מה אתם רוצות להמשיך את הסיפור של הערסים או להתחיל את זה או גם וגם
5 תגובות לפחות ומתחילה

סיפור חדש הקדמה והרשמה על 1D

28/02/2014 845 צפיות 9 תגובות
מה אתם רוצות להמשיך את הסיפור של הערסים או להתחיל את זה או גם וגם
5 תגובות לפחות ומתחילה

אז ככה זאיין תפוס אפשר להיות חברות של נייל לואי ליאם הארי ואפשר להיות גם חברות טובות שלהם או אחיות


תגובות (9)

שם:קייטי ג'קסון
גיל:17(או מה שאת צריכה )
מראה:שיער שחור עם קצוות אדומים עניים חומות מהפנטות רזה גובהה ממוצע
אופי:קצת קשוחה הרבה מתאהבים בה אבל לא אכפת לה , אוהבת מסיבות,ילדה טובה היא לא היא תמיד עושה בעיות ותמיד(אבל תמיד)מסתבכת בצרות ,שונאת אנשים צבועים וללמוד לא מעניין אותה
והיא עם הארי
רקע:היא מאומצת
תחביבים:לרקוד לשיר ויודעת לנגן בבפסנתר

זה טוב?ואפשר לעשות עוד אחת?

28/02/2014 07:59

את יכולה לשמור לי עם נייל ? כבר תיאור ;)

28/02/2014 08:26

תשמרי לי את הארי אני כבר כותבת תיאור :)

28/02/2014 08:28

שם: ריצ'ל וויאלד
גיל: 20
מראה: שיער בלונדיני טבעי אבל לפני כשנתיים היא צבעה אותו לסגול בהיר מהמם. עיניים כחולות כמו הים ומבריקות כל כך שאפשר לראות את ההשתקפות שלך כשאתה מסתכל עמוק לעינייה. רזה וגובה ממוצע
אופי: חברמנית, מצחיקה ,צוחקת מכל דבר שזז, אוהבת לאכול ואוהבת לעשות תעלולים.. היא שונאת אנשים שיורקים- זה מגעיל אותה ברמה מטורפת.
היא כבר שנתיים שחקנית מקצועית שכולם מכירים ואוהבים אבל היא לא אוהבת את אור הזרקורים . כל הזמן יש עליה ריכולים ששום דבר אינו נכון. היא לעולם לא התאהבה.

עם מי? היא החברה הכי טובה של נייל- הם כמו אחים רק אין קשר דם..
רקע: המשפחה של נייל אימצה אותה בגיד 12 מבית יתומים מגעיל ומאז היא ונייל החברים היי טובים- היא למדה ממנו הרבה דברים: את האהבה לאוכל, את הצחוק מכל דבר וכולי…

תחביבים: לשחק (כמובן) ובסתר היא יודעת לשיר ולנגן על גיטרה..
מקווה שזה מספיק את יכולה להוסיףאם בא לך..חחח

28/02/2014 08:34

שם : תהל
גיל : כמו כולם
היא מאוד יפה , יש לה שיער חום חלק וגלי בקצוות , עיניים חומות ועמוקות , יש לה גומה בצד שמאל , היא אחת השובבות , אין מצב שתמצאו אותה בלי חיוך ענקק , היא נמוכה ולכן תמיד על עקבים , וגם איתם היא נמוכה חח
היא תמיד עושה מתיחות , ועושה את מה שהוטל עליה תמיד , היא חייכנית , אוהבת את החיים , השיער שלה תמיד מסתדר , יש לה חולשה לאנשים עם גומות , היא הכי פאדחנית שישש היא יכולה לצאת על אנשים מתי שבאלה , לא דופקת חשבון , הרבה פעמים מושכת את תשומת הלב של כולם , גם עם היא בקניון או בכל מקום אחר כי היא מאוד רעשנית , ואם את יכולה לעשות שבדרך הזאת היא מכירה את הבנים , היא תמיד עם לקים , היא אוהבת יופי טבעי אבל מתאפרת ממש בקטנה , היא אחת העצלניות שיש , היא תחרותית מאוד , היא יודעת לפעמים להיות רצינית , אבל זה לא קורה הרבה פעמים , כל דבר קטן מצחיק אותה , היא מתבלבלת במילים והרבה פעמים מתקנים אותה , היא ילדה קלמזי ( כאילו מעופפת כזאת שכל הזמן מפילה דברים , שתמיד אומרים לה , אין רק את יכולה לעשות את זה חח ) היא שונא פרחות פאקצות וערסים , מתחברת בקלות לכל אחד ;)

28/02/2014 08:36

היא רזה , ההורים שלה עשירים ולכן יש להם בית ענקק אבל הם אף פעם לא בבית , אז היא כביכול מגדלת את אחותה הקטנה לבד , היא תמיד סולחת להורים שלה מחוסר ברירה , אבל כל פעם מתעצבנת עליהם עוד ועוד …

28/02/2014 08:38

שם : סול ניקולאס
גיל : מה שאת צריכה
מראה : שיער בלונדיני חלק עד אמצע הגב ועיניים ירוקות , יופי עדין ומהפנט
אופי : למרות העדינות שבמראה של סול , סול כלל לא עדינה , היא אומרת תמיד את מה שהיא חושבת היא אף פעם לא משקרת ונאמנה מאוד. היא מצחיקה וחברותית , אבל כשרבים או מתווכחים איתה זה יכול להיגמר ברע. היא עומדת על שלה וקשה מאוד לפיצוח.
חרשנית , ילדה טובה , לפעמים יוצאת למסיבות , היא יפה ואיכותית ויודעת מה היא עושה.
יש לה אופי מאוד עוזר. היא אוהבת לעזור לאנשים , לפעמים לא החלטית וילדותית.
היה לה חבר , והוא בגד בה. מאז קשה לה מאוד להיפתח לבנים.
רקע : ילדה טובה מבית טוב , יש לה אחות קטנה בשם לין.
תחביבים " לשיר. האהבה של סול היא לשיר. היא כל הזמן שרה והיא גם שרה יפה.
חוץ מזה היא הולכת לחוג כדורסל , אף אחד לא יודע את זה עליה.
מקווה שתשתמשי בה :)

28/02/2014 08:39

שוש! זאיין לא תפוס! הוא שלייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28/02/2014 08:40

סורי על התגובה עם זאייני פשוט קפצתי! מניחה שאת מבינה.. קיצור תיאור:
גיל: מה שאת צריכה
מראה: שיער שטני- זהב חלק עד קצת לפני סוף הגב ועיניים חומות, גבוהה.
אופי: מצחיקה, חברותית, אומרת אמת אבל כשממש חייב משקרת (רק לטובה!) חכמה, יפה, כשמעצבנים אותה היא ממש מתעצבנת (במובן של חצי-סכנת-מוות), מתעצבנת כשלא מאמינים לה כשהיא אומרת אמת, אחראית וקצת שכחנית.
רקע: ילדה נחמדה וכיפית מבית חם ואוהב, אח גדול בשם גייל ואחות קטנה בשם לילי.
תחביבים: לרקוד ולשיר, לא עובר עליה יום אחד בלי לשיר והיא גם שרה מהמם. גם אוהבת לשחק ולצלם.
וזהו בכללי..
מקווה שתשתמשי בה ^_^

28/02/2014 08:51
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך