3,2,1
ההתרגשות הזאת שלפני. . . תמיד אהבתי את זה, תמיד אוהב את זה. אנשים ממהרים ברחוב, אאוטפיטים מנצנצים נחטפים מהחנויות, חיפושים אחרי חבר לנשיקת ה12 …
הצלצול של סיום בית הספר נשמע ובהתרגשות כולם יצאו החוצה, רצו להם בזוגות,או ביחידים, בחבורות או סתם. ובכל הזמן הזה חשבתי על למה אין לי חבר.
זאת אומרת בן. למה אין לי את בן.
כי, כשחושבים על זה, יש לי אותו ! יש לי אותו אבל רק במחשבה. זאת אומרת, אני בטוחה שהוא חושב עליי.. בעצם, לא כל כך. לא יודעת.
זאת אומרת, הייתי רוצה שהוא יחשוב עליי, אבל אני לא יודעת מה הוא היה רוצה . .
הסתכלתי עליה מאחורה פוסעת מחוץ לשער, השיער השטני שלה זוהר בשמש של הצהריים, מעניין את מי טלי תנשק היום בלילה. מקווה שאותי. בן וטלי, טלי ובן . . תמיד ליד כולם לא היינו כלום, זאת אומרת היינו, אבל לא היינו.. מעניין אם היא חושבת עליי . . בעצם, כמו שאני מכיר אותה, היא בטח חושבת עכשיו על איזה בגד כסוף היא תלבש בערב, ואיזה נעל היא תתאים לו..
או שאולי היא כן חושבת עליי?
"נו, לא יודעת," אמרתי במבוכה כשהבנות שאלו אותי מי הנשיקה שלי להלילה. כמובן, כמעט לכולן יש.. זואי ע חבר שלה, ובר עם חבר שלה, ורומי וחבר שלה, ודנה.. טוב, דנה לא בקטע של להתנשק, היא מורדת.
"טלי, אני יודעת שאת בטח חושבת עכשיו על בן" העיניים שלה בהקו באור התאורה של סטארבאקס. נחנקתי קצת מהמילקשייק שלי. "אם את לא, למה את נחנקת ככה ?" שאלו הבנות והתגלגלו מצחוק.
נו, באמת. "אני לא יודעת .." היססתי איך להמשיך את המשפט. "אין לי מושג מה הוא חושב, ואני לא עומדת לעשות מעצמי צחוק".
"אני לא עומד לעשות מעצמי צחוק " אמרתי כשיצאנו ממכון הכושר. "לך תבין בנות אחי," יונתן הוריד לי צ'פחה , " אבל אני שם כסף על זה שאתה כל היום חושב על טלי". החזרתי לו צ'פחה כשעידו אמר " תרדו תרדו ממנו גברים, כנראה שאין לו ביצים". כולם צחקו כשמחיתי " רדו ממני !" " בואו באמת נרד ממנו" צעק דן כשכולם קפצו עלי ועשו עליי ערימת ילדים. " אולי לא תהיה לך דייט אבל היי, יש לך אותנו"
נו באמת.
הוא מחובר. אני אשלח לו הודעה? לא, בנים שולחים קודם. אבל בעצם, ממתי אכפת לי מה חושבים עליי? הסתכלתי על השמלה המנצנצת עם המחשוף העמוק בגב. שבן בטח היה אוהב. בטח יאהב.
לא שחשבתי עליו כשקניתי אותה.. פשוט הרגשתי בה כל כך קלילה, כל כך מיוחדת, הרגשתי .. הרגשתי יפה.
יותר מהכל, הרגשתי עצמי.
הוא התנתק !! לא, התחבר. טוב, אני אכתוב ? הוא כתב !!
"אז טלי …" רשמתי. פאק. למה אתה כזה אהבל ? חתיכת מטומטם, מי רושם כזה דבר לבנות ?
אבל מה אני כבר יכול לעשות ? איך לעזאזל אני יכול להבין מה היא רוצה? איך מבינים בכלל מה בנות רוצות ? זה מסובך, אם את לא אומרת כלום, מה אני אמור להבין? אני שונא את זה שאני כל כך אוהב בנות. שאני כל כך אוהב את טלי.
סעמק. רגע, ! היא שלחה הודעה !
"אז בן … :) "
"את יוצאת עם הבנות היום, אה ?"
"כן, אני חושבת שנפגוש אתכם.. אחרי הכל רומי עם יונתן וכולם עם כולם .. "
"כולם עם כולם ?"
"כן, בן .. "
"אז מה איתי ואיתך?"
שתיקה.
מה אני עונה ? מה אני עושה? מה אני חושבת ? מה ? מה הוא חושב ???????
למה אני כל כך אוהבת בנים,
למה אני כל כך אוהבת את בן
אוף.
"ניפגש בערב בן" אמרתי וסגרתי את הטלפון. אני לא צריכה הפרעות עכשיו.
אני צריכה להיות יפה.. אני צריכה את בן.
כל הערב הסתובבנו ועכשיו כמה דקות לפני שהכדור נופל.
והינה היא. זוהרת, מדהימה.. עם שמלה כסופה שמבליטה לה את העיניים ומחשוף בגב . .
אני לא חושב שראיתי יפה ממנה .
טלי ובן נעמדו אחד מול השני.
"אז מה יהיה ? השארת אותי בלי תשובה " בן אמר כשהם פסעו והתקרבו לאט לאט אחד לשני.
"אני לא יודעת מה לחשוב, כי אני לא יודעת מה אתה חושב. אני לא יודעת מה אתה רוצה ! " טלי אמרה, כשהיא מתחרטת על טון הדיבור שלה. " סליחה , אני פשוט .. אין לי כל כך.. אני לא יודעת איך .. " היא נאנחה."אני לחוצה כי .. " "אני אוהב אותך" בן אמר כשכולם השתתקו והחלה הספירה לאחור.
טלי חייכה חיוך עצום. "רגע, ואת ? "
הם התקרבו אחד לשני, במרחק פעימה, כשהשפתיים כמעט נפגשות
3
2
1
תגובות (0)