אגם וגפן – פרק 14
סירקתי את השיער שלי מול המראה יש לי בעיה אני חייבת להסתרק מול מראה אני לא יכולה בלי זה
"מה את יעני מתארגנת לכבוד החבר שלך?"
הדר שאלה אותי צוחקת "לא אני מתארגנת בשבילך לא ידעת?" "וואו איזה כבוד אגם מתארגנת בשבילי זה לא יאומן" "וואי את צריכה לסתום קצת הדר אני מזהירה אותך שלא תעשי לי פאדיחות לידו"
"אני לא מבטיחה שום דבר" היא הסתכלה עליי מחייכת והרימה את הידיים למעלה "אני מזהירה אותך" היא יצאה צוחקת מהחדר "גומי" אמא שלי קראה לי מהמטבח "אה?" עניתי "בואי רגע בואי אני רוצה שתראי מה הכנתי" "דקה" צעקתי לה בזמן שסגרתי את העגיל נכנסתי למטבח והיה ריח מעולה פשוט מעולה "וואי מאמיק מה הכנת?" "הכנתי לחמניות ממולאות גבינות והכנתי פריקסה הכנתי גם בורקסים וקצת סיגרים" "לא נורמאלית האישה הזאת אמא זאת הפעם הראשונה שלו פה הוא לא יאכל כלום" "לא נורא אני יאכל" אמא שלי אמרה וצחקה
"צאי אלי אני מתפדח להכנס ככה" גפן אמר לי עברה בערך חצי שעה מהשיחה שלי עם אמא במטבח
"ברור חצי שניה" קצת נלחצתי הרגשתי שהכל קורה מהר מידי ואני לא עומדת בקצב של החיים שלי בכלל
יצאתי אליו הוא היה נראה פשוט הורס אין דברים כאלה כל כך מושלם והיה לו ריח כובש "היי מהממת"
"אני מהממת? תראה אותך" "בואי לפה" הוא תפס לי את היד ועשה לי סיבוב "פשוט הורסת" הסמקתי הוא קירב אותי אליו ונתן לי חיבוק מוחץ הוא נישק אותי במצח "בוא ניכנס אמא שלי מחכה לך" "ברור כן"
נכנסנו לבית בהתחלה הרגשתי לחץ כל כך חזק הלב שלי דפק מהר רציתי שיאהבו אותו ושהוא יאהב אותם ושהכל ילך טוב "מה שלומך חמוד?" אמא שלי שאלה את גפן "את בטח אחותה הגדולה" הוא ניסה להיות מצחיק חייכתי ואמרתי "לא זאת אחותי הקטנה איזה מצחיק אתה" "נעים מאד גפן" הוא לחץ לאבא שלי את היד . אחרי ההיכרות ישבנו בשולחן אמא שלי הגישה את האוכל "הגזמת מה חשבת שאני שמן?" גפן צחק "תאכל תאכל" אמא שלי אמרה וצחקה "שים לך מהכל" אמרתי לו "אתה חייב לטעום" הוא לקח קצת מכל דבר כי די הכרחתי אותו דיברנו צחקנו וזה היה נראה שהכל עד עכשיו מעולה ושהם אהבו אותו וזה היה נראה שגם הוא אוהב אותם.
כשהכל נגמר וגפן כבר הלך הביתה אבא שלי ניגש אליי "אגמי?" הסתכלתי עליו לחוצה משלמוע את התגובה שלו "אני מכיר את הבחור הזה" "מאיפה?" הוא ישב בכלא לפני חצי שנה . הסתכלתי בשוק על אבא שלי "מאיפה את יודע את זה?" "אגמי אני שוטר אני יודע מה הולך בערך" הלכתי לחדר שלי ופשוט הסתכלתי בחלון לא מאמינה למה ששמעתי עכשיו!
תגובות (0)