שלגון הטיפשון| שטויות מראשי המוזר #3
שלום לכם חברים שלי, אני שלגון, והיום אני אספר לכם על עצמי.
נולדתי בעיירה ציורית בשם באר שבע בארץ המופלאה ישראל.
להורים שלי קוראים רוסטביף- האמא, וטאקו- האבא. יש לי ארבעה אחים בשם- אנטיברטי, חינה, גיא-לי, ושלומפי בר סופנון. אני מאוד אוהב את האחים שלי. אני בן 3, שבעה חודשים, 25 ימים ו-7 שעות. אני לומד בגנון חרצית. לגננת שלי קוראים דגולה, היא מאוד מאוד מאוד מאוד שמנה. היא גם ממש מכוערת, אבא אומר שהיא דומה מאוד למורה שלו להיסטוריה מהתיכון פעם. אתמול דגולה נתנה לי עונש רק כי רציתי לשאול אותה מתי אני הולך הביתה. ההורים שלי חושבים שקיבלתי עונש מפני ששאלתי אותה כשהיא הייתה בשירותים.
אני מאוד אוהב חרקים. יש לי אפילו חוות חרקים בבית. יש לי מלאאאאאא נמלים בבית, ואפילו הרבה! אבל אמא כל הזמן הורגת אותם סתם. זה מאוד מעצבן ומרגיז, ואפילו הרבה מאוד!
אני יודע מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול. אני רוצה להיות חד קרן מעופף וקסום! כמו שחינה רצתה לפני שהיא הלכה לבית משוגעים לילדות קטנות/ מעריצות של דסטין גיגר.
אני אוהב מאוד לכתוב סיפורים. כתבתי סיפור אחד על ארץ של דינוזאורים שפתאום תוקפים אותם מלא רובוטים ענקיים מהחלל ואז רק המיוחד יוכל להציל את כולם מהקיסר ברשע באלי-פפרוני.
להתראות לכם חברים שלי, אני אוהב את כוווווווווולכם! אמא אמרה לי להוסיף את זה.
תגובות (5)
ווואו, ממש יפה.
אשמח אם תקראי את הפרק ה-1 ב"דרקונים סודיים"!
תודה, קראתי כבר.
ואני בן!
אבל לא כתבת לי תגובה!
מצחיק חח אבל בסוף קצת איבדת את זה
כן נכון.