בקי
טוב מה אומר לכם קוראי היקרים ??? את כל מה שאומר כבר מוכר לכם ומקווה שאתם מזדהים עם שני הצעירים המקסימים הללו ומקווה שגם ההמשך ילהיב את כולכם !!!!!!!!!!!!1

אהבה בשחקים

בקי 24/07/2011 624 צפיות אין תגובות
טוב מה אומר לכם קוראי היקרים ??? את כל מה שאומר כבר מוכר לכם ומקווה שאתם מזדהים עם שני הצעירים המקסימים הללו ומקווה שגם ההמשך ילהיב את כולכם !!!!!!!!!!!!1

פרק ב'/7

בחדר השינה ממרומי הקומה העשירית בניו-יורק התוססת , ניו-יורק כשמאות אנשים בכל שעה שלא תהיה מסתובבים ברחובות כשהשאון מלווה כעין מוסיקת רוק בשיא עוצמתה , אך עלינו להתמקד בזוג המאוהב שלנו בזוג שחווה לבטח כל כך הרבה רגשות, כל כך הרבה ערגה,כל הרבה פעימות לב מואצות ורצונם היחיד והאחיד של שניהם להמשיך להיות כגוף אחד , לעלות לשיאים, לאהוב ולא להפרד.

חלפו קרוב לודאי שעות רבות ולי חמקה מזרועות אהובה כשרצה לה לאמבטייה להתקלח וללבוש משהו נוח כי הגיעה הזמן לצאת ולתור לאורכה ולרוחבה של העיר מס' 1 בעולם כולו. "להזכירכם יקירים שלי שמתוך 47 השעות שיש לכם נותרו רק 41 שעות שאותם עליכם למצות עד תום." (ב.ל.) גם ניר הבין שאהובתו לא תשוב לפחות בשלב הזה לזרועותיו גם הוא קם וראה את הנימפה היפהיפייה במלוא הדרה חטובה, וכל מילימטר מגופה הספיק להכיר הספיק לגעת הספיק לאהוב ואין מצב שיעבור לידה ולא ישק לשפתיה שציפו לעוד ועוד ועוד נשיקות.

ניר נכנס גם הוא לאמבט ומאחר שבגדים רבים לא היו באמתחתו נאלץ "לעלות על מדים" נקיים ומעומלנים כמו שרק "מכבסת אל-על יודעת את המלאכה". הוא יצא משם קברניט יפהפה קברניט מאוהב עד לשד עצמותיו קברניט צעיר קברניט מקסים. לי וניר ירדו מהקומה ה-10 כדי לשוב אליה בעוד שעות מספר ובמעלית "לי שאלה את ניר לאחר שיאכלו משהו במלון האם יסכים שהיא תתקשר ליעל האשה המדהימה עם התינוק (שאני "מתה" עליו) ולשאול באם תרצה להפגש עמנו? "רעיון מצויין יפה שלי"

"שניהם נכנסו לחדר האוכל של המלון ליתר דיוק לאחד מחדרי האוכל של המלון הענק הזה. מלצרית חיננית התקרבה אליהם ושאלה מה ברצונם להזמין ולאחר שענו לה כלומר לאחר שלי ענתה לה בשם שניהם היא חזרה עם ראשית לכל "הקפה אותו קפה שהמומחיות להכנתו הוא סוד כמוס בין כל אשפי בתי המלון בכל העולם? נקודה!!!.

במהלך ארוחתם הטעימה ביקשה לי את הנייד של ניר והחליטה להתקשר ליעל ולדרוש לשלומה. היא חייגה ומיד שמעה את קולה של יעל וברקע גם בכיו של התינוק לבטח היה רעב" היי יעל זו לי!!! הי לי יפה שלי מה שלומך?" מעולה כפול מיליון"

" וואו השיבה יעל אז כנראה שיש לך המון סיפורים לספר לי ?! נכון !!!! האמת שניר ואני אוכלים ארוחת בקר מאוחרת במלון שאין לי שום ספק שהוא מוכר לך לפני ולפנים ואני מתכוונת למלון "ניו" וואו ושם הגעתם הישר מההסעה ?!! "נכון יעלי" וואו אז למה לא תעלו על מונית ותגיעו אלי אמי תשמח מאד מאד לארח את שניכם כי כבר הספקתי לספר לה מעט על שניכם על החמודים הכי הכי שהכרתי מעודי" בואו אני ממתינה לכם בקוצר רוח?

לי וניר סיימו את ארוחתם אך לא חשבו כלל לצאת ממקום נפלא זה אלא לאחר שישתו עוד כמה כוסות של השחור השחור הזה.

טוב כל דבר טוב מגיע לקיצו וגם הארוחה והקפה הסתיינו ושניהם יצאו לרעש וההמולה של העיר היפהפייה. לי ביקשה מניר לפני שיעלו למונית לחפש איזו חנות של דברי תינוקות ולכן שאלו עוברת אורח אחת והיא ענתה להם שממש בסוף הרחוב יש חנות ענקית של "ממה יו קרו" לי וניר הלכו לחנות ואכן "ממה יו קרו" היא רשת ענקית בכל העולם כולו ולאחר שראו כמה דברים החליטו שניהם לקנות לפשוש "אוניברסיטה" זה אביזר יפהפה שבאמצעותו התינוק הרך מפתח את חושיו ומלווה אותו זמן רב מאד. כל ההורים הצעירים ודאי מכירים אותו.

המוכר ארז להם את המתנה היפהפייה ולי כתבה פתק בזו הלשון: ליעלי שהשכלת לפקוח את עיני, לנצח תהיי חברתי ואותך אנצור בלבי לעד.!!!!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך