צעד אחד לפני כולם
שני דברים שלקחתי ממך .
לא כתבתי כבר המון שנים ופתאום בא לי חשק לכתוב ……..
בגיל 4 לימדת אותי על משא ומתן שבעצם אמרת לי שאם אני אעזור לך לדרוך על התמרים שהיו בתוך כרית אז אקבל בתמורה שוקולד . על קבלת צנצנת מלאה של חרוסת הכי טעימה בעולם לא דיברת בכלל ,זה היה המובן מאליו.דאגת לשמור על אחדות המשפחה שיצרת מסורת .
לימים התבגרתי והבנתי כמה גאוני זה היה. בכל חג מנהג קבוע של דמי כיס לכל הנכדים .
בטו בשבט שקית של פיצוחים ושל פירות יבשים לכל המשפחה . היה סביב השקית טקס של החלפות דברים ואת היית מסתכלת מהצד ומחייכת . כל פסח כל בית מקבל צנצנת של חרוסת . כל יומולדת של כל נכד ונין טלפון ב6 בבוקר ראשונה להגיד מזל טוב .תמיד דאגת שלא יחסר לאף אחד כלום , היית צעד אחד לפני כולם .
דבר שני שלקחתי ממך זה את האהבה למשחק הקלפים .
היינו יושבים שעות ומשחקים . זה התחיל בגיל צעיר מאוד עם מלחמה . בגיל מאוחר יותר עברנו לקנסטה. והשיא היה כל משחקי הפוקר ששיחקנו בשנים האחרונות . מדהים אותי איך בגיל 92 את יושבת בשולחן ומשחקת פוקר עם הנכדים שלך הצעירים וביננו סבתא את הכי חדה על השולחן . אי אפשר לבלף אותך ואי אפשר לקרוא אותך .
צעד אחד לפני כולם .
מאוד עצוב לי שלא אראה אותך יותר ,שלא אשחק איתך יותר ,שלא אצחק איתך יותר .
רוצה להאמין שאת במקום טוב עכשיו וגם שם אני בטוח שאת צעד אחד לפני כולם .
בחיבק אווי אווי יא סיטי.
תגובות (5)
אין כמו סבתא !:)
התיאורים שנתת על האישיות שלה רחבים ומקסימים. אהבתי:)
לדעתי כדאי לך לשלוח את זה לתחרות דמויות שעכשיו יש. נראה לי המשתמשת שעושה את זה זו river . כדאי לך לבדוק זו דמות טובה.
תודה , אני חדש פה איך אני שולח לתחרות ?
ואוו מרגש, רואים שזה ממש אישי ואתה אוהב מאוד את סבתא שלך, מי לא?! אין על סבתא בכל העולם!, אני מאוד אהבתיי
סבתות זה הכי טוב שיש בעולם חחח זה גרם לי להתגעגע לסבתא שלי למרות שראיתי אותה לפני שלושה ימים