אהבה בשחקים
פרק ב'/7
לי וניר הגיעו חזרה לבית המלון ומיד נכנסו למעלית שהסיעה אותם לקומה 10 חדר 10. שני הנאהבים נכנסו לסוויטה היפהפייה שלהם " ולי לחשה ניר השעות חולפות כל כך מהר אני לא מסכימה אני רוצה אותך לעצמי לתמיד" "בואי אלי יפה שלי הלוא אני לרשותך מעתה ועד עולם אם תחשקי בי גם שאהיה זקן פנסיונר? "חחחח כשאתה תהיה זקן ופנסיונר מה אתה חושב אני אשאר צעירה לנצח" "בואי אלי פשושה שלי בואי ותני לי את השפתיים החושניות שלך אוכל לנשקך ביתרת השעות שנותרו לנו מה דעתך"
"בא לי גם לעשות אהבה בא לי להיות שלך בא לי לאהוב אותך כפי שלימדת אותי בוא אלי עכשיו " שניהם מחובקים ושפתותיהם צמודות בנשיקה מלאת ערגה וכמיהה צעדו לעבור חדר השינה החדר שאם קירותיו יכלו לדבר הם היו מספרים ומספרים ומספרים אך טוב שכך אנו צריכים לאפשר לדיילת המקסימה ולקברניט המהמם לאהוב להתחבק להתנשק ופשוט לעשות אהבה כמותה לא חזו אי פעם. שניהם לא תיארו לעצמם שאפשר כך לאהוב שאפשר להצמד ולעלות לשחקים מעבר לקשת בענן לגבהים ששם שוהים ששם אוהבים שני המתוקים שלנו שני המאוהבים הטריים שרק מחפשים אחד את השנייה.
השעות חלפו במהירות שיא ולפתע נשמעה נקישה על הדלת. ניר עטה על גופו את המגבת והופתע לראות זר פרחים יפהפה מונח ליד הדלת. הוא חיפש מי זה שהביא אותו אך איש לא היה בנמצא. "לי מאמי בואי תראי קיבלנו זר פרחים יפהפה היא רצה לקראתו בלבוש חוה אך מי מסתכל ??!!! ומיד חיפשה ממי הזר היפהפה "בינגו" ניר זה מיעלי וואו איזה בן אדם מטריף זו הגב' הזאת וכך היה כתוב בכרטיס הברכה שצורף לפרחים: לא ראיתי מעודי,זוג המאוהב מעמק הנשמה , לזוג שחייב להמשיך להיות יחדיו והרבה מעבר לכך, לזוג שאני כה אוהבת , וגם זוקפת ולו פסיק קטן להתהוותו ,
" מודה לכם בשם נוי בשם אמי ובשמי אני על הביקור הנעים והמהנה בביתנו ועל המתנה הנפלאה שהענקתם לנוי שלי. אני מאחלת לכם כי גם אתם תחוו את החווייה שאינה דומה לשום דבר בעולם החווייה שעומדת ברומם של החיים , והיא חווויית ההורות" חווייה להצמד לתינוק עם הניחוח המיוחד שלו. אפילו "שאנל 5 " מתגמד לעומתו. תחשבו ברצינות ואני תמיד לשרותכם אוהבת אתכם מאד מאד מאד יעל"
"עיניה של לי התמלאו דמעות , ניר כמה היא מהממת" פשוט להכיר אותה זו חווייה וכל מלה שלה "סלע" ההגיון בדבריה הוא הגיון בריא וכן ניר אני רוצה לחוות את האמהות, אני רוצה להיות אמא צעירה ולחוש את האהבה שניתנת לתינוק היא אהבה ללא סוף היא אהבה מיוחדת במינה ואם אתה הוא האבא אז מה נותר לבקש ? להמשיך לאהוב" ולא להפסיק בוא מאמי השעון לא עוצר מלכת בוא אלי מתוק שלי אני חושקת בך ומבקשת בוא אלי".
לי חזרה לחדר השינה וניר חיפש איזה אגרטל להניח את הפרחים המחייכים אליהם ודמותה של יעלי שאומרת להם : "אהבה אהבה ושוב אהבה, אלה החיים היפים שחייבים למצותם עד תום".
ניר המטורף לאהובתו הממתינה לו בחדר השינה מיהר להצטרף אליה והגיע הזמן לסגור את דלתם של האוהבים ואני ארד לי לתומי בלובי של המלון הזה ואטייל להנאתי כשאני רוצה להתבונן בכל תמונה ותמונה התלוייה על הקירות כשהציירים הם ציירים ידועים ציירים מהשורה הראשונה. להיום סיימתי לא אעלה חזרה לקומה 10 חדר 10 אלא אשוב אליה רק מחר בבקר ואחשיב בדיוק כמה זמן נותר לגברת החושנית (שעד לפני 24 שעות לערך לא ידעה כלל מה זה חושניות) ולגבר הסופר גברי הסופר נפלא הסופר מאהב וכייף להמצא בין זרועותיו – אוקיי זה מזלה של הדיילת המצטיינת נפרגן לה בשמחה"
המשך יבוא
תגובות (6)
איזה חמודה יעל ! אני מקווה שגם היה לניר ולי תינוק או תינוקת ייפיפים בדיוק כמוהם חחח:)תמשכי =]
שלום אל בקי,
אז קודם כל: מזל טוב, את הסופרת המומלצת ביותר באתר! אם התמונת פרופיל שלך אכן מייצגת אותך, אני מניחה שמאחוריי המסך לא יושבת ילדה צעירה אלא אישה בעלת בינה רבה. אני מקווה שתקחי את התגובה הזו כתגובה בונה ולאו דווקא כתגובה שלילית.
ראשית: כל הכבוד לך על ההשקעה המרובה בעניין הספרות, יש לך הרבה מאוד סיפורים באתר ורובם זכו להתלחה מסחררת. חזק ואמץ!
אבל כן יש לי מספר הערות שיכולות לעזור לך בדרך הלאה. שמתי לב שהדקדוק שלך בתוך מרכאות (כאשר דמות אומרת משהו) הוא שגוי.
הבה ניקח את הפסקה הראשונה ונעבור עליה מעט: לי וניר הגיעו חזרה לבית המלון ומיד נכנסו למעלית שהסיעה אותם לקומה 10 חדר 10. שני הנאהבים נכנסו לסוויטה היפהפייה שלהם " ולי לחשה ניר השעות חולפות כל כך מהר אני לא מסכימה אני רוצה אותך לעצמי לתמיד" "בואי אלי יפה שלי הלוא אני לרשותך מעתה ועד עולם אם תחשקי בי גם שאהיה זקן פנסיונר? "חחחח כשאתה תהיה זקן ופנסיונר מה אתה חושב אני אשאר צעירה לנצח" "בואי אלי פשושה שלי בואי ותני לי את השפתיים החושניות שלך אוכל לנשקך ביתרת השעות שנותרו לנו מה דעתך"
זו הפסקה כפי שאת כתבת אותה (בצורה נהדרת כמובן). עכשיו, הרי הפסקה לאחר שאני עברתי עליה מעט:
לי וניר הגיעו חזרה לבית המלון ומיד נכנסו למעלית שהסיעה אותם לקומה העשירית, חדר מספר 10. שני הנאהבים נכנסו לסוויטה היפהפייה שלהם.
לי לחשה אל אהובה: "ניר, השעות חולפות כל כך מהר… אני לא מסכימה. אני רוצה אותך לעצמי. לתמיד."
ניר פנה אל נסיכתו, "בואי אלי יפה שלי… הלוא אני לרשותך מעתה ועד עולם. תחשקי בי גם שאהיה זקן פנסיונר?" הוא גיחך.
לי צחקה צחוק מתגלגל. "כשאתה תהיה זקן ופנסיונר… אתה חושב אני אשאר צעירה לנצח?"
ניר חייך בעדינות. "בואי אלי פשושה שלי בואי ותני לי את השפתיים החושניות שלך. אנשקך ביתרת השעות שנותרו לנו. מה דעתך?"
מה דעתך? האם יותר קל לקרוא את זה? נעבור על מה שעשיתי: תיקנתי את הפיסוק שלך, שהיה שגוי לחלוטין (צר לי). שמתי לב שאינך מקפידה על ניקוד בתוך מרכאות, ואני יודעת כמה קשה זה. מה שאני ממליצה לך זה להקריא לעצמך את הפסקה בעל פה כדי לראות מתי את עוצרת לנשום, מתי את מצפה להפסקה במילים. אחרת את תקראי את זה ככה: "…ביתרתהשעותשנותרולנומהדעתך", מה שנראה מעט לא נוח לכל קורא וכותב.
דבר נוסף שעשיתי, שיניתי מעט את הרווחים: צריך לשים אנטר בין משפט למשפט, בין אמירה לאמירה, אחרת איך את מצפה שיבינו את קבוצת המילים האדירה?
דבר נוסף שעשיתי זה הוספתי תארים. תזכרי שהקורא לא נמצא בתוך הראש שלך, הוא לא תמיד יודע למה לצפות כפי שאת יודעת, ולכן מאוד מאוד חשוב להוסיף תארים (במקום הנכון ובזמן הנכון, כמובן).
מה שאני מציעה לך לעשות זה פשוט להקריא לעצמך את כל מה שכתבת פה, את הסיפור. תקריאי בעל פה ותנקדי בהתאם… ההצעה הפשוטה והיעילה ביותר.
תמשיכי לכתוב ולקרוא, כל הכבוד לך! אני מאוד מקווה שלקחת את התגובה ברוח טובה, אם יש לך הערות אני ממליצה לך לפנות אל המייל הבא: [email protected] כדי להגיד לי האם התגובה היתה יעילה.
בהצלחה!
מחבר: Venoturus
דבר ראשון רציתי לומר לך שאיתרתי את התגובה שלך וכעת אשמור עליה מכל משמר. היא תהווה נר לרגלי בהמשך הכתיבה שלי המבורכת.
רציתי גם להכנס לוואלה כי מסרת לי את המייל אך אני מבקשת שתואילי לומר לך אם אכן את מעוניינת או פשוט הצעת זאת מתוך נימוס
ברשותך אכנס לסיפורייך ברגע שאני יודעת מהו שמך הסיפרותי וכפי שנוהגת אני לומר לקוראי היקרים וכמובן את ביניהם "ניפגש בין " האותיות, ניפגש בין השורות.
ערב טוב ושוב תודות!!!!!
ממני בקי
אל בקי,
שלחתי לך מיי בנושא. אבל הנחתי שתבקשי תשובה גם כאן ולכן: כן וכן.
גם הצעתי את כתובת המייל שלי מתוך נימוס, וגם אני מעוניינת.
אני מאוד מודה לך על התמיכה בתגובתי, רבים לא אוהבים את התגובות שלי כאשר הם מחשיבים אותן לתגובות נאצה, ולכן תמיכתך בתגובתי היא כמו העמודים שמחזיקים את הגשר.
תודה רבה וחזק ואמץ!
ממני: ליסה (עדיין).
היי ליסה
"קלעתי לדעת גדולים" לאחר שעיינתי בפרופיל שלך ידעתי במיליון אחוזים שאינך מעוניינת הלכה למעשה להתכתב על ענייני דיומא.
ליסה תודה על הכל ומאחלת לך כי מישאלותייך ימומשו ואמכור לך טיפ בחינם"
הצפיני "בנשמתך פרח
"מלבלב"
ושילפוהו כשלעיתים קצת עצוב וקודר על
"ה ל ב"
בידידות בקי
היי ליסה
אני בושה וניכלמת כי חשבתי את ההפך ממה שהתכוונת. שלחתי לך מייל ליסה ואשוב ואומר לך "את מדהימה פשוט כייף לשוחח עמך, את אשת העולם הגדול שממשיכה להמריא אל על לעבר ההצלחה ,שלדעתי ממתינה לך מעבר לדלת, עלייך לפתוח את הדלת ולאפשר לה "להכנס.
כל טוב ליסה ובהצלחה בכל אשר תפני אמן !!!!!!!!!! בקי