תגובות ודירוגים ממשיכה ♥

אהבה בלתי אפשרית – פרק 2

16/07/2015 888 צפיות תגובה אחת
תגובות ודירוגים ממשיכה ♥

אהבה בלתי אפשרית – פרק 2
\'מה\'? הוא אמר ברוגע ולא מבין.
\'אני אוהבת אותך,נמאס לי לשמור את זה! תתייחס אליי בצורה הכי אכזרית וקשוחה שתוכל,כדי שאני אשכח ממך!\' אמרתי,פניי עדיין מסתכלות אל הקרקע.
\'ואני אצליח בסוף לשכוח אותך,אל תדאג!\' הוספתי , והסתובבתי ללכת.

נקודת מבט בן ~
היא אמרה לי שהיא אוהבת אותי,אז זה הדדי … אם כמה שאני אוהב אותה,זה אסור.
אין מצב בחיים,אז מה אם זה הדדי,אנחנו דודים!
\'אני אוהבת אותך,נמאס לי לשמור את זה! תתייחס אליי בצורה הכי אכזרית וקשוחה שתוכל,כדי שאני אשכח ממך!\' היא אמרה,מבטה מושפל כלפיי הקרקע .
הפרפרים שעפו לי בבטן באותה השנייה לא הפסיקו,לא ציפיתי שזה הדבר החשוב שהיא תאמר. בתוך תוכי הייתי שמח,אבל אני לא יכול להראות את זה. אנחנו דודים,ודודים לא אמורים להיות בקטע,או זוג.
\'אני אצליח לשכוח אותך בסוף,אל תדאג!\' היא הוסיפה,והסתובבה.
\'חבל שאני לא יכול…\' מלמלתי לעצמי בשקט.

נקודת מבט נועם ~
זהו , אמרתי לו את זה .
איך התאהבתי בדוד שלי? מה עובר עליי. אולי זה סתם הייתה הרגשה ?
ירדתי מהגג,ונכנסתי אל ביתי שראיתי את הוריי מניחים את ארוחת הערב על שולחן המטבח.
מיד אחרי נכנס בן.
מאותו הרגע,כל המבטים,כל מקום שניפגש, יהיה מבוכה גם לי וגם לו. ואיך לא ? הרגע אמרתי לדוד שלי שאני אוהבת אותו.
בן הסתכל עליי,השפלתי את מבטי ממבוכה,והתיישבתי בשולחן,כשבן התיישב לידי.
הארוחה עברה בשקט יחסית,ואני חושבת על מה שאמרתי לבן.
אולי לא הייתי צריכה לומר לו את זה?הוא דוד שלי. זו הרגשה שחולפת,היא זמנית,היא לא נמשכת לעד. מרוב מחשבות,הסתבכתי עם עצמי.
עליתי לחדרי,ונשכבתי על מיטתי,המחשבות שוב ושוב החלו להעלות בראשי,עד שבן נכנס לחדרי וקטע אותם.
\'אני רוצה לדבר\' אמר בן והתיישב לידי במיטה.
\'אין לנו על מה,תשכח ממה שאמרתי לך!\' עניתי בטון כעוס.
\'זה שאת באה ואומרת לי אני אוהבת אותך,ומנסה להיפתר מזה, זה לא מה שיעזור לך לשכוח את זה,את יודעת את זה הכי טוב מכולם.\' ענה לי, ראיתי על מבטו עצבים שמתאפקים לא לצאת.
הוא קם ויצא מחדרי,טורק את דלת חדרי בחוזקה.
הייתי צריכה להשתחרר,אם יש מקום שאני יכולה להיות בו לבד,ולחשוב עם עצמי,זה הגג…
עליתי אל הגג,וראיתי שם את בן.
נעמדנו אחד מול השני,בעוד הגשם יורד ועדי הקור יוצאים משפתינו.
בן התחיל לחבק אותי,התחושה שהרגשתי בבטן לא נעלמה,זו לא רק הרגשה…
בן הפסיק את החיבוק,והתקרב עם פיו אל פי. והתנשקנו. נשיקה אמתית , כשהגשם מעלינו מטפטף .


תגובות (1)

דוד או בן דוד?
אני מבינה שזה רק פרק שני וכבר אמרו "אני אוהב אותך"….
או שהסיפור מתקדם מהר מדי או שאני מפספסת משהו.
רק שתדעי, בני דודים יכולים להיות ביחד בישראל. זה אמנם מוזר, אבל חוקי.
את יודעת במה מתאפיין סיפור טוב? בזה שהוא גורם לצופים להזדהות עם הדמויות. קצת קשה להזדהות עם בני דודים (?) שהתאהבו. מה גם, שלא ידוע וברור מתי ואיך זה קרה.

16/07/2015 12:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך