אהבה בשחקים
פרק א'/2
לי הציגה את עצמה בפני הצוות שהיא אמורה לטוס איתו וכולם קיבלו אותה בשמחה כיאה ביום הראשון של עבודתה. לאחר מספר דקות עלה כל הצוות על המטוס וברכיה של לי רעדו והמתח היה בשיאו.
הדיילת השנייה שלי שהיא בעלת נסיון רב חשה במתח של לי – היא חיבקה אותה ו בקשה ממנה "אנא הרגעי" תאמיני לי אין סיבה שתהיי כה לחוצה!!!!!!!!
2 הטייסים הדי מבוגרים עלו למטוס ואיחלו בקר טוב לשלי ו – לי. בקר אור השיבו להם הדיילות . הנוסעים החלו עולים ושלי קידמה אותן בברכה (היא ביקשה מלי שתעקוב כיצד נהוג לקבל את הנוסעים וזה "לא תורה מסיני" חחחח צחקו 2 הצעירות.
המטוס התמלא בנוסעים ושלי ביקשה מהם שיחגרו את חגורות הבטיחות עד שהוא ימריא ואח"כ אפשר להשתחרר. המטוס אט אט התרומם לאויר ואחד הטייסים קידם בברכה את הנוסעים ו"נקווה" אמר לכולם שנגיעה ליעדינו בשלום ובבטחון. ותודה כי אתם נוסעים עם "אל על"
כשהמטוס המריא החלה שלי לעבור בין הנוסעים לוודא שכולם חגורים וכמובן החיוך לא מש מפניה (זה האלף בית של מקצוע הדיילות). שלי ראתה ש -לי עוקבת אחריה בדריכות ואמרה לה :" עכשיו את מתחילה לעבוד." היא הראתה לה את המטבחון שבמטוס ואז הוציאה מאיזו שהוא מקום "לי לא הבינה מהיכן" עגלה ועליה הניחה כוסות גדולות חד-פעמיות ולצידן הניחה על העגלה משקאות קלים משקאות מוגזים דייאט ורגיל . בינתיים הרתיחה את את המים להכין קנקן קפה וכן חיממה על הפלטה קקאו למקרה שמישהו יבקש. בתא התחתון של העגלה הניחה כריכים קטנטנים שהכינה במומחיות ובצי'ק צ'אק ,פרוסות עוגות בטעמים שונים ולאחר שהמים רתחו מזגה אותם על קנקן הקפה ולידו הניחה סוכר וסוכרזית. גם הקקאו התחמם וברוב כבוד נתנה ללי את העגלה ואיחלה לה בהצלחה אל דאגה אני כל הזמן מאחורייך.
לי החלה מסיעה את העגלה לכיוון הנוסעים והרגשה עילאית נחתה עליה." אני יכולה לעשות את זה אני אהיה דיילת למופת " "הפחד אאוט מיצוי הלימודים בקורס אין"
היא הגישה לנוסעים כל אחד לפי בקשתו והחיוך לא מש מפניה "כך הציעה לה שלי". לאט לאט התקדמה עם העגלה ו"שרתה בנאמנות את הנוסעים".
לאחר שכולם קיבלו את הארוחה הקלה כבקשתם נכנסה לי למטבחון ופינתה את מה שנותר בעגלה חלק אכסנה במזווה ואת השאר במקרר . שלי בינתיים "תפסה שיחה" עם בחור צעיר מאד נחמד. היא ניגשה אליה וביקשה את סליחתה" ושאלה בשקט לטייסים לא מגישים ?
"ודאי לי וואו תודה שהזכרת לי. את כמובן לא לוקחת את כל העגלה אלה יש מגש על השיש הניחי עליו בקשה קפה סוכר וסוכרזית, שתייה קרה וכמה פרוסות מהעוגה ולאחר שתגישי להם תשאלי אם הם רוצים עוד משהו
"אוקיי השיבה לה לי ומיד פנתה לסדר את המגש עבור 2 הטייסים"
המשך יבוא
תגובות (2)
חחח סיפור יפה תמשיכי :)
תודה רבה רבה רבה אשתדל לפתח את הסיפור הזה שלא יהיה "אנמי" שיהיה מלא אהבה, תשוקה וכל מה שנילווה לכך. חחחחחחחח את פוחדת חושבת וואלה מה קרה לבקי ???????????
"מירי אני מבקשת ממך שתמשיכי לכתוב בבקשה מכל הלב תודה מאמי וליל מנוחה עם חלומת פז !!!!!!!!!!