אהבה בקיץ פרק 6♥

Angel of love 28/06/2012 771 צפיות אין תגובות

בינתיים ניק לא הבחין בי אבל הבעיה היא שגם הוא וחברים שלו מתקדמים לקניון, אם אני אפגוש אותו…אם הוא יראה אותי! מה אני יגיד לו?! כי שיקרתי לו…. שאמרתי שאני יבלה פה עם חברה שלי! התקדמתי מהר אבל השיער שלי בטוח יזכיר אותי…יש לי שיער ארוך..חום ממש מטלוטל , והעור שלי לא בהיר ולא כהה, באמצע, היה לי מכנס קצר גזרה גבוהה, וגופייה ורודה,
"מלודי?"הוא שאל, מנסה לראות אם אני מסתובבת, כי עקפתי אותם לא היה לי ברירה אז הסתובבתי, "הי..ניק נכון? מהטיסה?"אמרתי כאילו אני מנסה להיזכר, אבל באמת..אני כל היום חושבת עליו מאז הנחיטה, העיניים שלו…
"כן זה אני מה קורה איפה חברה שלך? "הוא שאל, "היא תבוא מחר היה בעיה" אמרתי, הוא הכיר לי את חבריו גם הםם היו חתיכיים אני הייתי מכירה אותם לדנה ,מריה ורונה, אבל הן לא פה…
במקום זה יש א נועה הזאת שאיתי!"איפה את מתגוררת איזה מלון?" הוא שאל..עכשיו ממש נתקעתי מה לענות לו?!הסתכלתי על השם של המלון הראשון שראיתי ואמרתי לו…"גם אנחנו שם" אמר אחד החברים שלו רציתי לצרוח באותו רגע! מה הסיכויים שאני יפגוש אותו…ועוד שהוא יהיה במלון שהרגע המצאתי ?! מה לעשות???………
"יופי.."גימגמתי בלחש, "את רוצה שניפגש מתישהו במלון…היום ?מחר תבואי אליי או אני אלייך או שנהיה בבריכה" הוא שמח, וחבריו הסכימו.."הממ טוב" הסכמתי וחייכתי, .יש לו חברה והוא….התקדמנו לקניון ביחד, וחשבתי איך הוא יבוא אלי אם אני בכלל לא מתוגררת שם..!?
אני יקנה שם חדר ליום נראה כמה זה עולה… "אני צריכה לרוץ"אמרתי בחשש, "אבל את הולכת לקניון לא?"שאל ניק, "שחכתי משהו במלון" גימגימתי ורצתי לשם, "מוזר.."אמר ניק לחבריו, "היא חברה שלך?" שאל דן אחד מחבריו, "לא ..מהטיסה" אמר ניק וצחק, "יפה.."אמר קווין אחד מחבריו והסתובב והסתכל עלי,
"כמה עולה חדר ליום?"שאלתי את המזיכרה, באנגלית, "500" אמרה ,הוצאתי את הכסף… ושילמתי לה, יש לי מספיק… זה דולרים ,הלכתי לראות את החדר במלון יחסית בסדר, אין לי בירירה אבל אני צריכה עכשיו את הדברים שלי שבביתת אוי! לא! הסתבכתי מה אני יגיד לסיוןן??מי תהייה החברה שלי..?למה שיקרתי לו בככל?
אין לי ברירה אני הולכת לשנות את נועה ולעשות אותה יפייפה, ויהא תהיה החברה שלי…אני ימציא לסטיב וסיוון משהו מקווה שהם יבינו….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך