shon
תגובות.. אלין..?

אהבה אסורה- פרק 2

shon 26/06/2014 977 צפיות תגובה אחת
תגובות.. אלין..?

עלה בליבו של מיק רעיון, אימו בטוח השאירה צוואה או משו כזה, לפחות מכתב.
"פאק, איך אני מוצא את זה בבית הענק הזה, תשע קומות.."
פתאום הוא נזכר שכשהיה קטן היה לו ולאמו מקום מחבוא. מאחורי התמונה שמונחת מעל המקרר בקומה השנייה. הוא ירד עד לקומה השנייה, מהקומה השמינית, ומצא משו שבעיניו נראה סתמי ואז הוא הבין למה הוא פה.
החדר של אבא שלו, זה המפתח. הוא רץ לקומה השישית,הקומה שבה נמצא החדר של אביו. הוא נכנס אל החדר וראה. החדר היה מבולגן, כאילו מישו כיפש משו. הוא התחיל לסדר, זה לא היה קל. החדר היה מלא באבק, ואפילו קורי עכביש כמו בסרטים.
"כשאני יראה אותו, הדבר הראשון שאני יעשה זה ללמד אותו איך לסדר את החדר שלו. אביו היה אדם יפה, שיער בלונדיני שופע. מגיע עד הכתפיים. היה לו חצי זקן,והשפתיים שלו, השפתיים הכי יפות שהיו מעולם. הכתפיים שלו היו חסונות, מוכנות להגן על מי שאהב. אבל אותם- אותם הוא לא אהב.
כשהוא סידר את הארון הוא ראה שלד…"אהההההה קיםםםם בואי ע-כ-ש-י-ו-!"
כשקים באה היא השתתקה"אני אני אני אני אני.. לא יודעת מה זה.."
"זה בסדר נסיכה," אמר מיק והביט אל תוך עיניה הלבנות כירח.. "את יכולה ללכת" אמר והסיט את שערה השאטני למאחורי אוזנה, כמו שהוא אוהב..
מיק מצא את התמונה של כל המשפחה ביחד, הוא רצה לאבק מאחריה וכשהזיז אותה הוא לא האמין למה שהוא ראה…


תגובות (1)

*משהו
*כשהו
ואם אתה תענה לי שככה אתה הרגיל התשובה (הארוכה) במייל.
לא הבנתי למה אתה כתבת מרכעות בלי לסיים אותם (שורה 12)
ואפילו שהארכת את הפרק פי שניים (או כמעט) שלוש מהקודם- הוא עדיין קצר.
כנס לפרופיל שלי לסיפור "הבחירה שלי & פרק 14 (חלק ב) ותראה את האורך.
יש הרבה הבדל.
אין הערות נוספות ותמשיך!

26/06/2014 11:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך