אז את מי רותם אוהבת? מצטערת שהפרק קצר אני מבטיחה לפצות בפרק הבא תכתבו תגובות

אהבה בלתי אפשרית בשביל שנינו- פרק 5

11/08/2015 599 צפיות אין תגובות
אז את מי רותם אוהבת? מצטערת שהפרק קצר אני מבטיחה לפצות בפרק הבא תכתבו תגובות

היי לכולם!
הנה הפרק החמישי תקראו את זה ותכתבו תגובות בבקשה
תהנו :)
פרק חמישי: את מי אני אבחר?
רותם:
אחה שלי רון נכנס לחדר וראה אותי ואת שון מתנשקים "מה הולך פה?" הוא שאל ומיד התרחקנו אחד מהשנייה "לא הולך פה כלום, המורה שמה אותנו ביחד לעבודה בזוגות" שיקרתי לו "כן, זה נכון" הוא הסכים איתי "טוב, אני הולך לחבר אבא ואימא יבואו עוד שעה ועד אז אני רוצה שהוא יעוף מפה מובן?" הוא אמר "כן" אמרתי לו והוא יצא מהחדר. "זה היה קרוב" אמרתי והתיישבתי על המיטה "מה זה היה עם אח שלך?" הוא שאל אותי "אח שלי לא מסכים שהיה לי חבר או שבן התקרב אליי, הוא דואג לי אבל יותר מדי" הסברתי לו ואז קמתי "טוב אולי כדאי שתלך עכשיו" אמרתי לו ופתחתי את הדלת "אז נדבר מחר?" הוא שאל "כן" עניתי לו ואז הוא התקדם לצאת אבל אז הוא הסתובב ונתן לי נשיקה גנובה "זה כדי שיהיה לך טעם של עוד" הוא אמר וצחק. הוא יצא מהחדר ואני התיישבתי על המיטה וחשבתי על הנשיקה שלנו ואז נרדמתי בלי לשים לב.
דניאל:
אני לא מצליח להפסיק לחשוב עלייה, על הנשיקה שכמעט הייתה לנו, והחלטתי שמחר אני הולך ומדבר איתה. יום למחרת ראיתי אותה בבית הספר מדברת עם חברות שלה אז הקשבתי לשיחה שלהם "תגידי מה קורה איתך ועם דניאל?" חברה שלה שאלה אותה "אין לי מושג, אתמול הוא כמעט נישק אותי אבל אז התרחקתי ממנו אבל אז אני ושון התנשקנו פעמיים בחדר שלי אבל אח שלי תפס אותנו וגירש אותו מהבית שלי" היא אמרה להם "תגידי במי את מאוהבת?" חברה שלה שאלה אותה "אני אוהבת את…"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך