חברים
חברים הם האנשים הכי קרובים,
איתם אנחנו מרגישים הכי שלמים.
ויש כל כך הרבה חברים,
טובים, רעים, כאלו שהם כמו אחים.
יש חברים שאוהבים רק אותך,
ויש כאלה שיעדיפו את חבריך.
ויש מהם כל כך הרבה,
ואף אחד לאחר לא דומה.
ויש חברים שאתם מעדיפים,
כי לך הם מרגישים יותר טובים.
אלו הם חברים אמיתיים,
אלו הם חברים חברותיים.
תגובות (24)
אני מביניהים….
מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחע
מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחע
מוחעחעחעחחחחח……
מוחע? מי אמר לך את זה?
המורה שלי להיסטוריה……
אמממממממממממממממממ, מעניין מאד.
איך קוראים לו?
רמז:
ת' אחרי זה ו' אחרי זה מ' ואחרי זה ר'…..
מוכר לך!?!?!
הבנתי את הבדיחה :P
ואגב – יופי של סיפור-שיר, ממש יפה :)
איזה סוג של חבר אני עבורך? האם אני בכלל חבר? אני חבר לעט !!! מוחהחהחהחה !
איזה כיף לי ! אני אלך להסתובב לי ולחפש חברים נוספים בעט !
זה מוזר……יש לך חבר עט?!
אני מכיר אנשים קצת יותר שפויים….
יש להם חבר עיפרון……
יפה!!!!!!!!!! :) :)
מה יפה בזה שיש לו חבר עט?!
טוב נו,לדוד שלי יש חבר טוש…..
הסיפור מהמם-
סימן קריאה,סימן קריאה,סימן קריאה,סימן קריאה,אחד,אחד,אחד,אחד,אחד,אחד-
סוגריים הפוכים….
ירדן-את מחוברת???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
מה זה,עשיתי יותר ארוך…
די לחפור תומר!!! :)
אני אמשיך,ואמשיך ואמשיך ואמשיך ואמשיך ואמשיך ואמשיך ואמשיך ואמשיך ואמשיך
ירדן את מחברת?
ירדן ממש אהבתי…
אהבתי את זה.
ולי יש שתי snail-mail-pal
היי אור, אני צריכה ללך עזרה, אני צריכה שתלמד אותי קצת על אסטוניה.
ירדן אני חושבת שבשביל אור מה שביקשת זה כמו להביא לו מיליון דולר!!
(את מסננת אותי בכיף!)
1. כיף לסנן אותך.
2. אור, תעזור לי או מה?!
חוצפנית…
את באה מחר לבית ספר?
בטח שאני באה…
למה?
שירן – את כל כך צודקת! זה ממש כמו להביא לי מיליון דולר!!!!
ירדן- עזבי לא בא לי להסביר…
אור- זה מתחיל להיות מלחיץ שאני יודעת מה תהיה התשובה שלך עוד לפני שהגבת!