כתבתי את זה לא בשביל ללעוג לברכות שנהוג לומר אלא כדי שתדעו שלא תמיד הלילה יהיה טוב כי איחלתם את זה למישהו, לא תמיד טוב לאחל למישהו לחיות עד 120, לא תמיד הבוקר יהיה טוב כי איחלתם את זה למישהו ועוד...

נהוג לומר

02/11/2013 681 צפיות אין תגובות
כתבתי את זה לא בשביל ללעוג לברכות שנהוג לומר אלא כדי שתדעו שלא תמיד הלילה יהיה טוב כי איחלתם את זה למישהו, לא תמיד טוב לאחל למישהו לחיות עד 120, לא תמיד הבוקר יהיה טוב כי איחלתם את זה למישהו ועוד...

נהוג לומר:

נהוג לומר לילה טוב, אך מה אם הלילה יהיה לילה רע?!? לילה נורא?!? לילה איום?!? לילה מפחיד?!? לילה עצוב?!? לילה מאכזב?!? לילה כואב?!? לילה מעליב?!? לילה לא טוב?!? אולי יהיה לילה מדהים או לילה מושלם אבל אולי יהיה לילה מלא בסיוטים.
נהוג לומר מזל טוב עד 120 שנה, אך מה אם היום האדם שאמרו לו מזל טוב עד 120 שנה הוא היום בן 119?!? הוא לא ייעלב?!? הוא לא ייפגע?!? הוא לא יחשוב שהוא מיותר בעולמנו?!? לא יכעס?!? הרי למה שמישהו ירצה שיאחלו לו לחיות עוד שנה?!? ואם היום הוא הן 120?!? אז הוא מיותר בעולמנו?!? אז הוא צריך למות?!? אז הוא לא חשוב?!? אז הוא לא ייעלב?!? לא ייפגע?!? לא יכעס?!? לא יחשוב שהוא בגיל שאחריו אין טעם לחיים?!? אולי זה מישהו בן 14 שיש לו עוד חיים רבים לפניו אבל אולי זה מישהו שהיום בן 119 ועוד שנה בין 120.
נהוג לומר בוקר טוב, אך מה אם הבוקר בוקר רע?!? בוקר נורא?!? בוקר איום?!? בוקר עצוב?!? בוקר מעצבן?!? בוקר מכעיס?!? בוקר כואב?!? בוקר מאכזב?!? בוקר כואב?!? אולי זה בוקר מושלם אבל אולי זה בוקר איום ונורא.

ועוד…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך