נועה
אממ.. לפעמיים נדמה לי שאנשים הם לא באמת טיפשים כמו שהם מראים כלפי חוץ..

טיפשות שקרית

נועה 26/01/2012 782 צפיות 2 תגובות
אממ.. לפעמיים נדמה לי שאנשים הם לא באמת טיפשים כמו שהם מראים כלפי חוץ..

אנשים, מדוע אתם כל כך קטנים? מדוע אינכם מגדילים טיפה את הראש?
אני חושבת, שלפעמיים קשה כל כך להבין אנשים מסויימים ולא, זה לא מכיוון שהם אינם מובנים אלא מכיוון שהדברים שהם אומרים, הם פשוט- דברים חסרי טעם, טאקט, משמעות. וזאת למרות שהם יודעים שהם אינם אנשים כאלה. אני מתכוונת, אנשים קטנים.
הם מחפשים אחר סיבות, מדוע זה כל כך חשוב להיראות טיפש כשבעצם, אתה לא באמת כזה, טיפש.
הם אומרים שבשביל להיות מה שנקרא בימינו- "הָיֶיֶ סוֹסִייטִי" (High Society=חברה גבוהה\ "מקובלים") אדם צריך להיות טיפה טיפש, או במילים שלי- טיפש גדול.
הם אומרים ש-"לשחק" אותה טיפש זה יעיל ואף נחוץ.
ואני רק שואלת; מדוע אנשים כאלה קטנים? מדוע אינם מגדילים טיפה, רק טיפה את הראש?
ובכן, אני מניחה ששום אדם אינו הולך לענות לי אל שאלות אלו. אך זה לא מעניין אותי כרגע, כי בין כה וכה אנשים עוד ממשיכים להתנהג ככה. להיות ה-"טיפשים" או ה-"הלא קשורים" וזה, זה מצער, זה מצער לחשוב שאדם אינו יכול להיות עצמו בפני אחרים מבלי לחשוש מה יגידו או מה יחשבו. מצער כל כך.

אנשים, מדוע אתם כל כך קטנים? מדוע אינכם מגדילים טיפה את הראש?
אני לא מתבלבלת, לא. כי זה לא אמור לבלבל. כל אדם שעובר על ידי, כמו נראה יותר ויותר נואש, שקרי, חסר תעוזה. ואנשים מספרים בדיחות, וזה לא מצחיק. אך הם צוחקים, כדי לצאת טיפשים, ואחר כך הם נכנסים לתוך המעגל הזה שנקרא- ""היי סוסייטי", והמוטו שלהם זה בוודאי; "כדי להיות אדם מצליח, טיפשות זאת הדרך הטובה ביותר." מוטו? אני לא חושבת שאפשר לקרוא לזה בכלל מוטו. כי הרי, מוטו זה משהו שאמור להיות משמעותי ו.. כמו דרך חיים כזאת, נורמה כזאת לא כך? וזה, זה יותר בכיוון של "מוטו טוֹנֶטוֹ" (טוֹנֶטוֹ=בספרדית- טיפש\טיפשי) אך זה לא בכוחי לשנות זאת ולכן אני אומרת- "טיפשים אינם באמת טיפשים, וחכמים אינם באמת חכמים" לפעמיים צריך להביט גם בזה וגם בזה כדי לראות את שני הצדדים.

אז,
להתראות לכם, אנשים -"טיפשים" מקווה שעוד יום יבוא ותעזו לחשוף את מי שאתם באמת.
אני- מישהי ששונאת את המשחק הזה שנקרא -"טיפשות שקרית"


תגובות (2)

מורידה את הכובע בפניך כי הגעת למסקנה זו כל הכבוד!!!!!

ואוו ואוו ואוו הסיפור פשוט מדהים נועה כל הכבוד שיחקת אותה ממש מקסים מצפה במהרה להמשך שבת ברוכה לך יקירתי ממני באהבה בקי ♥♥♥♥

27/01/2012 08:18

היי נועה הנה שוב בקי המחמיאה לך מאד על הסיפור ורוצה להזכיר לך שעוד שני סיפורים בלבד את מגיע למספר מבורך של סיפורים והכוונה ל- 155 ואו איזה כייף תמשיכי מתוקה ממני באהבה בקי♥♥♥♥
אני מצטערת כי התגובות שלי תגענה אלייך רק בלילה מאחר שהמערכת לא סומכת עלי ובודקת כל תגובה בטרם מאשרת אותה ??~~~ מה לעשות זה המצב הנתון , אך לא צריך בכלל להתייחס לכך ♥♥

שבוע טוב ומבורך נועה החביבה ♥♥♥

28/01/2012 07:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך