זרים

04/04/2015 629 צפיות אין תגובות

שני אנשים נכנסים לבר אחד רזה מאוד והשני קצת שמנמן, מעלה בי חיוך הצמד הזה אך ברור לי שהם לא ממש מצחיקים, והאמת עוסקים בעולם מפוקפק שבו גובים כספים בדרכים אלימות ,
פעם טיפלתי בתיק של אחד שלקח כספים מאנשים האלה ושכח להחזיר, והם בחרו בדרך שהוא לעולם לא ישכח יותר כי כל פעם שהוא יסתכל על ידו הוא יבחין באצבע החסרה.
התבייתתי על מישהי חמודה, גובה ממוצע לאישה , בערך בגיל 22-25 ניראית כמו מישהי שמחפשת.

אני ניגש אליה, מזמין משקה בשבילה, בדיוק אותו דבר שהיא שותה , מסתבר שהקורס כברמן עוזר במשהו , אני מתיישב בכיסא שפנוי לידה וזורק לה משפט מחמיא על היופי שלה, היא מסמיקה ואומרת תודה ומתחילה להתכנס בתור עצמה.
אני מציג את עצמי , שמי יונתן בן 26 עובד במחשבים ואת?
מור מוכרת בחנות בגדים
אה מגניב איפה?
אמרקן איגל
אמריקן איגל אני מתקן אותה וחושב שהיא ממש סתומה אם היא לא יודעת לבטא את השם של החברה בה היא עובדת.
אני ממשיך בשלי ולא משנה מה היא עונה, היא יכלה לענות שהיא עובדת בנסאא ואני הייתי ממשיך בשלי.
אני חייב לתפוס אותם, אני חייב להקליט את השיחה שלהם, ולדלות פרטים, אני ממשיך בשלי ומקשיב לסיפורים שלה על השותף ההומו החמוד שלה, שהוא גם הספק סמים שלה, ועל החבר הקודם שבגד בה עם מיכל, ומי זאת לעזאזל מיכל? ובאמת שלא איכפת לי שמיכל היא החברה הכי טובה שלך מגיל 12 ושהיא תפסה אותם שוכבים אחרי ההלויה של סבתא שלה, שנפטרה מסרטן קשה כאילו שיש סרטן קל, שרק לוקחים כדור וממשיכים כרגיל.
תני לי להקשיב לשיחה שהשמן והרזה מנהלים. אני אומר לעצמי בראש. אבל היא ממשיכה בשלה.

אז ההחלטתי לספר לה שאני אוהב לשתוק 15 דקות מול מישהי שאני מתחיל איתה וגם היא שותקת, ואז בחלוף 15 דקות אם שנינו רוצים לדבר ולא עוברים לשיחה עם מישהו אחר או מתעסקים בפלאפון או משהו סימן שעניינו אחד את השני וצריך להמשיך.

זה עבד. כמעט כי היא חתכה הבית אחרי 10 דקות ואמרה שהיא אוהבת לדבר אבל בעצם השתקתי אותה. והיא שונאת שמשתקים אותה או שעושים לה שששש שזה משפיל ומבזה והיא אישה גאה, ואני המשכתי לשתוק, זרקתי שטר של 100 שקל והמשכתי לשבת ולהאזין לשמן ולקירח או לאמיר וסמי. והיא בטח חשבה שארוץ אחריה ואקרא לה אבל אני לא. אני גם לא זוכר את השם שלה.

ואז שסיימתי ללגום את את השלוק האחרון של הבירה, ושהמשמן והרזה כבר כמעט התחילו לדבר על מה שרציתי לשמוע… היא חזרה כעוסה, וצעקה עליי שאני חצוף , ומתנשא, ובכלל לא נראה משהו רק שהיא כבר קצת שיכורה ועצובה ושהיינו שוכבים כל הלילה והיא לא הייתה עושה לי פרצופים שהייתי קם מוקדם וממציא לה תירוץ בבוקר .

ואז כל הבר השתתק ובדיוק באותה שנייה קורט קוביין סיים לצרוח איזה שיר וכל הבר שמע את הריב החד צדדי הזה, והשמן והרזה גיחכו עליי ויצאו מהבר.

ואני נותרתי עם הסתומה שלא יודעת לבטא את השם של החנות שלה, שיכורה, שיש לה שותף הומו, ושהחבר שלה בגד בה עם מיכל החברה הכי טובה שלה מגיל 12 , ושסבתא שלה נפטרה מסרטן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך