סיפורי האנגרית
יש לי ילדה בשכבה, ממש ממש יפה, בלונדינית עם עיניים כחולות והכל. חכמה מאוד, עם איזה 200 IQ, הקבצה א׳ בהכל, טום בוי...אבל היא פשוט מתבודדת. לא מדברת, לא מתייחסת, רק קוראת את ההוביט ונמצאת כל היום בכיתה, מהרגע שהיא מגיעה לבית ספר ועד הרגע שנשמע הצלצול. רוב הסיכויים שהיא עברה משהו טראומתי, אבל ממש כואב לי לראות אותה ככה ואני כל כך רוצה להיות חברה שלה.. ואני מתביישת פשוט לבוא אליה כי היא לא בכיתה שלי. אני תמיד מדמיינת את עצמי לוקחת אותה לבית שלי וגורמת לה להיראות אחרת!

מסך. זה אתם.

סיפורי האנגרית 02/02/2013 792 צפיות 14 תגובות
יש לי ילדה בשכבה, ממש ממש יפה, בלונדינית עם עיניים כחולות והכל. חכמה מאוד, עם איזה 200 IQ, הקבצה א׳ בהכל, טום בוי...אבל היא פשוט מתבודדת. לא מדברת, לא מתייחסת, רק קוראת את ההוביט ונמצאת כל היום בכיתה, מהרגע שהיא מגיעה לבית ספר ועד הרגע שנשמע הצלצול. רוב הסיכויים שהיא עברה משהו טראומתי, אבל ממש כואב לי לראות אותה ככה ואני כל כך רוצה להיות חברה שלה.. ואני מתביישת פשוט לבוא אליה כי היא לא בכיתה שלי. אני תמיד מדמיינת את עצמי לוקחת אותה לבית שלי וגורמת לה להיראות אחרת!

אתה מביט בזכוכית המזוגגת, שלא מביטה עליך בחזרה. לא באמת.
היא רק משקפת את מה שהמחשב עושה, רק הפנים החיצוניות.
אם תלחץ על המקלדת יותר מדי, היא תיתקע.
תצלם את עצמך, תחרוט את עצמך בזיכרון.
תוכל לשמור תיקיות שלך בתוכה.
תוכל ללחוץ על כפתורים,
לכבות,
להדליק,
לנתק,
להשמיע מוזיקה,
אבל הכל תלוי ביחס שלך אליה.

תשים לב במה שאתה אומר או עושה לאנשים. כולנו מערכות הפעלה שתלויים בסביבה שלנו….


תגובות (14)

לפי דעתי, כדאי לך להעז ולדבר איתה, אפילו סתם שיחה קצרה, שתעלה לה חיוך על השפתיים. אל תחכי לדקה ה-90, כי יכול להיות שלא יהיה לך אם מי לדבר, הרבה דברים רעים משתלשלים מהתבודדות וחוסר חברה.

02/02/2013 11:47

ראיתי אותה מלא פעמים והיא גם איתי באנגלית.. תקשיבי, היא פשוט חמודה, אבל לא נראה לי שמדובר במשהו טראמותי – לפי מה שהבנתי היא גרמנייה. היא עשתה לנו מצגת באנגלית עם ציורים שלה ואז היא התחילה לבכות.. והיא גם מציירת ממש יפה.. אוף, מסכנונה שכמותה.. אני מכירה את ההרגשה שלך..

02/02/2013 11:51

גם אני בדעה שצריך לנסות להתקרב לאותה ילדה , לשוחח עמה ולהשתדל לעזור לה ככל יכולתך לעיתים מיליון IQ לא שווים כהוא זה.

שבוע טוב ומבורך ממני בקי ♥♥♥

02/02/2013 11:52

אה, כן, לא נראה לי שמדובר במשהו טראומי – היא בטח נורא ביישנית והגיעה ממקום אחר אז לא היו לה חברות מהיסודי.

02/02/2013 11:54

אני בחיים לא הצלחתי לדבר איתה, פחדתי שהיא.. אני יודעת מה? תסתכל עליי כזה, בלי לדבר. שהיא תרחיק אותי מעליה. וראיתי ציורים שלה- היא באמת מוכשרת.
היא איתי במתמטיקה, חכמה בטירוף, אבל היא לא מצביעה, רק יושבת ומסתכלת על המורה שלי ומכינה שיעורים, כותבת, ונאלצת להתמודד עם נועם לידה.
מסכנה.

02/02/2013 11:54

אני חייבת לומר לך משהו יפה שאת רוצה לעזור לה אבל
עם את רוצה לשנות אותה זה לא נקרא לעזור
את צריכה להיות חברה שלה ולאהוב אותה כמו שהיא
ועם את רוצה להיות חברה שלה בגלל מי שהיא אז אתן תהיו חברות ממש טובות

02/02/2013 11:56

כן, אבל העניין הוא שאני חושבת שהיא צריכה איזו תמיכה, עידוד, שתעזור לה להתקדם. יש כמה אמיצים בהקבצה שלי שמנסים לדבר איתה, שואלים אותה על ההוביט, והיא עונה ב״כן״, ״לא״ ו״מה״…
אני ממש ממש רוצה לעזור לה להרגיש שהיא שייכת, את יודעת, אחת משלנו, שלא תהיה בודדה כל כך.. אבל אולי ככה היא מעדיפה. אוף! אני לא יודעת. כי כל בנאדם צריך חברים כד שיהיו לו חיים.. לא??

02/02/2013 12:00

אם הייתי במקומך, הייתי ניגשת אליה ושאולת ומדברת איתה על ההוביט, ואז גולשת איתה לנושאים אחרים ומנסה לצור מכנה משותף כדי שיהיה על מה לדבר.
כרגע, אם אני הייתי פוגשת אותה, הייתי מדברת איתה על הציורים שלה ומנסה להצחיק אותה כדי שהיא תרגיש בנוח לידי.

02/02/2013 12:04

תודה משכי משכ (:
אבל אני לא ממש מתה על ההוביט.. מעניין אם היא האנגרית/ פוטרהאדית? אני אשאל אותה בהזדמנות. רגע. לא! היא תתקע בי מבט ואז תהיה לי תחושה מוזרה של חוסר אהבה כלפיי. >.<
היא פשוט נראית כל כך נחמדה.. נכון זואי?

02/02/2013 12:26

זה פוטרית
אה ופוטרים לנצח!

02/02/2013 12:31

פוטר*האדים*.

לוב יו פלטון!

02/02/2013 12:34

אז למה לא להתחיל לדבר איתה אם היא נראית נחמדה?
מקסימום ניסית וזה יפה מצידך D:

02/02/2013 12:36

רגע זה פוטרהאדים וואוו
לא ידעתי חוח ^~^

02/02/2013 12:39

אולי באמת תדברי איתה על ההוביט, למרות שאת לא אוהבת. ואולי היא גם כותבת? תספרי לה על האתר. ולדעתי העצה של משכית הכי טובה למצב שאת מתארת. בהצלחה

03/02/2013 03:10
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך