דון בבלס
אני מאמינה שכל אישה כמאט חוותה רגע כזה שהיא כבר לא יכלה להסתכל במראה. גם אני חוויתי את זה ועדיין חווה אני מרגישה שאפילו החבר שלי היה מעדיף אותי שתי קילו פחות אבל הוא מפחד לומר את זה. אם אתן או אתם רוצים בשינוי הזה תתמקדו בו אל תלכו רחוק מידי תעשו אותו רק בישבילכם.

משקל

דון בבלס 09/08/2016 769 צפיות 2 תגובות
אני מאמינה שכל אישה כמאט חוותה רגע כזה שהיא כבר לא יכלה להסתכל במראה. גם אני חוויתי את זה ועדיין חווה אני מרגישה שאפילו החבר שלי היה מעדיף אותי שתי קילו פחות אבל הוא מפחד לומר את זה. אם אתן או אתם רוצים בשינוי הזה תתמקדו בו אל תלכו רחוק מידי תעשו אותו רק בישבילכם.

אומרים שהיריב של כול אישה הוא מכשיר למדידת משקל.
זה נכון מאוד המכשיר הזה הרס חייהן של המוני בחורות הוא שובר את נפשי כבר מאז שאני ילדה קטנה.
מודדים אותנו בעזרת מכשיר שאומר מה אנחנו שווים, אני לא מצליחה להיות מושלמת אני נכנעת .
אני לא מסוגלת יותר אני שונאת את עצמי אני שונאת את כל משטר הדיאטה, אני מרגישה רע אם עצמי.
אני מרגישה את המבטים של כולם עלי השמנתי שוב, אני לא שווה יותר.
אני יעזור חודשים כדאי שאני יוכל לשוב להסתכל על עצמי המראה רק בגלל אותו מכשיר ארור שגורם לי להרגיש שמנה.
אני שמנה בטח ככה כולם חושבים אולי אני ירזה עוד טיפה רק עוד טיפה בטח אז הכל יהיה יותר טוב יאהבו אותי.
אבל אני יודעת שכולם יזכרו אותי בתור האחת השמנה הזאת שאוכלת בלי סוף ועצובה ומרירה שרוצה לבכות שלא מצליחה להגיע למטרה כמאט שלא מסוגלת יותר.
אבל אני במרוץ אחרי המשקל שלי, אני יודעת שזה מביא אותי לקצה אני חלשה אני לא נחה כמאט אני גמורה, אבל אסור לי לעצור, מי אתה שתגיד לי לעצור?
רק עוד קצת ילדה רק עוד שני קילו ואת יכולה להפסיק…
זהו הצלחתי! הצלחתי! רואים כל קימור זהו הכל בסדר, אבל למה כולם בוכים כמה מכניסים אותי למקום מוזר כזה.
לא אני לא רוצה עוד אוכל אני לא צרכה אוכל!, זה לחלשים אני חזקה לא די תפסיקו!
התרסתקי ברעש חזק לריצפה הכל ניהיה שחור פתאום לאן הסבל הזה ממשיך? שאלתי את הדמות המכונפת מולי.
הוא שתק ולקח אותי משם רחוק.


תגובות (2)

יצא לך כמו ספוקן וורד. יש כמה טעויות *אעזור *ארזה *כמעט *צריכה * כתבת "אוכל!," אז הפסיק מיותר. קטע יפה בסך הכל

09/08/2016 14:02

    תודה ואני יתקן את זה ברגע שהמחשב יחזור אלי.

    10/08/2016 00:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך