ילד בן חמש.
ילד בן חמש חצה את הרחוב.
הילד לא שם לב לאנשים אשר מסתכלים עליו, או לקריאות שצעקו לעברו.
"היי!" צעקה אישה שמנמנה לילד "תסתיר את החלק הזה!"
"לא רוצה," ענה הילד הקטן "אני לא אלבש מכנסיים."
הילד הקטן בעל העיניים הכחולות והשיער החום הקצר, לבש חולצה ארוכה בצבע כחול כהה ותחתונים בצבע לבן.
הילד לא לבש מכנסיים.
תגובות (28)
חחחח גם אחי הקטן החליט שהוא הופך להיות טבעוני (אחרי 3 דקות שאימא שלי הביאה גלידה זה נגמר )
חחחחחח אבל אחי רב עם אמא שלנו והחליט שהוא לובש מכנסיים יותר לעולם, זה אומר חצי שעה בשבילו!
חחחחח :)
נכון!
זה כל כך מזכיר לי את אחי הקטן והפדיחה בחוץ לארץ , והילד שמסופר עליו היה יכול להיות אחי הקטן אם היה לו בלונד . ואז הם היו תיאם מווווושלם!
גל החתול/ה בפרופיל שלך זה החתול/ה שלך?
לא… תמונה שהורדתי מהאינטרנט!
חחח משעשה אותי
עכשיו זה כן!
חמוד איך קוראים לחתול\ה הזה/הזאת ????????????????????????????! הוא/היא מזכיר/ה לי ממתקפת חתולים ברוחת בוקר בחול (הם התחילו לזנק על השולחן ולאכול לנו את האוכל!) א
זה חתול וקוראים לו אופאל!
אילפתי אותו. אני מאלפת חתולים!
אם היינו בקשר ממקודם הייתי מוסר לך חתולה ממאמית , גורה ליתר הדיוק בערך חודשיים מאז לידתה . אבל אם את מאלפת חתולים אז באמת צריך לאלף טיגריס בגן החיות שבניו יורק , סתם אני עצמי לא מבין חתולים חוץ מכמה דברים בסיסים : נוהם – אל תיגע בי ילד מטונף! מתחכך : יש לי פרעושים ואח׳ אתה מחסל אותם בצורה ניפלאה! עניים גדולות : בבקשה , אני חתול הומלס קטן , אז קוף מגודל לך להביא לי איזה דג או משהוא כזה משחק: כן , אני שמרטף לאיזה ילד אידיוט . נו טוב מה כבר יש לחתול אצילי כמוני לעשות?
אני מתכוונת שאני יודעת לאלף אותם טוב מאוד.
את אופאל לימדתי לקפוץ ולרדת מהמיטה שלי כשאני רוצה.
את קוצ'י (חתול גורון חמוד) לימדתי לקפוץ גבוה בצורה חמודה ולהסתובב במעגל.
את חרדל (חתולה שהפרווה שלה בצבע חרדל) לימדתי לא לרוץ כשאני מרחיקה ממנה חתול אחר שרוצה לפגוע בה.
אוקיי וצריך להעלות פרק
נכון!
תן לי שעה וחצי ויהיה לך את פרק ארבע!
טוב…. ועכשיו פרק….6,7,8,9,10,11,12,13,14,16!!!
שכחת 15…
הוא לא קיים!
אני זז לכמה דקות
חזרת?
לא
אני יודעת שכן!
23:23!
אוי לי איך עלית עליי! את כל כך מוכשרת! :^
עושים ^.%
^./
לי יש סניליים מי שלי! ,,
V
מותר לך לחפור לי! תזמין חברים!^./