכל בכל מכל בא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נפלא "האהבה נועדה לצעירים נקודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה בשחקים

בקי 26/07/2011 808 צפיות 2 תגובות
איזו אהבה איזו ערגה איזו תאווה הכל בכל מכל בא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נפלא "האהבה נועדה לצעירים נקודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פרק ג'/1

הנוסעים החלו חוזרים מ"האפטר שקיבלו"חחחחחחחח ולי כהרגלה המתינה וקיבלה את כל אחת ואחד עם חיוך רחב על שפתיה ותמיד מלה טובה ופשוט התייחסות כן התייחסות שנובעת מהלב.

אחרון הנוסעים עלה גם הוא ולי סגרה את דלת המטוס כשאת המדרגון הכניסה פנימה בבטן המטוס ומיד התפנתה להכין ארוחת צהרים אמנם כבר מאוחר אך לאכול צריך?………

היא "שלפה" את העגלה ומיד הערימה את המנות המוכנות שמובאות מהקייטירינג אחד מני רבים שאל-על עובדת איתם כמו כן הניחה סכו'ם שקיות קטנטנות של מלח ויצאה "לדרכה" הנוסעים כל כך שמחו שיש ארוחה ואז לי בחיוך אמרה "כשאתם טיילתם אני בישלתי " והנוסעים שהיא הייתה לידם פרצו בצחוק…….. היא חילקה את הארוחות לכל אחת ואחד מהם והתפעלה כיצד היא מספיקה לעשות הכ ל לבד "לשרת 80 אנשים זה לא דבר של מה בכך.

כשסיימה הכינה על המגש ארוחותיהם של הטייסים בדיוק כמו שקיבלו כל הנוסעים אך עם כמה צ'ופרים כי מגיע להם!!!!!!!!!!

רועי וניר קיבלו אותה בשמחה והודו לה על מלוא המגש בדברים טעימים. היא יצאה מהם וכהרגלה עברה בין הנוסעים לברר אם רוצים תוספת או לשתות וכל מה שביקשו מולאה בקשתם לאלתר. לאחר שסיימה את הסבב החליטה להשליט סדר במטבחון וחשבה לעצמה : "אני קצת עייפה" וואו עוד כמה שעות אצנח על מיטתי בחדר הקטנטנן שלי".

לאחר מכן שוב יצאה אל הנוסעים כשהיא אוחזת בידיה מספר שמיכות לברר באם למישהו קר ו"המשיכות נמכרו מיד" ואפילו עוד מספר נוסעים ביקשו שמיכות. לי הביאה להם את השמיכות ושאלה באם מישהו צמא וכל אחד שביקש לי הגישה לו מיד שתייה קלה או מים.

מאחר שחשה כה עייפה החליטה להתאפר ולסרק את שיערה הבלונדיני הגולש וכך הרגשתה שופרה בהרבה. היא יצאה שוב אל הנוסעים ושמה לב שאחד הנוסעים שכבר לא היה צעיר "נרגש מאד מאד" היא פנתה אליו ושאלה באם הכל כשורה ? כן מתוקה ענה לה הגבר "אני מת על המדינה שלנו "מת" והחיים לקחו אותי לניו יורק שם אני רק גר אך התחושות האהבות הרצונות הכל זה בארץ.

כשאני מגיע ארצה דבר ראשון אני עולה לירושלים להתבשם ביופייה לאגור אנרגיות חיוביות שרק מעיר זה אפשר להתמלא מלוא הריאות אויר צח ואנרגיות לרב וכמו כן הולך לכותל , מתפלל וכמובן מכניס בין הכתלים שמדברים אלי כל פעם מחדש את הפתק שלי ואם את רוצה לדעת מה תוכנו: אני מתפלל שחיילי צה"ל ישובו בשלום לחיק משפחותיהם" ………… לי התרגשה לשמוע את הגבר המקסים מספר את סיפורו , למעשה מספר את קורות חייו אם אפשר לומר זאת כך.

היא רצתה להפתיעו ולכן נכנסה לתא הטייסים וביקשה מרועי באם יוכל למצוא את הדיסק של דורון מזר ולהשמיע את הלהיט הענק שלו "אני חוזר הביתה" הוא חייך אליה ושאל מה קרה לי את מתגעגעת כבר לארץ??? זה שאני מתגעגעת זה סיפור אחד אך אני רוצה להשמיע אותו לאחד הנוסעים המהממים . אוקיי הנה מצאתי.

היא יצאה לעבר הנוסעים ורועי הודיע כי לפי בקשה מיוחדת מהדיילת שלנו המתוקה אני מתכבד להשמיע לכם את " ואז החל להתנגן לו השיר הכל כך מרגש "אני חוזר הביתה" היא ניגשה לגבר המבוגר שהוא פשוט לא יכול היה להסתיר את הבכי והחל לבכות כמו ילד הוא פשוט חש שהנה הארץ שלו כבר ממתינה לו. רועי השמיע את השיר פעמיים ולאחר שהסתיים נגשה אליו לי ונישקה לו קלות על לחיו. כל הנוסעים פרצו במחיאות כפיים סוערות והודו לדיילת המתוקה מכל הלב.

לי שבה למטבחון כדי להשליט בו סדר ולרגע הסתכלה במראה וחשבה : לא רואים שאני עייפה וטוב שכך………..

השעות עברו די מהר אפשר לומר ובעוד כ-3 שעות פלוס מינוס הם ינחתו בנתב"ג לי חשה כאילו היא נעדרה מהארץ חדשים ולא מאמינה כמה געגוע יש בליבה לארץ ………….

…..היא ישבה קצת לנוח ועשתה חשבון שאת ארוחת הערב היא תגיש ממש לפני הנחיתה משהו כמו כמחצית השעה."אוקיי יש לי זמן לנוח אך אעשה עוד סבב בין הנוסעים שלי" כולם נראו עייפים ועיניהם עצומות אולי ישנים ?????? אולי מהרהרים????????כל אחד וגעגויו הוא…..

השעות חלפו מהר ובעוד כשעה בערך הם אמורים לנחות בארץ "לי חשבה שזה הזמן להכין את ארוחת הערב למרות שכולם ישנונים אך אין ספק שישמחו לנשנש את הארוחה הקלה בטרם ינחתו בארץ. היא שבה והכינה את כל מה שהובא על ידי חב' הקטרינג והחלה להעמיס על העגלה………

………כמו כן הוציאה מהמזווה ריבה שאותה העבירה מהצנצנת לכמה ספלים רחבים והעגלה יצאה לדרכה". לפתע כל הנוסעים התעוררו כנראה מהריח שמגיע מהעגלה העמוסה והיא החלה לחלק ולשאול כל אחד מה מעדיף ? בזריזות התגברה על חלוקת המזון לכל הנוסעים ומיד נכנסה למטבח כדי "להאכיל גם את הקברניטים שאוחזים בהגהים במלוא הידע והבטחון שצברו.

"לי נכנסה אליהם והניחה את המגש במקום המיועד לכך חייכה לעבר שניהם ויצאה. העייפות המצטברת נתנה את אותותיה והיא נזכרה שבעצם לא אכלה כלום כל היום "היא הכינה לה כריך קטן
ונזכרה בתרמוס ופיללה שנותר עוד שלוק מהשחור השחור הזה…………

"לי אכלה את הכריך והתענגה על הלגימות הקטנטנות של הקפה "שלא יגמר מהר" ואז התיישבה על הכסא הנוח שבמטבחון וכנראה נמנמה. לפתע חשה שמישהו עומד לידה מישהו שהיא כה אוהבת מישהו שבכל מצב בין עייפות למנוחה אותו תקבל בזרועות פתוחות וחמות. לי פקחה את עיניה וניר ליטף את ראשה בעדינות רבה ומלמל כמה הוא אוהב אותה והשפתיים התמזגו בין שניהם והנשיקות הפכו להיות יותר ויותר כואבות , ההנאה עולה כל שנייה מדרגה.

ניר ביקש מלי שתקום מעל הכסא והוא התיישב עליו וכמובן חיבק אותה בזרועותיו החסונות וביקש שלא יגמר לעולם. מאמי שאל ניר "את מודעת שמועד הנחיתה מתקרב לשעת האפס ומשהו כמו רבע שעה אנו נוחתים בנתב"ג וואו איזה כייף היא שמחה כילדה פעוטה ושבה לנשק את הגבר היחיד בחייה. לי המשיך ניר את הבעת את רצונך להכיר את ילדי נכון? ……….ודאי נכון אני מאד מאד רוצה להכיר את ילדיך לפנק אותם ולקוות שהם יאהבו אותי? אז איך נקבע? ניר מה אתה שואל קושיות ?אני מתכוון כיצד נקבע שניפגש את אני והילדים?

תקשיב מתוק שלי הערב אנו חוזרים שנינו לחדרי הקטנטנן והכה אהוב וגם שותפה יש לי אך למי איכפת ?!!!!!!!!!! את מזמינה אותי לביתך???? נכון וואו איך הבנת אדוני הקברניט כל הכבוד???????? לי אני מתרגש מאמי אני לא מאמין שנמשיך את אהבתנו כבר הערב ונישן באותה מיטה…………. תתחיל להתרגיל אדוני הטייס שאתה מעכשיו והלאה ?מה לעשות? ישן אתי – החיים לא תמיד קלים חחחחחחחחח

הוא תפס את שפתיה וממש טרף אותם אלוהים כמה אני אוהב אותך כמה אני מתגעגע לנשמתך הזכה ולגופך החטוב שעכשיו הייתי ?????!!!! לי קמה מעל ברכיו ו"צוותה עליו" אנא מאמי תחזור למקומך וניפגש בארץ ????!!!!!!!!! אוקיי את צודקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (2)

שני המאהבים הצעירים מתוקים יותר מכל הדבר מתוק שאני מכירה חחח :) אני מקווה שהילדים של ניר יאהבו את לי כמו שניר אוהב אותה :) תמשיכי =]

26/07/2011 18:37

תודה מירי על התגובה שלך וערב טוב ומבורך ממני בקי

26/07/2011 19:38
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך