ys_white_angel
מקווה שאהבתם...
א'נגל <3

משקפי שמש

ys_white_angel 29/01/2014 1031 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתם...
א'נגל <3

משקפי שמש

קאט לקחה לי את היד והובילה אותי לכיתה זה היה השיעור הראשון ישבתי בשורה הראשונה מכווין שאני עיוורת כך שאני ישמע יותר טוב המורות מתחשבות בי ומכתיבות הכול אבל שאר התלימידים מתנהגים עליי רגיל.
שני ישבה לידי כרגיל זה היה השיעור הראשון המורה לימדה עד ששמעתי את הדלת נפתחת ושני אנשים נכנסים כול הכיסאות זזו והבנתי שהם נעמדו שני משכה אותי ואני נעמדתי ואז הבנתי שמישהו חשוב נכנס והקול אמר "בוקר טוב תלימדים אתם יכולים לשבת" כולם התיישבו גם אני זה היה הקול של המנהל "זה ג'ס הוא חדש תקבלו אותו יפה"
ג'ס התיישב בסוף לפי מה ששמעתי "הוא חתיך" אמרה קאט לידי אני חייכתי לא יכולתי לראות אותו.
אחרי שסיימנו את השיעור מייקל בא עליי "אנה, את באה?" הינהנתי הוא לקח את היד שלי ועקבתי אחריו הוא לומד השיעור הבא איתי והשיעור לפני כיתה מולנו אז אני תמיד הולכת איתו מאז שנהפכתי להיות עיוורת.
נכנסו לכיתה התיישבנו במקום הרגיל שלנו
"מי זה?" שמעתי את מייקל שואל
"מי זה, מי?" שאלתי אותו
"ילד חדש כזה" הוא ענה לי
"אהה נראלי זה ג'ס הילד החדש בכיתה שלנו"
מייקל המשייך לדבר איתי על דברים אחרים עד שהמורה נכנס הבנתי שאני צודקת וזה היה ג'ס.
בהפסקה שישבנו בשולחן ארוך שאני יושבת יחד עם כולם, כל מיני נערים ונערות דיברו ידעתי כל אחד על פי הקול שלו ולא היה לי קשה לעקוב אחרי השיחה אחרי כמה דקות שמעתי קול חדש שלא הכרתי "אפשר לשבת לידכם?" שאר נערים והנערות אמרו שכן עדיין לא ידעתי מי זה אז שאלתי "מי אתה?" היתה שתיקה ואחד הנערים בשולחן שלנו נראלי השם שלו זה קני הוא אמר לו "אנה עיוורת" הוא התנצל ואמר ששמו ג'ס החדש לפי הקול שלו ראיתי שלא נוח לו והוא לא יודע איך לדבר איתי גיחכתי לעצמי בשקט זה הזכיר לי את שנה שעברה שנהפכתי להיות עיוורת ואף אחד לא ידע איך להתנהג בסביבתי לפני שנהפכתי להיות עיוורת הייתי מוקבלת הרבה אמרו שזה נבע מהיופי שלי הייתי יפה שיער חום ארוך וחלק ועיניים חומות בצבע דבש אבל מאז שנהפכתי להיות עיוורת הרבה דברים השתנו נשארתי מקובלת אבל למדתי גם הרבה דברים.
ג'ס שם לב שכולם מתייחסים עליי רגיל אז גם הוא מתייחס עליי רגיל טוב, אני מודה זה היה מהיר חשבתי שיקח לו לפחות כמה זמן
מתברר שג'ס למד איתי גם שיעור לאחר מכן
אז הוא התיישב לידי ודיברנו על כל מיני דברים הוא סיפר ליעל הבית הספר הקודם שלו והוא גם ממש היה מופתע שאני הייתי פעם רואה הוא אמר לי שאיך זה שלא שקעתי בדיכאון עניתי לו שהעיוורון לא קרה בגללי ואני לא יכולה לצטער על משהו שקרה כבר אז במקום זה השלמתי עם זה ולמדתי להסתדר והשאר קיבלו את זה.
שדיברתי עם קאט היא אמרה לי שג' ס מוצא חן בעיניה ואני הצעתי לה להכיר אותו היא חשבה שזה רעיון טוב והחלה עם זה מיד שזו אומרת לדבר איתו המון וגם לשבת לידו בשיעורים.
היא וג'ס החלו להיות ידידים ממש טובים כשהיא באה ודיברה איתי הבנתי שהיא די מאוהבת בו שמחתי בשבילה באמת מגיעה לה את הטוב ביותר.
שישבתי בכיתה אחרי שיסתיים השיעור הייתי לבד כולם יצאו מהכיתה מזמן אני נשארתי בשביל לסיים משהו ואז שמכתי קול מוכר ידעתי שזה קרוב עליי אך לא יידעתי כמה התחלתי לגשש את דרכי אל עבר הקול ושלחתי את ידי קדימה בשביל לא להיתקל במשהו ולמעוד הגעתי לקיר בדקתי וליד הייתה דלת הבנתי שהגעתי לכניסה הקול דיבר בפלאפון ולא שם לב לקיומי השתופפתי כלפי הרצפה שהקיר מאחרי גבי הקיר היה קר גם מאחורי שכבת הבגדים הרגשתי את זה, זהתי את הקול זה היה הקול של ג'ס הוא דיבר אך שמעתי רק קטעים מהשיחה "אתה יודע …. אבל אני לא הולך להיות חבר שלה…השם שלה קאט…זה סתם לבנתיים" הבנתי שהוא מדבר עם חבר שלו לא הייתי בטוחה על מי הוא מדבר למרות שהשם של קאט עלה אבל אני הולכת לדבר עם קאט אני לא יספר לה מה בדיוק שמעתי כי רוב הסיכויים שהיא לא תאמין לי אז אני רק יפזר רמזים אני מקווה שהיא תבין
החלטתי לדבר איתה יום למחרת בבוקר בבית הספר.
בבוקר ראיתי אותה לפני השיעור בקשתי ממנה שאם היא יכולה לקחת אותי למקום כי אני רוצה לדבר איתה לבד קאט הסכימה והיא לקחה אותי איתה לאיזה מקום שאלתי אותה אם אנחנו לבד קאט אמרה שכן ואני דיברתי "קאט אני ממש שמחה בשבילך, אבל בבקשה תשימי לב אני לא רוצה שתפגעי" היה רגע של שתיקה ואז היא אמרה "מה את יודעת?" הבנתי שיכול להיות שהיא הבינה שאני יודעת משהו אבל עדיף שהיא לא תדע "כלום, אני פשוט לא רוצה לראות אותך נפגעת" הרגשתי את הידים של קאט מחבקות אותי וחיבקתי אותה בחזרה והיא אמרה "תודה, את חברה מדיהמה"
חייכתי ואמרתי "גם את" חזרנו בחזרה לכולם
אני מקווה שהיא תיזהר ותשים לב.
שחזרתי לבית שמעתי את הפלאפון שלי מצלצל עניתי זה היה ג'ס הוא שאל אם הוא יכול לבוא אליי אמרתי לו שכן הוא הגיע אחרי חצי שעה בערך, הזמנתי אותו להכינס הובלתי אותו לסלון והבאתי לו שתייה וכיבוד את הדרך בבית שלי אני יודעת בעל פה,
כשתשישבתי הוא דיבר ושאל אותי " למה קאט מתנהגת איתי מוזר?"
הייתי חייבת להגיד לו בשביל שלא יפגע בה "תקשיב אני לא מכירה אותך אבל אני מכירה את קאט היא מאוד פגיעה אני לא רוצה שתפגע בה"
ג'ס "את לא סומכת עליי?" הוא שאל בנימה שלא צחוק
אני "לא" אמרתי בקול רציני, לא צחקתי אני באמת לא סמכתי עליו
"מה?!" הקול שלו אמר שהוא היה מופתע
אחרי דקה ג'ס אמר "אבל אמרת שאת לא מכירה אותי"
אני "שמעתי אותך מדבר, הבנתי שלא ממש אכפת לך מקאט"
ג'ס "זה לא נכון" הוא רצה שאני יאמין לו
הוא הזכיר לי את עצמי לפני שנהפכתי להיות עיוורת.
אמרתי "תקשיב אני הייתי שנה שעברה די כמוך הייתי פוגעת ולא הייתי ממש שמה לב אבל תקשיב מה שאתה חושב שאתה לא פוגע אבל זה פוגע!"
הוא הלך אחרי 5 דקות, אני מקווה שהוא יבין שלא יפגע בה.
ג'ס אמר לקאט שהוא מעדיף כרגע להתרחק, קאט נפגעה ממנו אבל היה עדיף ככה מאשר שיפגע בה יותר מאוחר ואז זה היה יותר כואב, ג'ס ביקש לדבר איתי בצד שאלתי את קאט והיא אמרה שמבחניתה זה בסדר אז נתתי לו להוביל אותי הוא אמר שצדקתי בקשר למה שאמרתי הייתי המומה מכך שהוא הודה ג'ס אמר שעכשיו הוא הבין שבאמת אכפת לו מקאט והוא לא רוצה לפגוע בה בגלל זה הוא גם ביקש ממנה מרחק אמרתי לו להתחיל לשנות את עצמו למרות שזה קשה בשביל קאט והוא הבטיח שינסה בתנאי שאני יעזור לו כמובן שהסכמתי.

אחרי חודש
ג'ס וקאט ביחד ועכשיו אני יודעת שהוא ישמור עליה מתברר שאני יכולה לחזור לראות בגלל טיפול מיוחד ומייקל עוזר לי וגם קאט וג'ס, שחזרתי לראות הם לקחו אותי לים היה לנו כיף כולנו ביחד.
ואת האמת בזכות העיוורון הכרתי את מייקל ואני שמחה שיצא לי להכיר אותי העיוורון שינה אותי ובזכותו יכולתי לשנות גם אחרים.
העיוורון גרם לי לראות דברים שבתור אחת שרואה לא ראתי, גרם לי להסתכל מתחת למעטפת החיצונית של אנשים ולהביט פנימיה ולראות אנשים מדהימים


תגובות (6)

איזה סיפור קצר ואיזה נעליים!
נ.ב: יפה, ישאר כוח לכתוב…

29/01/2014 11:07

מבחינתי זה סיפור קצר…
ותודה….

29/01/2014 11:11

נחמד ביותר רק לא "בית הספר הקוגם שלו" אלא קודם

29/01/2014 12:23

סורי, אני כותבת דרך הפלאפון אז מתפספסים שלי לפעמים מילים ואותיות

29/01/2014 12:27

חסרים הרבה סימני פיסוק. הסיפור קצת יותר מדי "הפי אנד" והיו חלקים מעט צפויים. בנוסף, ג'ס סך הכל אמר שקאט זה מין חברות-זמנית כזו. חוץ מחוסר אהבת-סופר-על הוא לא עשה כלום. זה לא בדיוק משחק באנשים.
אולי היית יכולה להקצין קצת יותר.
בנוסף, אנשים שהם עיוורים במשך שנה לא צריכים שילוו אותם לכיתה. יש להם מקל או כלב נחיה והם לומדים להסתדר. בנוסף, אני מאמינה שהיא מכירה את בית הספר שלה.
אבל לסיכום: סיפור חביב. קצת צפוי ו"הפי-אנד" אבל חמוד וכיף לקריאה :)

30/01/2014 09:30

תודה לך על הביקורת, זהו אחד מהסיפורים הראשונים שכתבתי…
אני חושבת שאפשר להבין את זה לפי הכתיבה…
בכל מקרה לקחתי את הערות לתשומת לבי, ושוב תודה :

30/01/2014 11:15
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך