פשוטים אך עמוקים- נשיקה

אהבה אחת ❤️ 28/03/2014 1216 צפיות 6 תגובות

נשיקה,סמל האהבה הנצחי. אם זה בין מינים מנוגדים או אותם המינים, זה מראה את אותו הדבר: אהבה. אבל האם אי פעם תהיתם, מה זה בעצם נשיקה? האם זה רק מגע שפתיים החושקות אחת בשנייה? האם זה רק מה שרואים? האם זה משהו שמרגישים מהלב? האם זה פשוט משהו שאנשים המציאו כדי להראות אהבה? כל אחד מסתכל על זה בצורה שונה. אחדים רואים את זה כסמל של אהבה, כיצד אהבה מתממשת, ואנשים יכולים להראות את אהבתם לעולם שבחוץ. נשיקה יכולה להיות הרצון לחשוק במישהו, הרצון להיות איתו לעד, ולכן שפתינו נוגעות. שפתינו הם בעצם כלי התקשורת שכל אחד משתמש (פרט לאלה שלא יכולים), וכך אנחנו מבטאים את עצנו בפני הציבור רוב הזמן. עם שפתינו, אנחנו יכולים לומר מה שאנחנו חושבים, מה אנחנו מרגישים, מה אנחנו רוצים להראות בתוך תוכינו. בגלל שזה כלי התקשורת שלנו, אנחנו מנסים להוציא את הרגשות, ולכן שפתינו נוגעות. בגלל שכלי התקשורת מנסות להביע אהבה, ולכן זה בה בצורת השפתיים שנוגעות- נשיקה. לעומת זאת, יש אנשים שיכולים לנשק בלי סיבה בכלל. למשל שאתם משחקים אמת או חובה עם חברים, ויש שתי אנשים שלא חווים רגשות של אהבה אחד לשני. ועדיין, בגלל שמיהו אמר להם חובה הם מתנשקים, ואין רגשות כלל. אז אולי נשיקה היא המסר של אהבה בין שני אמצעי תקשורת, אך האם בכל פעם יש רגשות? למה דווקא נשיקה? למה דווקא הצורה הזאת אנחנו מביעים אהבה? האסקימו למשל, לא יכולים לנשק דרך השפתיים אז הם מכחכחים אפים. חיות מלקקות את פניהם של אלה שהם אוהבים בתור נשיקה. נשיקה באה בצורות שונות לכל אחד ואחד מהם, לכל יצור חיי יש דרך ייחודית משלו להביע אהבה. אם זה בנשיקה, חיבוק, שיר, מכתב, או כל דבר אחר. בינתיים, נשיקה היא מה שקובעת עם שני אנשים אוהבים אחד את השני, הם חושקים, מרגישים, מעבירים מסר דרך מגע פיזי בשפתיים. אז אני רוצה לשאול אותכם, מה היא בעצם נשיקה?


תגובות (6)

אהבתי! ונשיקה זה דבר נפלא כשזו אמת ולדעתי ,אבל,נשיקה זה 'סמל' לא תמיד ורק רחוק. את האמת אני מאמינה בחיבוקים מחתבים אבל נשיקה…
נ.ב יש לי טראומה אם זה כך שעל תסימו לב. וסליחה על השגיעות

28/03/2014 06:11

    טראומה על שגיאות כתיב, או טראומה מנשיקה? לא כל כך הבנתי.

    28/03/2014 06:17

על נשיקה… אוף! איזה בססה שדביל נישק אותי כי ( הדגשה) הוא! אוהב אותי ולא אני אותו.

28/03/2014 06:23

    אהה עכשיו הבנתי. אבל זה לא חייב להיות טראומה, בזמנים אחרים שאת יותר גדולה ויש לך ולו את אותם הרגשות אתם לא תתנשקו? את פשוט צריכה לחכות לזמן המתאים

    28/03/2014 06:27

אהבתי מאוד!
דירוג:5

28/03/2014 06:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך