winstant
בהשראת הסיפור על ההורים שנרצחו מול הילדים שלהם .

כוכבים כחולים

winstant 16/01/2016 1100 צפיות 3 תגובות
בהשראת הסיפור על ההורים שנרצחו מול הילדים שלהם .

2 יריות , 2 בסך הכל .

"אמא תתעוררי , נו אמא " ניערתי את הכתף שלה , היה הרבה דם וחור בראשה . נזכרתי באותו יום שהיא אמרה שאם יורד הרבה דם אז מתעלפים , ולאמא ירד הרבה דם אבל היא לא התעוררה . ניסיתי וזה לא עבד צרחתי עליה והיא לא התעוררה . הלכתי לאבא שגם לו ירד וגם לו היה חור בראש "אבא תתעורר , אבא ! " צעקתי עליו והוא לא התעורר . כעסתי , כעסתי על כך שהם לא מתעוררים .
ואז הגיעו השוטרים
והרופאים והרבה אנשים , רופא אחד עטף את אמא בשקית , "מה אתה עושה ? אם היא תתעורר אז איך היא תצא החוצה ?" שאלתי אותו הוא הסתכל עלי כלא מאמין "תענה לי למה אתם עוטפים אותם בשקיות ?" שאלתי אותו . הוא קרא לשוטר " מה אתה עושה פה ילד ?" שאל השוטר
" אני מחכה שאמא תתעורר , והם לוקחים אותה " הצבעתי על הרופא שלקח את אמא אל האוטו הגדול .
השוטר לקח אותי ,
הייתי בבית חולים ,
נהייתה לי משפחה חדשה ,
התבגרתי ורק עכשיו אני מבין

עכשיו אני בן 16 ועכשיו אני מבין , שהם מתו ושאמא לא תחזור להכין לי שוקו כמו שהם אמרו . שאבא לא יזרוק אותי לבריכה בקיץ , שהם הלכו ולא חזרו , נשכבתי על המיטה בחדר , אותו חדר שאליו עברתי בגיל 4 כשהם מתו ואני לא ידעתי , ושכל הטיפולים והתרופות שהם נתנו זה רק בשביל שאני אשכח , אבל לא עוד . לקחתי את הכדור הכחול ובעלתי אותו ועוד אחד ועוד אחד ועוד אחד , עצמתי עיניים והדבר האחרון שראיתי הם הכוכבים הכחולים על התקרה , הכוכבים הכחולים שציירתי על התקרה כשהייתי בן 10 , כוכבים כחולים = אמא ואבא .


תגובות (3)

וואו. פשוט וואו.
זהו

16/01/2016 21:20

תודה

16/01/2016 21:46

זה יפה

17/01/2016 22:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך