strong girl

דון בבלס 18/11/2016 713 צפיות אין תגובות

היא הייתה הנערה במיטה ליידי בבית חולים קטן.
היא הייתה נראת כמו בובה אם שיערה המוזהב והמתולתל היו לה עניים מיסטוריות ועמוקות וגוף חזק ונפש חזקה.
אני זוכר את היום ששינו הגענו לשם אני הגעתי מעט לפניה הייתי חצי רק בחצי הכרה שראיתי אותה.
היא הייתה יותר צעירה ממני במעט היא הייתה נראת שלווה שהיא ישנה.
היא הגיע אם חבלות קלות באזורים שונים לא היה ממש מה לעשות כנראה.
תוך כדאי השינה שלה היא מלמה מידי פעם שם שלא ממש הצלחתי להבין תחילה, היא הייתה מזילה כול כך הרבה דמעות בלי להגיד אף מילה.
אני אבל לא הבנתי למה יש לנערה כזאת יפה לבכות בחיים שלה.
במהלך הזמן היא סיפרה לי על עצמה עוד דברים חדשים כמו מה השם שלה ויש לה חבר אבל הוא לא יודע שהיא כאן…
חשבתי שאין לה ממש סיבה לא לומר לו את זה כעסתי עליה עד שיום אחד פתחתי את הטלפון שלה שהיא ישנה.
השומר מסך שלה היה פתק שהיא כתוב בו "תשארי חזקה דון".
הייתי בטוח שזה חבר שלה אבל הכתב הזה היה לי מוכר מהחבילה שהיא קיבלה מהחברה שלה. פתחתי אותו רציתי לעזור לה לראות מה לא נכון ביחס שלו אליה שהביא אותה לכאן.
ואז ראיתי את ההודעה ממנו שהיה כתוב בה "את צרכה לקחת את החיים בידיים ולנסות להתמודד אם האתגרים בחיים האלה." זה נכתב ביום שהיא הגיע לפה, היא בסך הכל מנסה להתמודד אם כול הקושי הזה של להשלים לימודים, להחלים, לנוח לעבור בדיקות ועוד רשימה ארוכה מאוד.
אז כן לדעתי היא מתמודדת יותר מרוב האנשים ברגע זה ההורים שלה באים מידי פעם וגם חברים אבל היא כמאט לגמרי בודדה, היא צרכה אותו יותר מתמיד.
לא חשבתי פעמיים התקשרתי אליו למרות שמאוחר בלילה הייתי חייב גם אם היא תגלה ותכעס.
לקח לו כמה שניות לענות ואז הוא ענה בתמימות "היי יפה שלי לא דיברנו הרבה זמן." קטעתי אותו "זה ידיד שלה תקשיב אני צריך לדבר אתך בקשר אליה. זה די רציני." הוא צחק "היא עושה לך צרות אני מבין לפעמים היא באמת ילדה מפונקת." זה הרתיח לי את הדם אז פשוט עניתי לו ככה "אתה שומע את הצלילים בקרע? כמו מה זה נשמע לך?" הוא שוב צחק "אה נו היא גרוע במשחקי מחשב אני יודע." אני לא מבין מה הולך אם הבחור הזה הוא פשוט לא מבין שום דבר בחיים שלו "תקשיב לי טוב עכשיו, אתה אמרתה לה שהיא צרכה ללמוד להתמודד אם החיים בעצמה אז כן היא יודעת להתמודד יותר ממה שאי פעם תוכל. היא שוכבת במיטת בית החולים המסריחה הזאת כבר למעלה משבוע וכול לילה היא מלמלת את השם שלך ופורצת בבכי, אני מציע לך להתעניין בה טיפה יותר היא אישה לא איזה משחק." נרגעתי טיפה סגרתי את הטלפון אפילו לא נתתי לו להגיב.
ביום לאחר מכן הוא הגיע בהפתעה והיא בכתה אחרי שהוא הלך. היא אמרה לי שהוא הצטער ממש ושהוא יבוא כול יום ושהוא מבטיח להשתדל יותר.
צחקתי ואמרתי לה "אם לא תתקשרי אלי אני יטפל בו."
באחד הבקרים שקמתי היא כבר לא הייתה החדר הרגיש ריק.
אני הרגשתי ריק, המצב שלי החמיר רק רציתי לצאת מזה ולבקר אותה.
יום אחד הטלפון צלצל אני כבר הייתי בבית כמה שניסיתי הנערה לא יצאה לי מראש.
זאת הייתה היא התקשרה להזמין אותי שניפגש.
זה אף פעם לא סימן טוב אני יודע…
נפגשנו בגלידריה קטנה שהיא הבטיחה לקחת אותי אליה תמיד.
היא הסתכלה אלי בפנים רציניות ושאלה אותי "במה אתה חולה בכלל?".
ידעתי למה השאלה התכוונה ובאתי לחבק אותה חזק אני למדתי את ההבעות פנים שלה, זאת אמרה בפירוש צפויות הרבה דמעות.
הבנתי שהיא דואגת לי הבנתי שקשה לה גם והבנתי שהיא שהניתוח שעשו לה אז כשל ושהזמן שלה קצוב והוא עזב מזמן והיא, תמיד תישאר הנערה הכי חזקה שאני הכרתי גם לאחר מותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך