יש לך מושג איך זה מרגיש?
יש לך מושג איך זה מרגיש? להישבות בקסמיך, ללכת אחריך, להפוך אותך לחלק העיקרי של חיי, ואז, בלי שום סיבה, לאבד הכול ברגע. יש לך מושג איך זה מרגיש שהאדם החשוב לך ביותר, ההוא שחשקת באהבתו, פשוט עוזב אותך, כך בלי שום סיבה נראית לעין? אני אהבתי אותך, נשביתי בקסם שלך, הייתי רעבה לאהבתך ולתשומת לבך. בלילות, כשבילינו את זמננו יחד, לא יכולתי לחשוב על שום דבר אחר, זו הייתה החוויה העוצמתית והמרשימה ביותר שחוויתי בחיי, ובימים, כשהשארת אותי לבד, להתעסק בענייני, לא יכולתי להסיח את דעתי מהמחשבות עליך ומהציפייה לפגוש אותך בלילה הבא. ואז, בן רגע, נעלמת, עזבת אותי בלי שום סיבה, בלי להיפרד אפילו, פשוט נעלמת, בלי להסביר, בלי לומר שלום, בלי להתייחס אלי יותר. יש לך מושג איך זה מרגיש להבין פתאום שהייתי כול כך חסרת חשיבות בעיניך? שכול מה שעשית איתי היה ליהנות ממני, להכיר אותי עד תום ואז לזרוק אותי, להשאיר אותי בודדה. אתה תמיד החשבת את עצמך לנעלה יותר ממני, את זה ידעתי. אינטלקטואל, מלומד, מתורבת ושאפתן יותר ממה שאוכל להיות אי פעם, ולכן נמשכתי אליך, ידעתי איך לנצל את כישורייך כדי להקסים אותי. אבל עכשיו אני מבינה שלא ראית בי כלום, לא חשבת שאני מיוחדת, הסתכלת עלי מלמעלה, כעל עוד יצור נחות שתוכל לנצל לשם שעשוע. אז רק שתדע לך, אני עוד אמצא אותך, ואז אתה תבין את החשיבות שלי ותתחרט על שעזבת אותי עד סוף חייך הקצרים.
תגובות (23)
פשש יפה לך פעם ראשונה שאני קורא סיפור אהבה שלך.
אהבתי במיוחד את ההתחלה.
כל כך מקסים בהתחלה…
ואז היא כבר מתחילה להפחיד אותי O.O
הו, אהבתי, כתיבה יפה :')
באיזה חלק בדיוק זה הפסיק להיות טוב? זה יעזור לי אם תגידו.
אני אהבתי ;)
האמת היא שזה מגיע לה. היא ציפתה שהוא יישאר איתה במשך כל חייו?
סתומה.
מאוד מאוד יפה.
ממש נחמד דניאל^^
ההתחלה הכי נחמדה^^
נ.ב- מה קורה? (אני מתה משעמום….)
צ'אט – סקייפ – עכשיו!
סקייפ…חכה אני אתחבר ^^
ומישהו מוכן להסביר לי למה ההתחלה יותר טובה ולאיזה חלק בדיוק אתן מתכוונות במילה 'התחלה'?
חח הקטע שאתה מתאר כמה היא אהבה אותו
והמשך זה הקטע שאתה מתאר מה עוד יקרה לו כשהיא תמצא אותו
(אנחנו בנות, יש בנו צד זדוני^~^)
גם אני אהבתי את ההתחלה יותר D:
למה אתן מתכוונות כשאתן אומרות 'ההתחלה'? אוף, הסוף זה רק משפט אחד!
כשהתחלתי לקרוא ממש נהניתי, אבל בשלב מסוים זה קצת איבד את הכיוון והתחיל להיום משעמם -_-
אתה לא נעלב, נכון?
לא. רק תסבירי לי מתי בדיוק הוא נהיה משעמם, זה יעזור.
אני לא טובה בלהסביר -_-
זה כאילו זה קצת חוזר על עצמו במובן מסוים, יכולת לרגש יותר כי אתה כותב מדהים…
(אני ממש ממש גרועה בלהסביר.)
לא נורא, זה גם ככה חרבשושי.
עדיין, אם מישהו יסביר לי, אני אודה לו מאוד.
וואו.
יפה:)
זה מרגיש שזה נתקע במקום מסוים.
(לעזאזל! שמישהי תעזור לי!)
בנות, תעזרו לה, היא נתקעה!
מוח, תתאמץ!
תסחטי לתוכו לימון, זה יעזור!
תן לי שנייה לקלוט מה הולך כאן
דני
דניאל
רושם על אהבה
אוקיי אני מפסיקה לרשום דברים קיטשיים אני רואה שזה משפיע עלייך לרעה. לא. עדיף שאני אשאר עם זה כי הקטע הזה מדהים! אבל הסוף שהיא בעצם מדברת על מה שהיא תעשה לו הורס את זה. עדיף היה שתרשום משהו יותר עוצמתי כמו ״אני מאחלת לך להרגיש שבור. אני מאחלת שתרגיש ננטש, נטל, וקטן. כמו שגרמת לי להרגיש. כמו שאתה עדיין גורם לי להרגיש״ גם חירבוש כי אני באמצע שיעורי בית אבל אני מקווה לפחות שעזרתי לך :)
תודה שקד. אבל אין לי כוח לערוך את זה (לפחות בינתיים) כי זה סתם חרבוש.
היא לא אוהבת באמת