The Fox
תלמדו מזה.
-אליס ~ פוגה צ'אן

צעדי הבחירה

The Fox 16/12/2013 932 צפיות 4 תגובות
תלמדו מזה.
-אליס ~ פוגה צ'אן

קול צעדיה נשמע ביער האפל, עיניה אדישות כמסכה חוסמת-רגשות, רק חיוך מריר נגלה על שפתיה האדומות, מנוגדות לעורה החיוור, המזכיר את צבעו של הירח כאשר במלוא גודלו.
"לאן צעדייך מובילים?" קול משועשע נשמע מבין ענפי העצים הנישאים גבוה מעליה, מטילים צללים על דרכה החשוכה למחצה. חיוכה גדל במקצת, ניצוץ מסוכן נראה בעיניה, המבזיקות כאשר חולפת על פניי הצללים העוטפים את סביבתה.
רגליה נגעו בקרקע בעדינות, כמרחפות על פני האוויר החנוק, ידה הימנית החזיקה סכין מאורכת, מעוטרת בציורים החרוטים על גביה. אחיזתה התהדקה על קת הסכין אשר בהקה מאחורי החשכה.
היא לא ענתה לשאלתו של מקור הקול, הרי ענתה לו על כך פעמים רבות, אך מעולם לא השיב לה בתשובתו, רק שאלות הדהדו באוזניה.
היא נעצרה בצומת בעלת שלושה דרכים המובילים עמוק יותר ליער האפל. היא נאנחה, והרפתה מאחיזתה בסכין, הסכין נצצה לרגע, כמלגלגת עליה ולאחר מכן נפלה על האדמה מלאת האבנים בקול קרקוש צורם. חיוכה נמחק ונשארו רק עיניה העצובות.
כל החלטה עליה החליטה, הובילה אותה לדבר נורא. מדוע שעכשיו אינה תבקש את עזרתו? ראשה הביט בכל שלושת הדרכים הנגלים לפניה, כולם נראו אותו דבר. יבבה שקטה נפלטה מפיה, היא חייבת לעשות זאת.
"איזו דרך עליי לבחור?" קולה נדמה כרשרוש עלים ממרחק, חלוש.
למשך דקות ארוכות לא נשמע דבר מלבד קולות הינשופים אשר המהמו מבין העצים.
"איזו דרך את רוצה לבחור?" קולו נשמע לאחר זמן מה. היא הרגישה שחיוך רחב במידה לא אפשרית נראה על פניו, למרות שלא ראתה אותו.
היא חשבה מעט, שנאה היא כאשר ענה לה על שאלות בשאלות.
"איני יודעת." אמרה לבסוף בכניעה, ראשה מושפל מטה ושערה עטף אותה כווילון.
צחוקו הדהד בכל היער, ידיה נקפצו לאגרופים.
"אז," אמר קולו של החתול,"זה לא משנה."
היא הרימה מבטה אל צמרות העצים, בתקווה שמסתתר שם. מחשבותיה התרוצצו לכל עבר. היא הרימה את הסכין מהאדמה, וחיוכה חזר לפניה. צעדה היא בעיניים עצומות ליעד לא מוכר.


תגובות (4)

זה מזכיר לי את אנריס וראלן… חחחחחחח.
וזה מזכיר לי שתמשיכי את הסיפורים שלך!

16/12/2013 11:14

אני עוד שנייה מסיימת פרק (קצר) של סיפורו של ניאו.
וכשחושבים על זה, זה באמת מזכיר את אנריס וראלן… XD

16/12/2013 11:17

בראוו!!!

16/12/2013 11:30

וואו…. זה ממש טוב! כתבת את זה בצורה מדהימה! עניינת אותי מאוד.
מצאת דרך חדשה לגרום לאליסה בארץ הפלאות להפתיע ולסקרן.
זוהי דרך חדשה שבה אני רואה את הסיפור. טובה יותר. תמשיכי ככה ו…
המשך דחוף!!!

17/12/2013 08:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך