איך לומר
הכול התחיל בלילה חשוך במיוחד אני והיא הסתקלנו אחד לשני בעניים פתאום היא נגעה בי לא אמרתי כלום והלכתי לא רציתי להעליב אותה אבל אני כבר לא אוהב אותה היא לא מתאימה לי אני מאוהב במישהי מסתורית יפה ילדה חדשה שאני לא מכיר רציתי משהו חדש אני לא יודע איך לומר לחברה שלי שאני רוצה להיפרד מה אני יעשה איך לומר לה מה לומר מתי לומר ואיפה להיפגש איתה לדבר איתה בטלפון לכתוב בפייסבוק לכתוב לה אס אם אס מה אני יעשה אוף למה אני חייב להתאהב במישהי אחרת מה אני יעשה בסוף הלימודים דיברתי עם הילדה החדשה בלי ששיר חברה שלי תשים לב אמרתי לילדה החדשה דנה עם היא רוצה לבוא איתי לסרט אמרה נחשוב אלייך והלכה אמרתי לעצמי בראש אני פשוט מאוהב אני חייב להיפרד מישיר התקשרתי אליה ואמרתי לה שאני רוצה להפגש איתה בעוד שעה…
תגובות (8)
המשך
יאיי קודם כול ברוכה הבא לאתר :)
אני בטוחה שאת תשתלבי אם האתר האתר באמת נותן יכולת לכולם לכתוב וזה כזה כיף לקבל עוד ועוד השמח לקראו עוד יצירות שלך וזה נישמע מאוד מענייו השמח לדעת לאיפה זה התפתח בהמשך
אוהבת שרית
ניקוד. חייב. וזה מרגיש קצת מהיר ….
תודה רבה אני ימשיך את הסיפור עוד כמה דקות וsapir13 אולי את יכולה לעזור לי עם הניקוד ?
אני יכולה לתקן לך כמה דברים?
אז ככה:
את צריכה פיסוק. פסיקים, נקודות וכ'. זה דבר ראשון, הכי חשוב (לדעתי).
אם את רוצה שאני אתקן לך עם הפיסוק (לפי איך שלדעתי זה צריך להיות) אז אני אשמח.
יש גם את הקטע של האנטר, כשיורדים שורה לפעמים. כשמי שמתואר חושב על משהו, ופתאום מישהו מדבר, זה יורד שורה. כשהוא חושב על משהו אחד ואז חושב על משהו אחר, זה יורד שורה.
חוץ מזה, אהבתי :)
תמשיכי.
א.מ.ש
אמש אפשר לקרוא לך בשם הפרטי ודבר שני עם את רוצה לעזור לי לנקד זה ממש יעזור
בקשר לשם הפרטי, אני מעדיפה שלא.
אבל אין לי מושג איך לנקד… (נראה לי התכוונו לפיסוק. בעצם – בטוח בתכוונו לפיסוק.)
לפסק; פסיקים, נקודות….
אז ככה: (הסיפור שלך, עם פיסוק שאני הוספתי):
'הכול התחיל בלילה חשוך במיוחד. אני והיא הסתכלנו אחד לשני בעיניים. פתאום היא נגעה בי. לא אמרתי כלום, והלכתי. לא רציתי להעליב אותה, אבל אני כבר לא אוהב אותה. היא לא מתאימה לי. אני מאוהב במישהי מסתורית, יפה, ילדה חדשה, שאני לא מכיר. רציתי משהו חדש. אני לא יודע איך לומר לחברה שלי שאני רוצה להיפרד. מה אני אעשה? איך לומר לה? מה לומר? מתי לומר? ואיפה להיפגש איתה? לדבר איתה בטלפון, לכתוב בפייסבוק, לכתוב לה אס אם אס? מה אני אעשה? אוף, למה אני חייב להתאהב במישהי אחרת? מה אני אעשה בסוף הלימודים? דיברתי עם הילדה החדשה בלי ששיר, החברה שלי, תשים לב. אמרתי לילדה החדשה דנה, אם היא רוצה לבוא איתי לסרט. אמרה "נחשוב אלייך." והלכה. אמרתי לעצמי בראש: אני פשוט מאוהב. אני חייב להיפרד משיר. התקשרתי אליה ואמרתי לה שאני רוצה להפגש איתה בעוד שעה…'
בערך. אני מקווה שזה עזר…
א.מ.ש
תודה