חשמל

גיא שמש 11/03/2017 506 צפיות אין תגובות

נדמה לו שזה בסדר שהבית הרוס ויש חתול פצוע שהוא צריך לטפל בו. אחרי הכול כל החיים שלו הרוסים, ולתת עזרה ליצור חסר ישע זו טיפה בתוך ים הגאולה שלו שהוא אף פעם לא ישיג. אין לו ידע איך לטפל בחתול, ומן הסתם אם הוא לא ייקח אותו לווטרינר, החתול ימות, אבל הוא מעדיף לטפל בו למרות שכנראה ימות, כדי שתהיה לו הנחמה הקטנה והגאווה הקטנה שטיפל ביצור קטן חסר ישע. הרי אף אחד לא ידע, ולא יאשים אותו במות החתול. המנורה מהבהבת בערב החשוך, והוא עושה ניסויים של ילד מפגר עם חשמל, ומסיק מסקנות קטנות בנוגע למגעים, למוליכים ולעוצמות החשמל, שאנשים חכמים ממנו הגיעו אליהן לפני יותר ממאה חמישים שנה. אבל הוא מרגיש חכם להגיע אליהן כאילו בעצמו, למרות שהן ידועות לכל חשמלאי זוטר. הוא מאכיל את החתול בשר מיובש משומר שקנה בצרכנייה של השכונה, ואוכל אפילו בעצמו תוך כדי שהוא לוגם בירה הייניקן מבקבוק. הטלוויזיה הקטנה המרובעת משדרת כמה תחנות עם שלג וקול צורם, אחרי שחיבר לה אנטנה וכיוון אותה לשידורים שמיועדים למי שיש לו עדיין עידן פלוס. הוא יכול לראות את האנשים הרציניים והנפוחים האלו שקוראים לעצמם פוליטיקאים, ולצחקק על החשיבות העצמית העצומה שהם מייחסים לעצמם. הוא לא מכיר אף אחד בשם, ולרוב לא יודע אפילו מה כותרת התכנית שהוא מעיף בה מבט. אלו פרצופים מסובנים ומאופרים שאומרים כל מיני מילים גדולות ונחרצות, ונעלמים כלעומת שבאו, בתוך מסך הטלוויזיה הקטן המרובע החורק והמלא שלג.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך