המשך יבוא..

אהבה אבודה-2

24/12/2014 659 צפיות אין תגובות
המשך יבוא..

קייל הוכנס לחדר ניתוח כאשר הוא ממשיך לאבד כמויות מטורפות של דם.
״אתה לא תמות לי על שולחן הניתוחים!״קרא רופא צעיר,שניסה לעצור לו את הדימום הכבד.
״..יש לו חור בריאה..!״קראה אחת מאנשי הצוות הרפואי..״או שנתקן את זה או שהוא ימות מאיבוד דם.״
כשכמות החמצן בדם שלו יורדת.
בעוד אהובתו ממתינה בחדר ההמתנה.דרוכה ולחוצה.
כשתוך זמן קצר יצא אלייה הרופא הצעיר שהיה נחוש בדעתו להציל אותו.
״הבחור שלך הוא לוחם.״אמר הרופא,״הוא נילחם על חייו בכוח.הוא חזק.אבל הוא היה זמן רב ללא הכרה.כרגע לא ניתן להעריך את הנזק.קליע 9 מלימטר חדר לו לאחת הריאות ופצע את ליבו.לא אשקר לך.הוא איבד כמות אדירה של דם,ולא הגיע חמצן למוח.
עלמתי,יכול להיות שהוא לא יתעורר.הוא יישאר בתרדמת.גם אם הוא יתעורר,סביר להניח כי הוא לא יהיה כפי שהיה.״אמר הרופא.
״אוי אלוהים,״אמרה אלנה עם דמעות בעיניה.
כעת היא רק הבינה מה זה להיות נשואה לשוטר.כמו כל לוחם.כל פגישה עלולה להיות האחרונה.היא עלולה לאבד אותו בשדה הקרב.כל רגע עלולים לדפוק בדלת ולהודיע לה שהוא נהרג.
כאשר כעבור מספר רגעים,העבירו אותו מחדר הניתוח ליחידת הטיפול הנמרץ.
במשך ימים רבים ישבה אלנה ליד מיטתו מחכה שיתעורר.
״מזל שהוא לא נפגע בראש.״אמר הרופא הצעיר.ניתוח מוח זה יותר מסובך וגם ההשלכות יכולות להיות הרות אסון.למרות שבשני המקרים יכולה להיות התדרדרות מהירה למוות קליני.כשהמוח מת.למצב של צמח.ואז,כבר לא ניתן לעשות שום דבר.אבל,בואי נהיה אופטימיים.הוא חזק.
את הניתוח הוא כן שרד.בואי ניתן לו צ׳אנס.״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך