המשך איך לומר

28/02/2014 722 צפיות 5 תגובות

התארגנתי לקראת הפגישה אמרתי לעצמי אולי לא כדי אולי אני והיא נלך לשבוע למלון אולי לחופשה פתאום שמעתי צפצוף של הודעה זאת הייתה דנה היא רוצה לצאת איתי לסרט עוד חמש דקות מה לעשות להגיד לה שאני מאחר אולי לבטל את הפגישה עם שיר מה אני יעשה אמרתי לעצמי זהו אני לא יכול לשמור את זה יותר בבטן למי לספר??? החלטתי אני יספר לאימא שלי אחרי ישיבה עם אימא שלי החלטנו שאני הולך לשיר ושואל אותה עם היא רוצה לבוא איתי לחופשה היא שמחה קפצה היא ממש חיכתה שאני יגיד את זה שמחתי ממש הרגשתי שאני שוב מאוהב הסתקלתי לה בעניים והיא לי והתנשקנו זה היה מדהים פשוט ההיתי בעננים למחורת בבוקר נסענו לאילת לבד בלי אף אחד רק אני והיא לכך לנו 5 שעות להגיע אבל לא הרגשנו אני נהגתי והיא ישבה לידי כול עצירה שלנו לשרותים או לשתות קפה היה ביחד ותמיד בסוף התנשקנו זה היה מדהים הגנו למלון אלינו לחדר והתנשקנו אמרתי לה אני אוהב אותך אמרתי לעצמי בלב זה ניפלת לי אבל כנראה זה נכון זה מה שהלב שלי מרגיש רציתי לספר לה שרציתי להיפרד ממנה אבל לא יכולתי לא רציתי להרוסה לה מצאתי את עצמי יושב איתה בחדר ולא אומר כלום אמרתי לה אני יוצא לשאוף אוויר ולקחתי את הפאלפון התקשרתי לדנה ואמרתי לה יש לי חברה אני אוהב אותך ואת סתם עשית את עצמך לא שמה אלי אני לא רוצה לראות אותך יותר בחיים היא בכתה לא היה הכפת לי רצתי לחדר שלנו בטיל נישקתי את שיר ומה שקרה קרה שעתיים אחרי זה ישבנו במיטה שנינו רק עם מכנסיים היא אמרה לי אני אוהבת אותך אתה מדהים ואמרתי לה גם אני אוהב אותך יפה אמרתי לה אני חייב לספר לך משהו אני סוג של בגדתי בך היא שאלה נישקת מישהי ? אמרתי לה ממש לא היא שאלה אז מה עשית רציתי להזמין מישהי לדייט היא שאלה בכעס והזמנת אמרתי לה מה פתאום היא אמרה יש לך מזל ונישקה אותי את לא כועסת אלי היא אמרה ממש לא אני אוהבת אותך ואני סומכת אלייך שלא נישקת אותה או יצאת איתה לדייט אני שאלתי את אפילו לא רוצה לדעת מי זה היא אמרה מה הכפת לי אתה איתי עכשיו לא איתה אז לא הכפת לי אמרתי לעצמי בלב אותה אני רוצה יפה כחמה לא לוחצת היא פשוט מושלמת…
אני אוהב אותה


תגובות (5)

רצה קדימה מהר מידי. לא נותנת פסיקים. לא עושה פסקות. כאילו הכל בנשימה אחת.

28/02/2014 05:21

אושר אחותי הקטנה זה הסיפור היפה והמרגש ביותר חבל ששני הסיפורים שלך לא מחוברים

באהבה מי אחיך הגדול ליפז

28/02/2014 05:57

ליפז אתה חושב את עצמך אתה לא מזיז לי ועדן תודה על הערה אני לא יודעת איך ואיפה אני ישמח עם תוכל או תוכלי לעזור לי

28/02/2014 06:42

וליפז אתה אפילו לא קראת את הסיפור

28/02/2014 06:48

אם תרשי לי לתקן מספר דברים :)
אז ככה:
כשאת אומרת משהו בגוף ראשון בעתיד (לדוגמא, אני אלך), את תכתבי עם א', ולא עם י'.
פסיקים ונקודות. פיסוק. נורא-נורא חשוב.
אל תשתמשי בסלנג. (אלא אם את כותבת סיפורי ערסים, שזה די מפגר לדעתי…)
תתארי יותר. רגשות, מקומות וכ'…
כמישהו מדבר, תעשי מרכאות ("), כי זה דיבור ישיר.
את תשתפרי, תאמיני לי :)

א.מ.ש

28/02/2014 10:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך