fearless13
אמת לאמיתה- יש ילדה כזו בכיתה שלי..... והיא מגעילה כלפיי נורא

שמנה

fearless13 17/06/2012 1395 צפיות 17 תגובות
אמת לאמיתה- יש ילדה כזו בכיתה שלי..... והיא מגעילה כלפיי נורא

יש לי בכיתה, ילדה שמנה.
כשהיא מתכופפת, את כל הטוסיק לה רואים.
בשום שיעור היא לא משתתפת, ושיעורים לא מכינה.
היא מגעילה אל כולם
וחושבת רק על עצמה.
אני ישבתי לידה
וראיתי.
איך את החתימות היא מזייפת,
ואיך היא מתנהגת.
היא אותי מגעילה.
ואני שונאת אותה.
אבל היא שמנה.
וזה כנראה מכל החטיפים, שהיא לוקחת מילדים.
אני לא קוראת לה שמנה, כי שומן לא מכסה אישיות.
אבל אצלה האישיות זה מה שרואים עליה- היא מגעילה.
נכון, זה לא יפה, אבל מה אני אעשה? היא זו שקוראת לי חננה
שתאכל בננה!
כשלידה ישבתי- היא אמרה לשכנתינו לשולחן- אני מתייחסת אליה כמו אל בנימין.
היא מתייחסת אלי כמו אל בן? שתלך לאכול בננה.
כי בננה יותר בריאה מכריך עם נוטלה, ויותר בריאה מכל החטיפים.
אני?
שונאת. אותה.


תגובות (17)

אנשים מגעילים…. מה לעשות, מפצים על הווה עם התנהגות כזו.

17/06/2012 08:58

ברר…
גם אצלי יש ילדה שמנה ומעצבנת…

17/06/2012 09:48

היי קרן אני רוצה לומר משהו לגבי התלמידה השמנה שכולם שונאים.

אין לך מושג כמה כואב וכמה קשה וכמה רע מרגישה ילדה שמנה היא פשוט אומללה כמובן אינני מתכוונת לזו שאת כתבת עליה אלא בכללותא של הבעייה.

ילדים הם עם אכזרי ותמיד מנדים את השונה ושומן נקרא חריג הילדים השמנים מתנהגים לא טבעי כאילו ידם על העליונה אבל ההיפך הוא הנכון הם ממש אומללים.

אולי תנסי לדבר איתה יפה ? אולי תתעלמי מהחטיפים וכשהיא מתכופת מה רואים לה ??? אולי תנסי להעמיד את עצמ במקומה ולתאר מה היא חשה כי היא פשוט מסכנה זו דעתי האישית בלבד!!!!!

17/06/2012 09:52

לפעמים אנשים חסרי ביטחון מפצים על הביטחון הירוד שלהם בכך שהם יורדים על אחרים ומתנהגים ברוע לב. אני אומרת את זה מניסיון, בתור ילדה שהן ירדו עליה וירדה על אחרים- זה נבע מחוסר ביטחון ורצון "להשתלב" בחברה ולהרשים אחרים.
אולי במקום לציין שהיא שמנה (שאני בטוחה שגם היא לא מתלהבת ממשקל היתר שלה..) אז תצייני את האופי הפגום שלה, אם את כבר רוצה להעביר ביקורת ולהתלונן.
אל תרדי לרמתה, זה מה שאני מנסה להגיד- ואני כמובן לא מנסה להעליב אותך, אלא רק להסביר לך, אולי זה גם קשור לזה שאני נורא רגישה כזה נוגע לבריונות או העלבות בין אנשים…
אני מסכימה עם בקי.

17/06/2012 11:57

חחח אני בעצם רציתי לכתוב סיפור על כך ששומן זה לא נורא וכאלו ואז נזכרתי בה…..

17/06/2012 14:14

במקום להבין אותה ולנסות לעזור לה את הולכת בדיוק ההפך
את יורדת לרמה ממש מגוחכת, פשוט תבליגי ואפילו תזרימי אייתה,
זה לא יוביל אותך לשום מקום אם תהיי אנטי.

19/06/2012 23:06

קרן היקרה

שמחה שלא התכוונת לכתוב כזה סיפור על שמנה נסי איכשהו לכתוב את מה שהתכוונת וכך ההרגשה של כל נערה ונער שמנים לא יהיו עצובים וימשיכו בחיים ♥♥♥

מקווה שאינני מעליבה אותך חלילה וחס כי בעצמך כתבת שלא התכוונת

ממני בקי ♥

19/06/2012 23:17

החתול הסופר אנא אל תדבר בגנאי ובשחצנות כלפי ילדה או נערה שמנה – זה כואב לה עמוק עמוק בלב ומה שיקרה לה וזה גם בגללך כדי לפצות את עצמה היא תאכל כמות כפולה ממתקים עוגות וכל מה שבא ליד – אינני מתכוונת להעליב אותך חלילה אך לחדד את אוזניך כמה מסכנה היא הילדה או הילד הנערה או הנער השמנים !!!!!!

19/06/2012 23:21

בקי בת כמה את? אני נשמעת כמו איזה גננת דתייה

19/06/2012 23:33

שלום גברת או מר פנדס לפני שתשאל אותי קושיות שאינן כלל וכלל מעניינות אותך תשתדל להעלות ולו סיפור אחד קצרצר שנדע כי מישהו הצטרף חדש לאתר סיפורים – ברוררררררר

19/06/2012 23:47

pandas – קבל/י לייק!

19/06/2012 23:58

באם התכוונת אלי תודה רבה רבה מעמק הלב בקי

20/06/2012 00:07

תודה על הלייק!

בקי תפסיקי לדבר בשפה גבוהה כל עוד אינך יודעת כיצד להשתמש בה.
את לא חייבת לדחוף כל שתי מילים איזה ניסוח משונן ביטוי או סתם מילה גבוה,
לפי איך שאני רואה את מנסה להוסיף אפילו שהם לא קשורות ומיותרות
זה לא מראה כמה את חכמה לא מרשים ואפילו מגוחך.

העלאתי עכשיו איזה שיר קצרצר, מחכה שיאשרו, מקווה שתגיבי שם את דעתך :)

20/06/2012 00:19

אבל בשביל מה אתה מזמין אותי להגיב על השיר הקצרצר שלך כשפסלת אותי לחלוטין ?? "שפה גבוהה גבוהה דוחפת כל שתי מילים איזה ניסוח משונן ביטוי או סתם מילה גבוה, איך שאני רואה את מנסה להוסיף אפילו שהם לא קשורות ומיותרות זה לא מראה כמה את מרשימה אפילו מגוחך:"

אוקי קיבלתי את הערתך והארתך בשמחה כל טוב ממני בקי ♥♥♥3

20/06/2012 01:37

אני לא מבינה למה כולם אומרים לקרן: למה את שופטת אותה רק כי היא שמנה?
לדעתי קרן צודקת.
זה בכלל לא קשור לזה שהילדה היא שמנה. הילדה הזאת מגעילה כלפיה וחושבת את עצמה (אני מכירה מספיק כאלה כדי להזדהות איתך, קרן)
ה"שמנה" זה רק התיאור שקרן בחרה בשביל אותה ילדה.
וקרן, את כל כך צודקת. ואני כל כך מזדהה איתך.

20/06/2012 02:19

נכון!
אם הייתה מישהי יפה ורזה, והיא הייתה מגעילה- אני מאמין שכולם היו מסכימים שהיא מגעילה.
ורק בגלל שהיא במשקל גבוה יותר זה אומר שאם האישיות שלה היא אסון טוטאלי אז זה בסדר?
לא!
אני חושב שכל אדם שווה. אני חושב שהחיצוניות לא חשובה.
אני חושב שהפנימיות חשובה.
אי אפשר לשפוט אדם לטובתו אם הוא אדם שמתייחס לזולת באופן פוגע לפי זה שהוא רזה או שמן, חכם או לא חכם, נאה או פחות נאה.

20/06/2012 11:18

סטורי נראה לי היחידה שהבינה אותי פה.
לא קראתי לה שמנה בגלל שאני שופטת את משקלה רק בגלל שזה התיאור שהחלטתי לתת לה בשביל לשמור על האנונימיות שלה!

27/07/2013 07:27
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך