"רק רקדי עמי. עד הסוף."

א.מ.ש 22/03/2014 766 צפיות 8 תגובות

אולם הנשפים הגדול היה מקושט בטוב-טעם. השולחנות סודרו בשורות, ועל כל שולחן נחה מפה לבנה ונקייה, ללא רבב. צלחות, מזלגות, כפות וסכינים מכסף סודרו על השולחנות, כשהמזלגות, הכפות והסכינים על המפית הלבנה, והכוס המקושטת מעל הצלחת היקרה מצד ימין.
נברשת גדולת-ממדים נתלתה מהתקרה, כאשר במקום מנורות ישנם נרות המאירים את החדר.
אגרטלים מעוצבים נראו בכל פינה, שבתוכם פרחים וצמחים מרהיבים ביופיים.
ווילונות גדולים ולבנים כיסו את החלונות הגדולים, ואריחי הרצפה האפרפרים הבריקו ונצצו. על הקיר נתלו ציורים מדהימים, מהמובחרים של אמני המלך. נראה היה כי אנשים רבים עמלו ועבדו על אולם זה, שיראה הכי טוב לכבוד הנשף.
הנערה שחורת השיער נכנסה בצעדים שקטים אל האולם הגדול הרבה אחרי שכל האורחים הלכו. היא סקרה עם מבטה את האולם, מעבירה את מבטה מהחלונות לאגרטלים לשולחנות. הכול נשאר כשהיה לפני הנשף.
שמלתה הלבנה היוותה ניגוד מושלם לשיערה השחור כלילה. נעלי העקב הלבנות שלה נקשו על האריחים בקצב אחיד – קצב הליכתה.
על ראשה נח כתר זהב מעוצב, אשר לכל אורכו פוזרו אבני חן כסופות ואדומות.
לפתע הדלתות הגדולות של האולם נפתחו ונער בעל שיער שחור כשלה, אשר כעת היה מסודר ומסורק, נכנס לחדר בצעדים מהירים ובטוחים.
הוא לבש טוקסידו שחור, אשר תאם את צבע שיערו. עיניו הכחולות ברקו, ונעליו השחורות צוחצחו, והבריקו גם הן.
הוא התקרב אל הנערה ונעצר במרחק של כשלושים סנטימטרים ממנה. הנערה נעצה את מבטה בעיניו הכחולות כצבע השמיים, והוא נעץ את מבטו בעיני הירקן שלה.
"מה ברצונך?" שאלה הנערה בקול שקט, רגוע. אך עם זאת גם מאיים.
"רקדי עמי." הוא ענה לה. הנערה הסיטה את מבטה, אך לבסוף הנהנה.
הם נעמדו בתנוחת ריקוד ופצחו בריקוד שקט, לאור נרות הנברשת. הם רקדו כך במשך כמספר דקות, וכשהסתיים הריקוד הם נעצרו, עומדים אחד מול השני פעם נוספת.
"מה ברצונך כעת?" שאלה הנערה באותו קול שקט, אך הפעם הוא היה מעט פחות מאיים.
"רק רקדי עמי. עד הסוף." הנערה הנהנה, והנער אחז בידה בעדינות והוביל אותה אל מחוץ לאולם. אל מחוץ להכול.


תגובות (8)

הו' אני כלכך אהבתי את הקטע הזה..יכולתי ממש לדמיין באופן מספיק טוב מה קרה שם בזכות התיאורים המדויקים שלך.
אהבתי אותו! כמובן שאין לי מה להעיר..זה קטע מאוד יפה.

22/03/2014 14:58

מדהים. פשוט מדהים.
מדרגת מדהים כי זה מה שזה. כל הכבוד לך!

22/03/2014 15:10

הו זה יפהפייה ומדהים *~*
אפשר פשוט להתענג על הכתיבה והתיאורים שלך… מצוין

22/03/2014 19:22

תודה =)

22/03/2014 19:24

לא הבנתי מה הפואנטה של הסיפור
הוא לא התחבר אלי אבל אני
לפחות לא ינסה לחפש מה רע
בסיפורים של אחרים

23/03/2014 20:47

    אני לא יודעת כ"כ איך להסביר את הפואנטה… אבל בקשר לחלק השני של התגובה לא ממש הבנתי למה התכוונת…

    23/03/2014 20:49

מאד אהבתי זה היה נעים.
בכלל אני אוהבת את הסיפורים הקצרים שלך את מתארת
אותם מדהים! וזה כל כך חמוד♥

24/03/2014 15:15

חיפשתי משהו מעניין ומצאתי . הקטע פשוט מדהים !! התיאורים מושלמים !!

02/04/2014 19:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך