sapir13
"...Oh you're in my veins, And I cannot get you out" קטע ישן שהמשכתי בהשראת השיר..

טובעת/

sapir13 17/10/2015 843 צפיות 5 תגובות
"...Oh you're in my veins, And I cannot get you out" קטע ישן שהמשכתי בהשראת השיר..

אני מרגישה כאילו אני טובעת, טובעת בתוך אגם כל כך עמוק עד שאני לא מצליחה לראות את הקרקעית שלו. המים ממלאים את ריאותיי, אך אני עדיין נושמת; הם נכנסים אל תוך עיני, אך אני עדיין מצליחה לראות.
כל גופי שוחה למעלה, מנסה לעלות, אך משהו בלתי נראה מושך אותי למטה.
זו הרגשה כבדה, מעיקה, כאילו כדור ברזל קשור אל רגלי.
איך הגעתי למצב הזה? אני חושבת, מנסה להיזכר בתשובה אך היא כלא נמצאת במוחי.
המים סביבי נעים במעגלים קטנים, שמופרים מידי פעם כשאני מכניסה את ידי לתוכם.
דמות עומדת מעל, מפטפטת. אני תוהה איך זה שהיא לא רואה אותי, למה היא לא מושיטה יד לעזרה. היא מדברת על דברים שקרו בעבר, וכל מה שאני שומעת זה בכי וזמזומים. היא לעולם לא תעזוב אותו. היא תאחז בו עד שהיא תבין שהיא לגמרי לבד, ואולי רק אז היא תצליח לפקוח את עיניה ולראות את המציאות הכואבת.
זה לא ענייני, אני חושבת. הרי למה לי לדאוג דאגת אחרים כשאני עצמי תקועה אי שם מתחת למים?
ידיי מתעייפות מהניסיון לעלות למעלה ואני מרגישה איך גופי חוזר לצנוח מטה, ממשיך לשקוע.
עיניי מביטות בדמות המתרחקת עוד ועוד עד שהיא הופכת לנקודה זעירה.
היתה לי מטרה, אני אומרת לעצמי בלב. היה לי משהו שרציתי לעשות אבל.. אבל הנה אני בתחתית האגם, לבדי, ללא איש שיושיט את ידו פנימה ושימשוך אותי החוצה, ובעצם, יש לי מישהו שיעשה זאת בשבילי? יש לי מישהו שחשוב לי ואני לו עד שנשמור אחד על גבו של שני?

אני מרגישה כאילו אני טובעת, טובעת בתוך אגם כל כך עמוק עד שאני לא מצליחה לראות את הקרקעית שלו. מחשבות רצות במוחי אך הן מתנדפות אחת אחת לאחר רגע.
זה היה סיפור על אהבה כוזבת וחלומות שהלכו לאיבוד, על מישהו שברח ולא חזר. שום דבר לא נשאר אותו דבר.
הוא היה עמוק בתוכי, וכך גם הרגשות כלפיו, ובכלל, כל חיי היו סביבו.
המים ממלאים את ריאותיי, אך אני עדיין נושמת; הם נכנסים אל תוך עיני, אך אני עדיין מצליחה לראות.
וכי מה בעצם אני רואה, אם לא את סופי?


תגובות (5)

וואו סאפ!
לקרוא סיפור על אהבה זה משעמם! לקרוא סיפור שיש בו אהבה זה מעניין!
לקרוא סיפור שלך עם הרובדים הנכונים והמסקנות העמוקות שטמנת שם זה יפיפה!
יוקי

17/10/2015 21:39

וואו! קטע עמוק ויפה.
אהבתי מאוד:)

17/10/2015 22:09

הנה*
ספיר, את תמיד היית באופן בלתי – מעורער אחת הסופרות הכי מדהימות שקראתי באתר. סיפור מדהים, המוזיקה כל כך מוסיפה (ויפהפייה! נכנסת לפלייליסט שלי עכשיו~)
את פשוט מדהימה ~♥~

17/10/2015 22:47

יפיפה. כתיבה מקסימה שממחישה את האווירה.
היה בזה משהו מיוחד… חדרת למחשבות כל כך עמוקות שהרגשתי לרגע כאילו אני היא הדמות. וזה מדהים איך שהצלחתי להתחבר ככה.
פשוט קטע נהדר. הסוף אומנם לא מושלם(ואני בספק אם יש כזה דבר בכלל מושלם) אבל הוא סוגר את הקטע בצורה יפה, כל הכבוד(בעצם, מי אני שאדבר? אני בעצמי לא כותבת סופים משהו-משהו).
קיבלת 5, לילה טוב(:

17/10/2015 23:11

אני אוהבת את השיר. אני שמחה שהוא הוצמד לקטע הכתיבה הזה, ולא לאחר.
PERFECT כן. מאוד אהבתי. את ממש מוכשרת.
מציעה לך כמו לעוד מישהי, תכחי את הכתיבה ברצינות ותהפכי אותו למקצוע.

18/10/2015 15:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך