העלתי את הקטע הזה, משום שכל אחד יכול פרש את זה בדרך אחרת והתעניינתי איך תפרשו את זה.
חסר ביטחון,
חסר אונים ומבין.
והם מבינים…
אבל גם הם חסרי אונים,
והכל סוגר.
ואתה לא יכול לשתוק!
אבל אסור לצעוק!
לכן אתה צועק ובורח…
ולמה?
כדי לשתוק במקום אחר!
תגובות (60)
אני לא ממש יודעת… לא יודעת… לא יכולה לפרש דברים…
די לצחוק עלי!
*בכי בכי*
חחח
אני פרשתי את זה בתור האנשים הרגישים עם הפחות חברים ופופולריות, שהם חסרי ביטחון וחסרי אונים מבחינה חברתית, שלא מעיזים להביע את דעתם בחברה למרות שנראה להם שהם מבינים את הבעיה טוב יותר מאחרים… ויכולים לתרום.
והאנשים שגם הם "חסרי אונים" שמוזכרים אחר כך, הם בעצם הפופולרים יותר אבל הם דווקא חסרי אונים מצד זה שהם לא יודעים איך לפתור את הבעיה.
המסקנה: צריכים להתאחד!
נ.ב: כתבתי לך גם את הפרוש לשיר שלי…
נ.ב.ב: התפלאתי שכתבת שיר כי אמרת שאת לא מבינה כלום בשירים (לציטוטך- בורה).
זה לא שיר.
ופרוש יפה, אך לא זהה לשלי.
(אני לא יגלה את שלי כדי לא להרוס את הפרשנויות של האחרים)
חח יוקי הצחקת אותי שכתבת לי ולsomeone1 אותה תגובה כמעט חוץ מהמילה זהה-דומה.. לפחות לא עשית העתק-הדבק!!
*אגלה.
הפרשנות שלך לא כל כך גרועה, אני בטוחה.
ואם את רוצה לראות כתבתי בשיר שלי- "הגלגל", את הפירוש של השיר…
ילד אוטיסט שההורים שלו לא יודעים איך להתמודד איתו כי הם צעירים מידי
חח.
פרוש יפה, אבל לא דומה לשלי.
חח בסוף תגלי את שלך?
על מישהו אילם?
חתולים מיסכנים , שרוצים לירצוח על הילדים שמיתעללים בהם! ככה אני פירשתי ! ובחלק של הם מבינים – פירשתי את זה בתור אמא ואבא חתול שיוצאים ללכת מכות עם הילדים המרושעים! מוות לילדים שמיתעללים! מוות!
איזה פרוש מקורי!!! מוות זה לא קצת קיצוני מידי?;)
או ילדים מסכנים שרוצים לרצוח את החתולים שמתעללים בהם..
חחח
פירשתי את זה דווקא כמחשבה שלפני התאבדות.
הרבה דברים בחיים גורמים לך להיות חסר ביטחון ועקב זה נוצר חוסר האונים.
חוסר האונים בעולם שאף אחד לא מבין אותך למרות שהם אומרים שהם מבינים אותך , הם ללא באמת מבינים .
אין את מי לשתף ואין למי להסביר כי כולם חושבים שהם בסדר ואתה זה עם הבעיה .
מה שמביא להתאבדות "כדי לשתוק במקום אחר" .
ווירדו אני יודעת חחח אבל זה מה שעלה לי .
מוות!
חחח.
אף אחד לא נחש נכון.
באו נעשה תחרות!
אם אתם מגלים על מה כתבתי עד מוצאי שבת
אז המנצח בוחר יצירה שלו, שהוא רוצה שאני יגיב לו עליה ואני יגיב.
לפחות נושא? פוליטיקה, חברה, כלכלה…
עליך , ועל החיים המיסכנים שלך , על ג׳רמי חתנך , שרצחת אותו? על מר. עגבנייה שאכל לעצמו את העגבנייה? מוות!
הבנתי את זה… ג'סטין ביבר לפני שהתפרסם!
חסר ביטחון- לא היו לו 9272752 שומרים
הוא מבין שהוא חסר אונים והם חסרי או(ז)ני(י)ם
הוא לא יכול לשתוק- כי הוא מעלה קאברים ליוטיוב
הוא לא יכול לצעוק- כי הוא שר רק פופ
והוא שותק כי הוא איבד את הקול
אולי זה על ריב בין חברים או הורים עם ילד שלהם
בלי רמזים, חחח.
ושבת נכנסת עוד עשרים דקות אז…
בהצלחה לכם.
אני חושב שזה כמו בבית ספר, שיש מעגל ילדים מסביב לילד אחד שמרביצים לו ואתה עומד מהצד וחושב, בחוסר אונים ממש, מה תעשה, האם להגיד משהו או ללכת ולא לשים לב? אם תגיד משהו אולי תיחשב לחנון ולא מקובל? אבל אם תברח מה יקרה לילד הזה? קריעה בין שני דברים, דילמה אכזרית, ודור של ילדים אלימים.
רועי מתקרב.
זה בתחום בית הספר.
אז אולי זה בשיעור שאת לא יודעת האם להצביע כי אולי צטעי ויש אנשים שיודעים יותר ממךץ
לא.
אני מככבת בשיעור, שורה ראשונה, תלמידה טובה,
תתני לי פרס כי התקרבתי
אם אתה תהיה הכי קרוב, אז כן.
זה בכלליות או אירוע ספציפי?
לי זה הרגיש כאילו איזה ילד מדבר על תחושותיו כחלק ממעמד חברתי כלשהו.
הוא לא יכול להביע את דעתו, ובסוף כשהוא מתפרץ ובורח לחברה שונה כביכול הוא מגלה שגם שם אין לו זכות להתבטא כרצונו.
מעמד צפציפי.
חברה יש לנו ביחד שמונה דקות, נצלו אותם.
(אני מרגישה כמו מרצה חחח)
בנאדם שעבר תאונת דרכים ואין לו את היכולת להגיב לרופאים שלו.
לא הגיוני אבל לזרום (לא הגיוני מהבחינה של השיר)
ב ר י ו נ ו ת !!!!
זה מישהו שבבית ספר עובר בריונות והוא חסר אונים
והוא לא יודע מה לעשות ושותק…. ?
ביי לכולם שבת שלום!
זמני תם.
אתכם כן.
אימאלה יוקי אמיתי שאני רואה את התגובות שלך כמעט מלפני חודש לשתיים זה תמיד ביחד? סורי סורי שלא עניתי חחחח רק עכשיו רואה
תודה על הטיפים , מלכה!
אני לא כאן כדי להשתתף בתחרות, יוקי, אשתעלי היקרה.
רק רציתי לספ שזה נורא הזכיר לי חלום שלי.
בחלום אני דיממתי למוות על הרצפה, ובכיתי וניסיתי לצעוק אבל כל האנשים שעברו לידי לא שמו לב.
פתאום ילדה אחת שאני לא מדברת איתה והחברה הכי טובה שלי [שמעדיפה את הילדה שאני לא מדברת איתה] עברו לידי. החברה הכי טובה שלי הסתכלה עלי ברחמים, כאילו היא רוצה לעזור, אבל הילדה שאני בריב איתה המשיכה ללכת, והחברה שלי רצה אחריה במקום לעזור לי.
התעוררתי וכמעט בכיתי.
מחריד.
חלום בלהות.
האמת שמצאתי סוגי חלומות ופירושם, וזה די נכון. אני מאמינה בדברים כאלה.
אם יש לך חלום בו את מנסה לדבר ולא שומעים אותך, טלפון לא מחייג, מחשב לא מחובר או כל דבר אחר מהסוג הזה זה אומר שאת מרגישה שאת מאבדת קשר עם המציאות.
בחלומות בהם את מדממת, נפצעת או מתה זה אומר שאת סובלת מפגיעה נפשית.
והאמת? זה בדיוק מה שהרגשתי.
מממ, אני לא יודעת מה מלמדים אתכם, אבל לחלומות יש מקום מאוד מרכזי בקבלה היהודית, וזה יכול להיות נכון מה שקראת, אבל אני מאמינה שלכול חלום יש את הרובד הרוחני שלא ו…
אני לא יחפור לך, פשוט הייתה לי עבודה בשיעור אמונה בנושא חלומות.
האמת, אני אטאיסטית. אבל חלומות זאת הדרך של המוח לומר מה יש לנו בתת מודע. חוץ מזה, גם אטאיסטים צריכים להאמין במשהו. כל דבר. כל דבר~
נכון, זה אכן יכול להתפרש ככה, פשוט לפי אמונתי יש כמה רובדים לחלומות.
ברור שזה יכול להתפרש ככה, אבל…
שוב התחלתי לחפור.
(אטיאיסט זה אדם שלא מאמין בכלום?)
לא מאמין באלוהים
התחרות הסתיימה.
אף אחד לא ניצח אבל רועי ואולמפוס העלו כמה נקודות נכונות ולכן הם הזוכים.
הסיפור:
בוחן פתע בשיעור לשון, אני לא מצליחה להכנס לאווירה של מבחן, אני נכנסת ללחץ, לא מבינה את החומר.
מתחילה להאשים את המורה ששום דבר לא ברור, שהוא דופק אותנו וכולי…
והחברות שלי מבינות שאני בלחץ ושאני לא מסוגלת לשתוק, אבל גם הן באמצע מבחן, אז הן לא מפסיקות לנסות להשתיק אותי וזה עוד יותר מלחיץ אותי אז בהתרף עצבים אני בורחת מהכיתה.
ואז חברה שלי מכיתה אחרת מנסה לדובב אותי ושואלת מה קרה בשיעור ולי אין כח להסביר לה ולקבל עידוד, אני רוצה לכעוס ולהאשים את כל העולם במר גורלי.
היא מתעקשת עד שאני צועקת עליה והולכת מרוב עצבים לשתוק בחדר, כי כבר אין לי מה לומר.
(כן, הסיפור לא להיט, רגע קטן ושולי בחיי)
Trolololol
Die
עכשיו בעברית.
מוות!!!!!
ולמה החלטת למות?
ועל איזה יצירה שלך אתה רוצה שאני יגיב?
ועכשיו ביפנית בתוספת בריטניה:
שינה בריטניה!!!!!!!!! שינה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
?
shine britania! shineeeeeeeee!!!
סליחה, יותר מדי גרל.
את שומעת את shine?
אוצר המילים שלי ביפנית מסתכם בגומנאסיי, סנסיי,סנפאי.
אז לא הבנתי כלום
shine כלומר, נשמע כמו שינה עם E בסוף במקום A זה מוות
ולא, אני שומעת שיר של דמות מאנימה. קוראים לו גרל והוא סוגשל שד מוות שכזה~
איזה אנימה?
ההאנימות הכי יפות שראיתי הם אביר הערפד והבגידה יודעת את שמי(אם ראית אותם את בטח מבינה מדוע בחרתי בשמי(חלק מהסיבה למען האמת).
יוקי זה שלג ביפנית, שתדעי
לא ראיתי
קורושיטוז'י זאת אנימה מדהימה.
קראתי את כל התגובות, ויש לי רק משהו אחד להגיד.
WTF
מישהו שיתרגם לי!!!
ברוכים הבאים לפינלנד
נשברתי.
אני לא מבינה כלום.