אז מה אח של רותם יעשה לשון? והאם שון ורותם יהיו ביחד? או שאתם מעדיפים את רותם ודניאל?

אהבה בלתי אפשרית בשביל שנינו- פרק 4

10/08/2015 751 צפיות 3 תגובות
אז מה אח של רותם יעשה לשון? והאם שון ורותם יהיו ביחד? או שאתם מעדיפים את רותם ודניאל?

היי לכולם!
הנה פרק 4 תהנו :)
פרק 4: מתנשקים
רותם:
דניאל לקח לי את היד והתקרבנו ואז הוא תפס לי את הפנים והתקרב לנשק אותי ומיד התרחקתי "מה אתה חושב שאתה עושה?" צעקתי עליו "מנשק אותך" הוא אמר "אחרי כל מה שעשית לי אתה עוד מנשק אותי?" המשכתי "אני יודע שאת רוצה לנשק אותי, אין אחת שלא מאוהבת בי בבית הספר" הוא אמר "תעשה מה שבא לך אני הולכת" אמרתי לו והלכתי לכיתה ועדי ועינב חיכו לי מחוץ לכיתה "מה קרה?" הן שאלו אותי "עזבו" אמרתי להן. לא רציתי לספר שכמעט אני ודניאל התנשקנו כי אז הן יגידו לי שאני רוצה אותו ואני ממש לא רוצה.
דניאל:
אני לא מאמין, אני פשוט לא מאמין שאני כמעט התנשקתי איתה והיא עאוד דחתה אותי אין איזה השפלה. הלכתי למחששה ולקחתי סיגריה "מה קרה?" גיא שאל אותי "אני כמעט התנשקתי איתה, כמעט" אמרתי להן "מי המיוחדת הפעם?, את מי אתה תחליף אחרי שבוע?" עומרי שאל אותי "אני כמעט התנשקתי עם רותם" אמרתי להם "ואוו, תקשיב קודם כל יש לך את ליהי אז תיפטר ממנה ואז, ודבר שני אתם לא שונאים אחד את השני?" גיא שאל "כן, זה גם מה שאני חשבתי אבל לא יודע שראיתי אותה נדלק לי משהו" אמרתי להם "אתה בבעיה" הם סיכמו את השיחה.
ליהי:
"תגידי מה קורה איתך ועם דניאל?" ליאור אמרה "אני לא יודעת אבל אני חושבת שאולי עדיף שניפרד, אני רואה אותו עם מלא בנות. בהתחלת הקשר שלנו הוא הסתכל עליי וידעתי שזאת אהבה אבל מאז שאנחנו ביחד הוא רק מחפש בנות להשכיב" הסברתי להן "כן, אם זה ככה אולי באמת עדיף" מור אמרה "טוב אני הולכת" אמרתי להם. הלכתי למחששה ומצאתי שם את דניאל "דניאל בוא רגע" אמרתי לו והוא בא "אני חושבת שעדיף שניפרד" אמרתי לו "כן, גם אני חושב ככה" הוא אמר "אפשר שנהיה ידידים?" שאלתי "בטח" הוא אמר והתחבקנו.
רותם:
הלכתי הביתה "אני בבית" צעקתי "רגע רותם" אח שלי רון צעק "היי" הוא אמר וחיבק אותי. רון הוא האח הגדול שלי, אם הוא רואה בנים אצלי הוא מעיף אותם הוא ממש לא מסכים שאני יראה בנים ושהיה לי חבר. "טוב אני עולה" אמרתי לו ועליתי לחדר שמתי את התיק בחדר ועליתי על המיטה ולקחתי את הטלפון ושמעתי שירים ואז כעבור כמה דקות מישהו מכסה לי את העיניים ושואל "מי זה?" ניסיתי לזהות את הקול אבל לא הצלחתי "רון?" שאלתי "לא, לא, לא" הוא אמר "אהה אני יודעת דניאל" ניסיתי שוב ואז הוא הוריד ממני את העיניים והסתובבתי וראיתי את שון "מה אתה עושה פה?" שאלתי "באתי לבקר אותך" הוא אמר "אסור לך להיות פה" אמרתי לו "למה?" הוא שאל "אם אח שלי ימצא אותך פה אתה תמות על המקום" הסברתי לו "טוב אז אני רק עושה משהו ואני הולך" הוא אמר והתקרב אלי והתנשקנו זה היה כל כך טוב ויפה אבל אז נפתחה הדלת ורון ראה אותנו מתנשקים


תגובות (3)

ת מ ש י כ י

10/08/2015 12:43

יש בסיפור הזה משהו קצת לא מציאותי..

10/08/2015 13:51

מה לא מציאותי

10/08/2015 13:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך