The Fox
למשימת כתיבה - ציפיתי שייצא לי משהו יותר טוב.
-אליס

מעבר למימדים.

The Fox 22/01/2014 695 צפיות תגובה אחת
למשימת כתיבה - ציפיתי שייצא לי משהו יותר טוב.
-אליס

אי שם, מעבר למימדי ענק הכובשים את כל הריק, נמצא מקום, קטן. אנשים מעטים בו חיים, רק גיבורים ממנו יוצאים, נחושים לאתגר אחרים אך אין אחד שמבין מה אלו באמת חיים. יכולים לראות, להקות ציפורים בשמיים אשר עוברות בשיא מהירות על פני המים.
ימים גועשים ונחלים מצטברים, הרים גבוהים המגיעים לעננים, שלג היורד בכל חורף בשנה, שלג רך כליל הלבנה. ובלילה השחור, רצות הרוחות אשר בכל מקום את השלווה מפרות.
ואולם ביום החמים, קשתות נפרשות לאורך הארץ, חיות אשר מציצות בין ענפי העצים, ביישנות הן – כמו האנשים. אומנם נראית היא מעט שקטה ושוממת, אך בלילות רק רעש שורר ברחובות. עדינה מבחוץ, אכזרית מבפנים.
ילדים מתרוצצים ביום וליל, רודפים אחר צל של מוטות כנפיים צבעוניות בעלות גוף סוס ופרסות כסופות. חיות משונות חיות בארץ המתאימה לכך, חדי קרן ואף חתולים בעלי כנף. רבות הן ומשוטטות בכל מקום, אך מחלקם צריך להיזהר כדי לא ליפול למלכודת באמצע היום.
ומלחמות רבות חרוטות על כתמי דמה, מלחמות בהן תמיד ניצחה. הודות לקרבות הרבים שספגה, הופכת היא להיות ארץ חזקה, אשר אין איש בה שלא יודע דבר חכמה, אי שם בפנייה הראשונה.


תגובות (1)

את כותבת מקסים

22/01/2014 07:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך