אהבה אסורה-פרק 1
מיק בעט בדלת חדרו וצעק:"אני לא מאמין, זה לא קורה, זה לא!!"
דמעות ניגרו מפניו, כמו גשם. גשם חומצי.
הוא כעס. אוהו איך הוא כעס. הוא כעס על העולם, הוא כעס על הבית חולים, והוא כעס על הרופא. הרופא שהודיע לו שאימו, אימו היקרה שהוא אהב, פשוט איננה. איננה.
הוא לא הבין, זה לא הגיע לה
"זה הסוף של כולם, זה יקרה גם לך,לי לילדים שלך, אפילו לנכדים שלך מתישו" אמרה קים, האחות התאומה של מיק. הם תמיד היו ביחד. מיק וקים, אפילו בשכונה קראו להם קימיק.
מיק לא הקשיב לאף-אחד, הוא גם לא רצה רצה לשמוע.
מאז שאביו עזב אותם ליבו נהיה קשה כאבן. מיק תמיד היה הילד התמים עם השיער הבלונדיני. לפעמים קראו לו גיי אבל זה לא הפריע לו.
הוא גם לא הספיק להגיד לאמא שלו שהוא מאוהב. מאוהב בקים…
תגובות (5)
היי (:
אהבתי את הפרק! יש לך תיאורים מעולים ומשלב שפה מצוין.. אבל בנינו- הפרק הוא פסקה.
עדיף לך לעשות אותו ארוך יותר :)
(1) אין דבר כזה שני סימני קריאה, זה שכולם עושים את זה לא אומר שזה נכון.
(2) מזה אוהו?
(3) *מתישהו
(4) כשקים אומרת את המשפט שלה אל תרד שורה. זאת אומרת תכתוב:
"________" אמרה קים.
ולא לכתוב-
"________"
,אמרה קים.
[אולי זה סתם קפץ לך וזה לא רלוונטי…]
(5) נראה לי שהתכוונת לכתוב 'מייק' ולא 'מיק'. או שאני טועה?
בכל מקרה אני יעקוב ואמשיך לקרוא:) לדעתי זה מעין הקדמה ולא פרק ראשון. או אפילו פרולוג [כן זה פרולוג זה לא הקדמה].
אוהבת♥
נ.ב
תגיב לי שקראת מה שכתבתי ^~^
יש לי סיפור עם שם כזה…
זה שם לא מקורי במיוחד – אם חשבת למה ^_^
חחח מה זאת אומרת? (גם לי יש סיפור עם שם כזה. אבל העלילה שונה, נראה לי)
והתחלה יפה. עם את רוצה את יכולה לראות שרשמו לי ביקורת ולשים לב עם זה קורה לך ואז תשני.
חח וגם לי יש סיפור עם שם כזה. אשמח עם תקראי את הסיפור שלי ♥